Kampanja, ki opozarja na pomen kritičnega premisleka in zadržanosti pri deljenju nepreverjenih, predvsem uredniško neoblikovanih vsebin, ki jih najdemo na spletu, poteka pod okriljem Evropske komisije in Skupine evropskih regulatorjev za avdiovizualne medije, pri njej pa sodeluje tudi Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS (Akos) s portalom za medijsko in informacijsko pismenost MiPi. Geslo kampanje je Zaščitite se pred manipulacijami.
Kot opozarjajo na Akosu, je pomembna kritičnost do vsebin na spletu in zavedanje, da sta lahko video in zvok tehnično spremenjena, ob tem pa svetujejo preverjanje različnih virov ter opozarjajo pred delitvijo nepreverjenih informacij in pozivajo pred nasedanjem lažnim novicam.
Glavno orodje kampanje je video, ki se v jezikovno prilagojenih različicah predvaja v članicah Evropske unije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje