Sanja Modrić in Anže Bašelj, ki sta vodila studijski del v Ljubljani oziroma v Španiji. Foto: Žiga Culiberg
Sanja Modrić in Anže Bašelj, ki sta vodila studijski del v Ljubljani oziroma v Španiji. Foto: Žiga Culiberg
Komentator Miha Žibrat in strokovni komentator Roman Horvat. Foto: Stane Sršen, RTV Slovenija
Komentator Miha Mišič in strokovni komentator Grega Nachbar Foto: Stane Sršen, RTV Slovenija

Televizija Slovenija je med 30. 8. 2014 in 14. 9. 2014 na svojem 2. programu prenašala 28 tekem letošnjega evropskega prvenstva v košarki, od tega sedem tekem slovenske reprezentance. Povprečna gledanost svetovnega prvenstva v košarki, ki so bile na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija, je 5,6 odstotkov oziroma skoraj 110 tisoč gledalcev, kar predstavlja 19-odstotni delež gledalcev televizije v času tekem.
Število prebivalcev Slovenije, ki si je ogledalo vsaj eno minuto tekme ali studia na TV SLO 2, je več kot 1.395.000.
Povprečna gledanost vseh sedmih tekem svetovnega prvenstva v košarki, na katerih je igrala slovenska reprezentanca in ki so bile na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija, je 9,5 odstotkov oziroma 185.000 gledalcev, kar predstavlja 29-odstotni delež gledalcev televizije v času tekem.
Več kot 70 ur premiernega programa Športnega uredništva (studijski program in tisti na parketu) je v povprečju imelo 5-odstotno gledanost in doseglo več kot 70 odstotkov vseh prebivalcev Slovenije.

Gledanost polfinalnih tekem
Tekmo med Litvo in ZDA, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v četrtek, 11. 9. 2014, je povprečno spremljalo 6,7 odstotkov oz. 130.000 gledalcev, kar je predstavljalo 18 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Tekmo med Srbijo in Francijo, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v petek, 12. 9. 2014, je povprečno spremljalo 8,3 odstotkov oz. 161.700 gledalcev, kar je predstavljalo 27 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Gledanost tekme za 3. mesto
Tekmo med Litvo in Francijo, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v soboto, 13. 9. 2014, je povprečno spremljalo 4,8 odstotkov oz. 94.400 gledalcev, kar je predstavljalo 16 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Gledanost finalne tekme
Tekmo med ZDA in Srbijo, ki je bila na sporedu na 2. programu Televizije Slovenija v nedeljo, 14. 9. 2014, je povprečno spremljalo 12,2 odstotkov oz. 238.900 gledalcev, kar je predstavljalo 30 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Če izvzamemo tekme, v kateri so nastopile slovenske reprezentance, je bila včerajšnja finalna tekma najbolj gledana tekma svetovnih prvenstev v košarki v Sloveniji do sedaj.

(vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta).

MMC RTV SLOVENIJA

V Multimedijskem centru RTV Slovenija smo v času svetovnega prvenstva v košarki na posebnem spletnem portalu www.rtvslo.si/spanija2014 zabeležili okrog 3 milijone ogledov strani in preko 350.000 obiskovalcev. Na portalu smo objavili preko 200 spletnih člankov, v živo smo prek spleta in mobilnih naprav prenašali vse košarkarske vsebine radijskih in televizijskih kolegov, v spletnem arhivu pa smo omogočili dostop do zanimivih vsebin. Dogajanje smo izčrpno spremljali tudi na družabnih omrežjih Twitter in Facebook.

Najbolj bran, s skoraj 150.000 ogledi, je bil članek ob porazu slovenske izbrane vrste z Litvo, ki je zabeležil tudi preko 1800 komentarjev. Med bolj branimi spletnimi članki tudi sicer najdemo članke o tekmah slovenske reprezentance, ki so vsi praviloma beležili med 50.000 in 100.000 ogledov.

Najbolj gledan spletni prenos je bil prenos tekme Slovenija – ZDA, katerega si ga je prek spleta ogledalo dobrih 16.000 gledalcev. Tudi druge tekme slovenske reprezentance so zabeležile preko 10.000 spletnih gledalcev. Finale prvenstva si je preko spleta ogledalo dobrih 12.000 gledalcev. Povprečen delež mobilnih gledalcev je bil skoraj 20-odstoten. Med najbolj gledanimi prispevki v spletnem arhivu najdemo predvsem analize in posnetke zadnjih minut tekem slovenske reprezentance. Največkrat gledan prispevek je bil »Alleyoop« Dragića in Omiča s skoraj 15.000 ogledi.