Doslej je med vsemi kolesarji na dirki pokazal največ, meni nekdanji profesionalni kolesar, zdaj trener Jure Zrimšek, če bo nadaljeval v takšnem ritmu kot v zadnjih dneh, se ni bati, da ne bi bil znova zmagovalec Vuelte, meni.
Rogličev zaostanek je po 15. etapi sprva padel na 43 sekund, a so mu sodniki zaradi vožnje za klubskim avtomobilom prisodili 20-sekundni pribitek. Roglič je bil v zavetrju svojega avtomobila pred zadnjim vzponom, ko je taktično zamenjal svoje kolo. "V pravilih mednarodne kolesarske zveze piše, da ne smeš voziti za svojim avtomobilom, če pred avtomobilom ni drugega avtomobila. Lahko se voziš za vozilom druge ekipe, ne pa za vozilom svoje ekipe. Tistega dela sicer nisem ujel, ampak če je bil nekaj časa za svojim avtomobilom in se je ta takrat približeval glavnini, so se sodniki zaradi tega odločili dati kazen. Velikokrat se ne odločijo za kazen, ker takšne poteze ne vplivajo na skupni seštevek, ampak tokrat so se in vse skupaj malce popestrili," je v podkastu Tour 202 povedal Zrimšek.
Zrimšek meni, da je Rogličeva ekipa brcnila v temo, ko je toliko minut prepustila Benu O'Connorju v prvem tednu Vuelte, toda pred zaključkom dirke je optimist, tudi zaradi tega, ker Rogličeva ekipa deluje vse bolje. Poudaril je vožnje Aleksandra Vlasova, meni pa, da je Roglič doslej pokazal, da je v najboljši formi med vsemi udeleženci Vuelte. "Ve se, da je Primož trenutno najboljši. Zdaj je vse videti odlično, je pa dirka zanimiva. Ni monotona, njegova ekipa pa mora voziti napadalno, ker nima druge izbire. Vidi se, da je imel Vlasov kar dolg premor po Touru, ampak z dirkanjem bo čedalje boljši, sploh zaradi profila kolesarja, kakršen je," je rekel Zrimšek. Vlasov je v 15. etapi osvojil drugo mesto, ciljno črto je prečkal 12 sekund za zmagovalcem Pablom Castrillom.
Roglič je pogosto na odločilnih klancih letošnje Vuelte našel zaveznika v Enricu Masu. Tudi v včerajšnji etapi je prečkal ciljno črto skupaj s Špancem, osrednji valovski kolesarski reporter Igor Tominec pa je njuno medsebojno sodelovanje primerjal s politično koalicijo. "Kolesarstvo je včasih kot politika. Dokler nekoga potrebuješ, si z njim v koaliciji, v trenutku, ko ne potrebuješ več njegove pomoči, pa ga napadeš. Primož Roglič in Enric Mas sta imela že veliko zanimivih, medsebojnih zgodb na Vuelti. Leta 2020 mu je Mas pomagal, ko sta se borila s Carapazom na daljavo, dobesedno je takrat šlo za sekunde v igri za končno zmago. Takrat sta bila zaveznika, naslednje leto sta bila pa tekmeca. Mas je bil resda več kot štiri minute zadaj, a je bil njegov osrednji nasprotnik na dirki," pravi Tominec.
V najnovejši epizodi kolesarskega podkasta Vala 202 je tudi poudaril, zakaj so klanci tako strmi na Vuelti. To je ena glavnih značilnosti te dirke. Kolesarji so na letošnji dirki že nekajkrat prevozili klance, na katerih je bil naklon na nekaterih mestih več kot 20 odstotkov. "Dejstvo je, da v Španiji ni tako ostrih zim in posledično ni snega oziroma ga ni veliko, in lahko naredijo ceste, ki so prevozne tudi pri teh ekstremnih naklonih. V Alpah in v Pirenejih, kjer dirkajo med Tourom, ali pa v Dolomitih, kamor zavije Giro, ne morejo delati takšnih cest, ker jih ne bi bilo mogoče splužiti in bi bile pol leta neprevozne. Zato so takšni strmi klanci zaščitni znak španske Vuelte," meni Tominec. Zadnji teden dirke ne prinaša več vzponov z nakloni več kot 20 odstotkov, pa bo najbolj strmo jutri, ko se bo etapa končala s stopničastim vzponom najvišje kategorije, najbolj strmo bo pred prvo stopnico, kjer je klanec 16-odstoten, v soboto pa je na vrsti etapa z največ višinskimi metri na letošnji Vuelti. Več kot 5000 jih je, na zadnjem vzponu pa so trije deli, na katerih je naklon 17 odstotkov ali več.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje