Za ManuEllo navijalo več kot 300 tisoč Slovencev!
Prvi predizbor Pesmi Evrovizije je v torek, 10. maja, na TV SLO 2 spremljalo povprečno 5,5 % ali 108.100 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 14 % delež vseh gledalcev televizije v Sloveniji. Dva dni kasneje je drugi predizbor na TV SLO 2 spremljalo povprečno 9,6 % ali 188.300 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 23 % delež vseh gledalcev. Najvišjo gledanost je dosegel prav ManuEllin nastop ob 21:57, ko je TV SLO 2 spremljalo kar 15,4 % oziroma 302.100 gledalcev. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2016 je v soboto, 14. maja, na TV SLO 1 spremljalo povprečno 10,6 % ali 207.000 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 34 % delež vseh gledalcev. Vsaj minuto katerekoli oddaje Pesmi Evrovizije 2016 pa je videlo 579.300 različnih posameznikov.
Pesem Evrovizije v znakovnem jeziku!
V soboto, 21. maja, bomo okoli 12. ure na 2. programu Televizije Slovenija predvajali posnetek velikega finala Pesmi Evrovizije, ki bo opremljen s podnapisi in tolmačem v znakovni jezik. Le-ta bo namreč dogajanje na odru in besedila pesmi prevajal v znakovni jezik.
Pesem Evrovizije na MMC RTV Slovenija
V evrovizijskem tednu so na MMC RTV Slovenija zabeležili več kot 400.000 ogledov člankov ter okoli 50.000 ogledov oz. poslušanj spletnih avdio- in video-prispevkov ter oddaj, povezanih s tem največjim evropskim glasbenim dogodkom. Prenos prvega polfinala je prek spleta spremljalo 2.500, prenos drugega polfinala pa 6.500 uporabnikov. Veliki finale si je prek spleta ogledalo okoli 6.000 uporabnikov, okoli 400 uporabnikov pa je spremljalo poseben prenos s tolmačem v znakovni jezik na MMC TV. Vse vsebine, povezane s Pesmijo Evrovizije so zbrane na posebni interaktivni spletni podstrani.
oddaja | spored | datum | začetni čas | GLEDANOST | delež | |
% | št. gledalcev | |||||
PESEM EVROVIZIJE 2016, 1. predizbor | TV SLO 2 | 10.5. | 21:00 | 5,5% | 108.100 | 14% |
PESEM EVROVIZIJE 2016, 2. predizbor | TV SLO 2 | 12.5. | 21:00 | 9,6% | 188.300 | 23% |
PESEM EVROVIZIJE 2016, veliki finale | TV SLO 1 | 14.5. | 21:00 | 10,6% | 207.000 | 34% |
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta
Služba za odnose z javnostjo RTV Slovenija