Suggestions
No search results.
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
No search results.
Search results
Search results
Search results
Search results
Pozdravljeni v oddaji Second hand.Danes se posvetimo pokojni legendi, jazz kitaristu, Grant Green-u.Pred kratkim je izdan nov dokumentarni film, 'The Grant Green Story', ki govori o sinu, ki išče svojega očeta, Grant Green-a. Film je bil uradni izbor Harlem Film Festivala lansko leto in je pred kratkim postal javno dostopen. Razdeljenega v tri dele, ga lahko pogledate tudi na youtube-u. S svojimi vlogami so prispevali Grant Green Jr, George Benson, Lou Donaldson, Rudy Van Gelder in drugi.Green je bil najbolj znan po svojem delu za Blue Note Records, verjetno najbolj znano jazz založbo vseh časov. Njegova dela so pomembno vplivala na mnoge prihajajoče glasbenike, posledično so njegova dela semplali mnogi znani producenti od A Tribe Called Quest pa do Kendrick Lamar-ja, ki je med drugimi semplal tudi pesem Maybe Tomorrow.Snemal je predvsem za Blue Note, tako kot leader in kot spremljevalni glasbenik, igral pa je hard bop, soul jazz, bebop, funk in latinske žanre. Kritika Michael Erlewine in Ron Wynn sta o njem zapisala: ' da je bil Grant občutno podcenjen glasbenik in nesojeni junak svojega časa … njegov stil je instantno prepoznaven, verjetno bolj kot stil katerega koli drugega kitarista.' Grant je po navadi igral v manjših zasedbah, v triu z organistom in bobnarjem. Poleg kitarista Charlie Christian-a, so nanj imeli največji vpliv saksofonisti, še posebej Charlie Parker, kar je v Grantovem stilu tudi moč zaznati. Prvič je uradno igral pri 13tih kot član gospel skupine, kasneje pa je najprej igral boogie-woogie in se nato usmeril v jazz. Prvi posnetek je posnel s saksofonistom Jimmy Forrest-om v St. Louisu, kjer ga je med nastopom v baru slišal Lou Donaldson. Očaran nad njegovim igranjem ga je predstavil Alfred Lion-u iz Blue Note Records. Lion je bil tako impresioniran, da je zanemaril temeljno strategijo Blue Note, ki je narekovala, da novi glasbenik začne igrati kot spremljevalni glasbenik. Green je takoj pričel delati kot vodja skupine in čeprav v prvi sezoni ni šlo vse gladko, je Green z Blue Note dolgotrajno uspešno sodeloval, z redkimi obdobji premora. Green se je tako med leti 61 in 65 na posnetkih Blue Note založbe pojavljal več kot kateri koli drugi glasbenik. Njegov stil se je skozi kariero spreminjal in tako je Grantova glasba imela vpliv na množico različnih glasbenikov iz množice žanrov.Nekateri kritiki ga imenujejo tudi za 'očeta Acid Jazza', saj so njegova dela bila pogosto semplana s strani glasbenikov kot so US3 ali A Tribe Called Quest. US3 so na primer uporabili njegovo Sookie Sookie kot osnovo za svoj hit Tukka Yoot's Riddim.Grant je proti koncu, leta 78, preživel veliko časa v bolnici, a je proti nasvetom zdravnikov, to zapustil, da bi koncertiral in zaslužil. V New Yorku je leta 79 igral v George Benson-ovem Breezin' Lounge, in se v avtu zgrudil zaradi srčnega zastoja pri 63 letih.Od njegove smrti dalje je njegov sloves le še rastel, založbe pa so izdajale njegove neizdane albume in kompilacije, tako iz njegovega ranega post-bop/straight ahead/soul jazz obdobja kot kasnejšega funk/dancefloor jazz obdobja. Za konec omenimo eno Grantovih najbolj semplanih pesmi, Down Here on the Ground, če pa vas zanima več o Grant Greenu, pa si lahko na youtube ogledate novo nastali dokumentarec z naslovom 'The Grant Green Story'.
A peaceful protest against wars around the world took place in Prešeren Square earlier today.
Evropski poslanci brez odločitve o kandidatih za podpredsednike komisije
Neveljaven email naslov