Par vstopnic za festival, ki bo letos potekal med 7. in 18. novembrom, lahko z malo sreče na MMC-ju dobite brezplačno.
MMC namreč v sodelovanju s festivalom Liffe vsem liffovskim ljubiteljem podarja košček letošnjega filmofilskega mozaika.
Petim srečnežem bo žreb namenil dve vstopnici za ogled filmov. Njihove naslove in podatke o tem, kje in kdaj si jih bo moč ogledati, najdete spodaj:
- Film Donbas, ki bo na ogled 7. novembra ob 16.45 v Kosovelovi dvorani,
- film Dedinji, ki bo na ogled 8. novembra ob 15.00 v Linhartovi dvorani,
- film Grozna mama, ki bo na ogled 9. novembra ob 15.00 v Kosovelovi dvorani,
- film Marguerite Duras, ki bo na ogled 12. novembra ob 15.00 v Linhartovi dvorani,
- film Molitev, ki bo na ogled 13. novembra ob 15.00 v Linhartovi dvorani.
Kako brezplačno do dveh vstopnic?
Če bi želeli sodelovati v nagradni igri, nam do petka, 2. novembra, do 12. ure na naslov mmc-kultura@rtvslo.si pošljite sporočilo s svojimi podatki (celim imenom in telefonsko številko) in dopišite tudi, ali vam je kateri od filmov posebno všeč. Lahko napišete svoje tri favorite od ponujenih in bomo vaš izbor poskusili upoštevati pri deljenju kart. Lahko pa upoštevate nasvet programskega direktorja festivala Simona Popka, ki je v nedavnem intervjuju rekel, da se "mora občinstvo pustiti presenetiti."
Koliko se spomnite lanskega Liffa?
Obenem lahko še preizkusite svoj filmski spomin. Vabljeni k reševanju filmskega kviza, ki bo prek prizorov iz lanskih filmoljubnih dni priklical spomine, ki so nam novembrske dni svetlili pred letom dni.
Od Zupaniča do Omerzuja
Popek je pojasnil, da je letos tekmovalni program Perspektiv precej komunikativen, s filmi, ki predstavljajo satirične preslikave realnosti. Festival se bo začel 7. novembra s projekcijo dokumentarnega filma Mirana Zupaniča Poj mi pesem, intimnega portreta slovenskega glasbenika Vlada Kreslina, sklenil pa ga bo film Olma Omerzuja, ki deluje na Češkem in se tokrat predstavlja s filmom ceste, naslovljenim Zimske muhe.
Liffe bo leto pred svojo jubilejno tridesetko pogled usmerjal v češki novi val in njegovo zatrto pomlad, predstavil hibridne filme Christiana Petzolda, ki v introspektivne drame vpeljuje žanrske elemente, se zavrtel po rdeči preprogi velikih filmskih festivalov in lovil svetlobo kinematografij republik nekdanje Sovjetske zveze.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje