V nastajanju je več televizijskih in radijskih oddaj ter člankov na MMC za otroke in odrasle na to temo.
Po podatkih Unicefa vsak četrti mladostnik v Sloveniji pravi, da je že bil žrtev nasilja nad vrstniki. Ker pa medvrstniško nasilje ni zgolj odnos med tistim, ki nasilje izvaja in tistim, ki ga doživlja, ampak so vanj na različne načine vključeni vsi učenci v razredu, se kampanja Odpikajmo nasilje osredotoča na opazovalce. Glavni namen kampanje je doseči večinski del populacije, otroke in odrasle – opazovalce, ki bi jih radi spodbudili k temu, da jasno in glasno povejo, da nasilja ne podpirajo.
»Kampanjo smo povzeli po vzoru kampanje STIP IT belgijskega nacionalnega kanala za otroke Ketnet, tam kampanjo izvajajo že šest let, pozna jo skoraj vsak otrok, kar pa je še pomembneje – izkazalo se je, da ima kampanja učinek v vsakdanjem življenju teh otrok, zato se nam je zdelo vredno to sporočilo prinesti tudi k nam,« je povedala urednica Uredništva otroških in mladinskih oddaj Martina Peštaj.
Vodja projekta Dunja Karlovšek, psihologinja in urednica otroških oddaj poudarja, da so pri prenosu kampanje v slovenski prostor ves čas sodelovali z Društvom psihologov Slovenije. Dodaja še: »Glavni namen kampanje Odpikajmo nasilje je spodbujanje vključujočega pogovora o aktualni problematiki medvrstniškega nasilja in poziv vsem posameznikom, da jasno izrazijo svoje nestrinjanje in neodobravanje medvrstniškega nasilja. Raziskave kažejo, da so lahko prav opazovalci medvrstniškega nasilja tisti, ki lahko v tej dinamiki povzročijo največjo spremembo. Vedno znova se namreč izkaže, da v resnici zelo malo ljudi podpira nasilje, zato želimo mlade in odrasle s privlačno kampanjo navdušiti za prijaznejše ravnanje in bolj aktiven pristop v teh situacijah.«
Da bo vsebina čimbolj nagovorila mlade, jo bodo mednje ponesli trije mladi in entuziastični ambasadorji, to so igralka in TV-voditeljica Gaja Filač, reper Leopold I. in Andreja Leški, judoistka in olimpijska prvakinja.
Gaja, ki je med drugim tudi voditeljica oddaje Krompir, ki bo v soboto, 8. 3., otvorila kampanjo, je o kampanji povedala: »Kampanji sem se pridružila, ker se mi zdi, da je vsaka priložnost, ko lahko prispevam k boljšemu, prijaznejšemu, nežnejšemu svetu, dobra priložnost.« Na ta dan bomo v oddaji Krompir predstavili tudi naslovno pesem kampanje, ki jo z veliko odgovornostjo pripravlja Leopold I. »Videl sem že preveč mladih ljudi, ki so imeli ogromno talenta, pa so jim drugi tako uničili samopodobo, da so potrebovali res dolgo časa, da so ponovno odkrili ta svoj talent in ga izkoristili do svojega polnega potenciala. Zato pravim odpikajmo nasilje, ker ni kul,« je o svoji odločitvi za sodelovanje v kampanji povedal Leopold I.
Uspeh prinese tudi veliko odgovornosti in številna povabila za sodelovanja, poudarja tudi tretja ambasadorka, Andreja Leški: »Ne samo, da si želim biti dober zgled, tudi sama dosti bolje vem, kaj so moje vrednote in katera stališča želim zagovarjati. Kampanja Odpikajmo nasilje me je prepričala ravno zato, ker spodbuja in zagovarja točno to, kar si želim videti v svetu – sprejemanje, dobroto, sodelovanje.«

Kampanja s sabo nosi jasen simbol, to so štiri pike, narisane na dlani, vsaka pika pa predstavlja svojo zavezo:
- Nasilja ne podpiram in pri njem ne sodelujem.
- Ko opazim medvrstniško nasilje, o tem spregovorim.
- Nikogar namerno ne izključujem, vsak je pomemben.
- Skupaj lahko odpikamo nasilje.
Ko si posameznik nariše te štiri pike, se s tem zaveže proti medvrstniškemu nasilju, zaveze pa nam dajejo tudi ustrezne vrednote in smernice, kako se odzvati v primeru, ko nasilje opazimo. K podpori kampanje vabimo tako otroke kot odrasle. Največjo podporo kampanji lahko izkažete tako, da si na dlan narišete te štiri pike, ki so lahko katere koli barve, in na družbenih omrežjih objavite fotografije s ključnikom #odpikajmonasilje.

Kampanja bo trajala do vključno sobote, 22. 3. 2025. Na televiziji, radiju in MMC se bodo v tem obdobju zvrstile raznolike oddaje, ki bodo nagovarjale različne ciljne publike, vse pa bodo povezane s tematiko medvrstniškega nasilja. Prvi program Radia Slovenija in MMC pripravljata 12. 3. 2025 poseben tematski dan. Vse vsebine bodo dostopne na posebnem zavihku na spletnih straneh Multimedijskega centra RTV Slovenija in na podstrani za mlade Čist hudo.