Zaključil se je namreč projekt I Feel Slovenia – Noč zmaja, s katerim se je od aktivne košarkarske kariere poslovil zlati kapetan slovenske reprezentance Goran Dragić.

Slovo Gorana Dragića iz Stožic. Foto: Adrian Pregelj, RTV Slovenija
Slovo Gorana Dragića iz Stožic. Foto: Adrian Pregelj, RTV Slovenija

Televizija Slovenija
Noč zmaja, poslovilna tekma Gorana Dragića je bila v soboto, 24. 8. 2024 najbolje gledana vsebina dneva na slovenskih televizijah, v povprečju si jo je namreč ogledalo 15,8 odstotkov ali 301.700 gledalcev, starih nad 4 leta, in predstavlja kar polovico gledalcev, ki so bili v času več kot triurnega prenosa pred televizijskimi ekrani.
Vsaj minuto Noči zmaja pa si je ogledalo kar 638.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Multimedijski center RTV Slovenija
Projekt Noč zmaja so gledalci spremljali tudi preko rtvslo.si in na RTV 365, v živo in na zahtevo je dosegel skupaj več kot 74.000 ogledov.
Prispevek z naslovom Goran Dragić se je poslovil od košarke tam, kjer je najraje: na igrišču v družbi prijateljev je zabeležil več kot 97.000 ogledov ter prispevek z naslovom Dragić in Dončić določila prvi peterki; dražba spomnila na zlati Carigrad več kot 78.000 ogledov.
Družbena omrežja profilov rtvslo.si so imela v času poslovilne tekme zlatega kapetana dosega za skoraj milijon uporabnikov.
Viri:
RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, TV Slovenija, gledanost v živo in z zamikom; rtvslo.si/MMC; 26. avgust 2024

Val 202
Val 202, ki ga dnevno spremlja več kot 280.000 poslušalcev (Mediana, julij 2024), je v sobotnem programu poslušalcem postregel s pogovori z Goranovimi nekdanjimi soigralci in drugimi kariernimi sopotniki, izpostavil dobrodelno noto, pospremil spektakel v dvorani in nasploh, tudi na družbenih omrežjih, obeležil zapuščino enega največjih slovenskih košarkarjev. Že pred Nočjo zmaja so lahko poslušalci prisluhnili biografskemu podkastu Goran, o Dragićevi karieri in življenju skozi pripoved Gorana Vojnovića. Poleg poslušalcev v radijskem programu so epizode podkasta v digitalnem okolju dosegle dodatnih 45.000 uporabnikov.