Rekord Ironwooda je daleč od najdaljših poletov na modernih letalnicah – Vikersund 253,5 m, Planica 251,5 m, Kulm 244 m, Oberstdorf 238,5 m in Harrachov 214,5 m. Foto: EPA
Rekord Ironwooda je daleč od najdaljših poletov na modernih letalnicah – Vikersund 253,5 m, Planica 251,5 m, Kulm 244 m, Oberstdorf 238,5 m in Harrachov 214,5 m. Foto: EPA

Projekt prenove ameriške letalnice je namreč zaprosil za deset milijonov dolarjev državnih subvencij, za kar je dobil podporo. Ta vrednost je bila vključena v proračun zvezne države Michigan. "Ta podpora nam bo dala veliko spodbudo. Za uspešno izvedbo projekta bomo sicer potrebovali skupaj od 15 do 18 milijonov dolarjev," je povedal podjetnik Bob Jacquart, ki je eden izmed glavnih pri projektu.

Trenutno je aktivnih pet letalnic (Planica, Vikersund, Kulm, Oberstdorf, Harrachov), katerih HS-velikost je bistveno večja, kot jo je imela letalnica v Ironwoodu.

"Da bi nam uspelo zbrati potreben proračun, se bomo dogovorili s pokrovitelji o morebitnem poimenovanju naprave in drugih možnostih sponzoriranja. Prav tako je mogoča kampanja za zbiranje sredstev za manjše zneske," je dodal Jacquart, ki je obenem zatrdil, da je cilj projekta organizacija tekme pod okriljem Mednarodne smučarske zveze že leta 2020. Najprej bi Copper Peak gostil tekmo poletne velike nagrade. Naprava bi bila edina letalnica, ki bi jo pripravili za tekme v poletih tudi v poletnem obdobju.

Sicer se v Ironwoodu že več kot 20 let ne skače. Za ponovne skoke je potrebna popolna prenova oziroma tako rekoč gradnja nove naprave. Zadnjič se je v Michiganu letelo leta 1994, ko sta Avstrijca Mathias Wallner in Werner Schuster tudi pristala pri rekordni daljavi – 158 m.