V ponedeljek, 10. februarja, se je za olimpijsko kolajno kot prva v tem tednu potegovala Tina Maze. V superkombinaciji ji je kljub odličnemu smuku, kjer je dosegla tretje mesto, po slalomu zmanjkalo le deset stotink do bronaste medalje. Vrhunec gledanosti športnih dogodkov v Sloveniji je prav zato dosegel zaključek tekme ženske superkombinacije, in sicer slalom Julie Mancuso, ko je TV SLO 2 ob 12.44 spremljalo 17,6 % oz. 342.900 Slovencev, kar predstavlja 83 % takratnih gledalcev televizije (vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta).
V torek, 11. februarja, sta Vesna Fabjan in Teja Gregorin Sloveniji prinesli dve bronasti medalji, prvič pa smo spremljali tudi ženske smučarske skoke na mali skakalnici, kjer so nastopile štiri slovenske tekmovalke: Špela Rogelj, Katja Požun, Eva Logar in Maja Vtič. Slednja je dosegla odlično šesto mesto. Vrhunec gledanosti ta dan v Sloveniji predstavlja minuta po koncu tekme smučarskih skokov na srednji skakalnici za ženske, ko je TV SLO 2 ob 19.59 spremljalo 24,3 % oz. 473.000 prebivalcev Slovenije, kar predstavlja 54 % takratnih gledalcev televizije (vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta).
Sreda, 12. februar, je bil veliki dan v zgodovini slovenskega tekmovanja na zimskih olimpijskih igrah. Tina Maze je Sloveniji prismučala prvo zlato zimsko olimpijsko medaljo. Jutranji smuk, v katerem je Tina Maze nastopila s startno številko 21, si je na TV SLO 2 v povprečju ogledalo dobrih 205 tisoč Slovencev, kar je predstavljalo 76 % takratnih gledalcev televizije. Vrhunec gledanosti včerajšnjega dneva pa v Sloveniji predstavlja podelitev medalj slovenskim športnicam Vesni Fabjan, Teji Gregorin in Tini Maze. Podelitev si je v povprečju ogledalo 423.300 Slovencev, vrhunec v gledanosti pa je dosegla podelitev zlatega odličja Tini Maze. Ob 18.18 je TV SLO 2 spremljalo 23,6 % oz. 459.000 prebivalcev Slovenije, kar je predstavljalo 61 % takratnih gledalcev televizije (vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta).