Nika in Nik (Nika Rozman in Nik Škrlec) se bosta tudi med tokratnimi krompirjevimi počitnicami z gosti lotila zanimivih tem. Navdih bosta vsak dan znova poiskala v kratkih dokumentarnih filmih iz serije Izzivalci, ki si jih bodo mladi gledalci lahko v Počitniškem krompirju premierno ogledali.
Kako posneti videospot, kako ustvarjalno uporabiti in reciklirati plastiko, kakšni so odnosi v športnih timih, pa med brati in sestrami, kako postati bolj samozavesten in kam se obrniti v primeru medvrstniškega nasilja ... je le nekaj tem, ki bodo zagotovo pritegnile mlade. Za počitniško sprostitev pa se bosta voditelja vsak dan pomerila še v različnih izzivih in se lotila tudi plesne koreografije.
Infodromovci bodo vsako jutro pripravili kratke sveže novice, v uredništvo Malih sivih celic bodo poskrbeli za zanimive eksperimente, vse skupaj pa bodo začinili še s skeči Osvežilne fronte.
Mladi gledalci bodo lahko ves čas oddaje aktivno sodelovali tudi na družbenem omrežju Instagram.
Rdeča nit tokratnega Počitniškega krompirja pa bo promocija Evropske kampanje prijateljstva (#SayHi, #Hej), ki hkrati poteka na 13 javnih televizijskih servisih po vsej Evropi.
Žan Serčič – Hej!
Namen kampanje, ki opozarja na medvrstniško nasilje, je spletanje prijateljstev, krepitev samozavesti in spodbujanje pozitivnega vedenja. Ozaveščanje o medvrstniškem nasilju kampanja širi s skupno pesmijo, na katero pleše vsa Evropa. Slovenski ambasador kampanje je Žan Serčič, ki z besedilom pesmi Hej!: Glasove neuslišane smo izbrali, da zapojejo!, kliče po vključenosti in prijateljstvu. Skladba in videospot bosta premierno predvajana v ponedeljkovem Počitniškem krompirju, 26. 10., in na našem youtube kanalu. Ples, ki je spremljevalec pesmi, se bomo učili ves teden in vabili mlade gledalce, da plešejo z nami in nam pošljejo svoje posnetke.
Evropska kampanja prijateljstva #SayHi
Kampanja izvira iz Norveške, kjer domača javna televizija NRK skupaj z otroki že leta posveča en teden v letu boju proti medvrstniškemu nasilju in krepitvi medsebojne prijaznosti in prijateljstva. Vse to se spodbuja z različnimi dejavnostmi, v katerih otroci aktivno sodelujejo, kot tudi prek vsakoletne tematske pesmi in preproste koreografije, ki jo izvajajo ambasadorji kampanje. Otroci iz vse Norveške se tako z različnimi dejavnostmi in s skupinsko izvedbo koreografije zoperstavijo medvrstniškemu nasilju in na prvo mesto postavijo prijateljstvo in prijaznost.
Vseevropska kampanja si prizadeva, da bi čim večje število otrok v Evropi hkrati zaplesalo ples, ki simbolizira vključenost in prijateljstvo. Želja je, da bo celotna kampanja široko medijsko pokrita (čimbolj vidna in prepoznavna) in da bo dosegla prav vsakega otroka v državah sodelujočih radiotelevizij. Mi ji bomo posvetili posebno pozornost prav v tednu Počitniškega krompirja.
Pomen kampanje za mlade gledalce je predvsem krepitev samozavesti, spodbujanje pozitivnega vedenja kot tudi pomoč pri ustvarjanju bolj zdravega okolja za otroke prek zabavnih in pozitivnih vsebin ter izkušenj.
RTV Slovenija pri kampanji sodeluje z dr. Katjo Košir, izredno profesorico na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru, ki se strokovno in znanstveno ukvarja z medvrstniškim nasiljem. Tako nagovarja otroke in mlade: