Televizija Slovenija
Prve tri slovenske tekme letošnjega Evropskega prvenstva v nogometu 2024 si je ogledalo povprečno kar 20,3% ali 388.100 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. kar 55% delež vseh gledalcev televizije v času tekem. Vsaj del katerekoli od treh slovenskih tekem je videlo več kot 55% oz. kar 1.057.800 različnih gledalcev, starejših od štirih let. Gledalci so lahko spremljali prenose slovenskih tekem Evropskega prvenstva 2024 tudi v živo preko spletnega portala rtvslo.si, kjer smo zabeležili skoraj pol milijona ogledov (462.400).

Najvišjo gledanost letošnjega Evropskega prvenstva v nogometu je dosegla tekma med Slovenijo in Anglijo, ki jo je v povprečju spremljalo kar 23,5% ali 450.400, kar predstavlja 55% takratnih gledalcev televizije. Tudi najvišja minutna gledanost je bila dosežena v času prenosa tekme med Slovenijo in Anglijo, ob 22.51, ko je TV Slovenija 2 spremljalo kar 561.500 gledalcev. To je bila do zdaj hkrati tudi najvišja dosežena gledanost v času letošnjega Evropskega prvenstva v nogometu.

Viri: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC, 14. – 25. junij 2024

Val 202
Uspešne nastope slovenske nogometne reprezentance v neposrednih prenosih spremljajo tudi na Valu 202, ki ga dnevno spremlja 294.000 poslušalcev (Mediana, maj 2024). Ekipa reporterjev analize, odzive in komentarje ponuja v nogometnem podkastu Žoga je okrogla, ki je v času prvenstva med najbolj poslušanimi vsebinami na lestvicah aplikacij za podkaste. Posamični epizodi v digitalnem okolju prisluhne tudi več kot 3.000 poslušalcev. Številnih odzivov pa so deležne še objave na družabnih omrežjih, kjer je prisoten Val 202; z video objavo dosežejo tudi več kot 150.000 uporabnikov.

Multimedijski center RTV Slovenija
Članki o nogometnem prvenstvu so bili najbolj brani med vsemi članki na RTVSLO.si, odkar traja nogometno prvenstvo. Najbolj bran je bil članek Nogometno darilo na praznični dan: Slovenija v osmini finala! o tekmi z Anglijo, ki je zabeležil 294 tisoč ogledov.

Članek Karničnik odprl vrata v raj, a Slovenija na koncu ostala brez zgodovinske zmage, v okviru katerega smo spremljali tekmo s Srbijo, je zabeležil 265 tisoč ogledov.
Članek Točka, velika kot Triglav! o tekmi z Dansko je zabeležil 150 tisoč ogledov.

Nogometna evforija se kaže tudi v močno okrepljenem dosegu in ogledu objav na družbenih omrežjih MMC-ja. Samo na Facebooku so objave dosegle več kot 1.200.000 uporabnikov. Na Instagramu se je doseg v času prvenstva povečal za 30,2 odstotka, na Tiktoku se je v zadnjih sedmih dneh ogled profila povečal za 168 odstotkov, objave pa so presegle več kot 272.000 ogledov.

Nogometne vsebine so bile najbolj gledane tudi v živo preko RTVSLO.si in RTV 365. Največ uporabnikov si je v živo ogledalo tekmo s Srbijo, kjer smo zabeležili preko 232 tisoč ogledov. Na tekmi z Dansko smo zabeležili preko 75 tisoč, na tekmi z Anglijo pa preko 123 tisoč ogledov. Na preostalih tekmah smo zabeležili med 10 in 20 tisoč ogledov.

Slovenska nogometna reprezentanca se je uvrstila v osmino finala.
Slovenska nogometna reprezentanca se je uvrstila v osmino finala.