Svetovni prvak v poletih - Peter Prevc. Foto: RTV SLO
Svetovni prvak v poletih - Peter Prevc. Foto: RTV SLO
false
S svetovnim prvakom Petrom Prevcem se je med prvimi pogovarjal novinar športnega programa TV SLO Aleš Potočnik. Foto: RTV SLO
false
Strokovni komentator Jelko Gros. Foto: RTV SLO
false
Komentator Andrej Stare. Foto: Sandi Fišer

Tudi v tem vikendu so največ pozornosti gledalcev pritegnili naši smučarski skakalci. Na drugem programu Televizije Slovenija smo namreč lahko spremljali v smučarskih poletih v Kulmu.

Tekmo v smučarskih poletih v Kulmu (tri serije smučarskih poletov v petek in soboto, 15. in 16. 1. 2016) je v povprečju vsako minuto spremljalo 18,5 odstotkov oziroma 363.500 posameznikov, starih več kot 4 leta, kar predstavlja v povprečju 69-odstotni delež takratnih gledalcev televizije.

Najvišjo gledanost je dosegla sobotna, 3. serija poletov (16. 1. 2016), ki si jo je v povprečju ogledalo 26,3 odstotkov oz. 515.300 posameznikov, starih več kot 4 leta (to predstavlja kar 79-odstotni delež vseh takratnih gledalcev televizije). Vsaj minuto te serije si je ogledalo 639.400 različnih posameznikov. Najvišjo gledanost je serija dosegla ob 14:54, ko smo spremljali polet zadnjega skakalca, Kennetha Gangnesa (to je bilo minuto po rekordnem skoku Petra Prevca). To minuto si je ogledalo kar 585.900 gledalcev.

Ekipno tekmo v smučarskih skokih v Kulmu (v nedeljo, 17. 1. 2016) je v povprečju vsako minuto spremljalo 26,6 odstotkov oziroma 522.300 posameznikov, starih več kot 4 leta, kar pomeni v povprečju 74-odstotni delež takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto tekme si je ogledalo 610.800 različnih posameznikov, starejših od 4 let. Največ gledalcev je sicer spremljalo zadnji skok v drugi seriji, skok Kennetha Gangnesa, ki je prinesel zmago Norveški.

Prvi tek ženskega veleslaloma, ki je bil na sporedu v nedeljo, 17. 1. 2016, na drugem programu Televizije Slovenija si je ogledalo 7 odstotkov oziroma 266.600 posameznikov, starejših od 4 let, to je 37-odstotni delež takratnih gledalcev. Vsaj minuto prvega teka pa je videlo 243.600 različnih posameznikov, starejših od 4 let.

Drugi tek veleslaloma v Flachau je, po odlični uvrstitvi Ane Drev v prvem teku, v nedeljo, 17. 1. 2016, po podatkih AGB Nielsen Media Research, v povprečju vsako minuto spremljalo 13,6 odstotkov oziroma 266.600 posameznikov, starih več kot 4 leta, kar je v povprečju 47-odstotni delež takratnih gledalcev televizije (torej skoraj polovica). Največ gledalcev si je prenos tekme ogledalo ob 13:12 (329.700 posameznikov, starejših od 4 let), ko smo lahko spremljali razglasitev prvih treh mest tekme. Vsaj minuto drugega teka veleslaloma si je ogledalo 412.800 različnih posameznikov, starejših od 4 let.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta