Po podatkih iz raziskave AGB Nielsen Media Research je v povprečju celotno tekmo v živo spremljalo 7,2 odstotka oziroma 137.600 gledalcev. Ta številka je z uporabo zamika čez dan narasla na 10,2 odstotka oziroma 194.000 gledalcev, starejših od 4. leta starosti.
Pri gledanju v živo je ob koncu tekme število gledalcev doseglo celo 10,1 odstotka oziroma 192.500 posameznikov. To je rekordna številka za nočno gledanje (kamor sodi časovni pas od 2.00 do 6.00).
Izjemen je bil tudi delež gledalcev, kar 81 odstotkov ljudi, ki so v času tekme spremljali televizijo, je gledalo prav četrtfinalno tekmo.
Kar 24.000 različnih uporabnikov pa si je tekmo v živo ogledalo prek naše spletne strani, kar je prav tako izjemna številka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje