Na naši spletni strani je bilo med 20 najbolj branimi novicami zadnjega meseca kar 19 posvečenih dogajanju v Tokiu. Številski vrhunec se je zgodil na polfinalni tekmi košarkarskega turnirja med Slovenijo in Francijo, novico si je namreč ogledalo več kot pol milijona uporabnikov, prenos tekme je na spletni strani hkrati spremljalo več kot 131.600 uporabnikov, skupaj pa več kot 200.000!
Najbolj gledana oddaja zadnjih treh let
Z visoko gledanostjo se lahko pohvalijo tudi ustvarjalci televizijskega programa. Čeprav je vsako slovensko medaljo pospremila odlična gledanost, pripada primat na tem področju slovenskim košarkarjem. Košarkarske tekme je gledalo največ gledalcev – tri tekme so tudi trije najbolje gledani prenosi teh olimpijskih iger. Poleg tega je bila med olimpijskimi igrami v Tokiu dosežena najvišja gledanost v zadnjih treh letih v Sloveniji (32,0 % oz. 608.400 posameznikov), prav tako je košarkarska tekma med Slovenijo in Francijo postala najbolje gledana oddaja zadnjih treh let (26,6 % oz. 505.500 posameznikov).
Rekordna nočna gledanost
Med tekmo med Slovenijo in Nemčijo je bila dosežena tudi najvišja nočna gledanost televizije v zgodovini elektronskega merjenja gledanosti pri nas (10,1 % oz. 192.500 posameznikov) in prvič se je zgodilo, da bi bila katera koli oddaja, ki se je predvajala ponoči, tudi najbolje gledana oddaja dneva vseh televizijskih programov v Sloveniji. Vse to je privedlo do tega, da so letošnje poletne olimpijske igre skupno tudi najbolje gledane poletne olimpijske igre do zdaj (od začetka elektronskega merjenja gledanosti leta 2000).
Skoraj 300 ur programa
Športni program je s prenosi od zgodnjega jutra do popoldneva, posnetki, prispevki, studijskim delom, v katerem smo gostili poznavalce športa, nekdanje olimpionike, tekmovalce, se vanj neposredno javljali iz Tokia, in oddajo Olimpijski dnevnik pripravil skoraj 300 ur premiernega programa, ki ga je vsaj del videlo več kot 1.400.000 gledalcev, starejših od 4. leta (vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost od 4. leta, gledanost znotraj istega dneva).
Val 202 dejaven na terenu ...
Ker slovenski navijači športnih junakov niso mogli spremljati v Tokiu, so na Valu 202 olimpijsko razpoloženje s projektom Tokio doma raznesli po Sloveniji. Med poslušalce so se odpravili s terenskim studiem in navijaškim središčem, kjer so lahko obiskovalci na velikem zaslonu spremljali uspehe, uživali ob športnih dejavnostih, ustvarjanju radijskega programa in koncertih. Terenska ekipa je po državi prevozila več skoraj 1000 kilometrov, navijaški utrip države delila z več deset tisoč poslušalci dnevno, na Bledu, v Zagorju ob Savi, Hrastniku, na Ptuju, v Ljubljani in Izoli pa nagovorila več tisoč obiskovalcev in z navijači slavila uspehe.
... in digitalnem okolju
Valovci so poslušalce uspešno dosegli tudi v digitalnem okolju. Samo objavljeni kratki videoposnetki navijačev in dogajanja v "zaodrju" so imeli med olimpijskimi igrami na Facebookovi strani Vala 202 več kot 750.000 ogledov. Največkrat deljen, več kot 1500-krat, in všečkan, več kot 19.000-krat, je bil video slavja navijačev v Zagorju ob Savi po zmagi Primoža Rogliča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje