RTV Slovenija ponuja pestre in kakovostne vsebine tudi za otroke in mladostnike. Naše tri glavne blagovne znamke za mlade so Živ žav, Čist hud in Skit, v sklopu katerih pripravljamo tudi vsebine in gradiva za starše in učitelje. Naše vsebine smo na Kulturnem bazarju predstavili na stojnici in dveh predavanjih: Digitalne platforme RTV SLO: umetnost in kultura vedno na dosegu roke in Radijska igra za otroke kot didaktično sredstvo na zahtevo.

Na TV in Radiu Slovenija letno pripravimo več kot 5000 vsebin za otroke in mlade, kar znese skupaj okoli 1000 ur programa, ob tem pa na vsaki od platform ponujamo več kot 400 člankov na leto.
Veseli smo, da smo medij, ki daje priložnost otrokom in mladim. Nenehno se trudimo, da jim damo glas, jih povabimo k sodelovanju, saj si želimo slišati njihove izkušnje, znanje, želje in aspiracije.
Več o dogajanju na Kulturnem bazarju si lahko preberete v članku.
