Medtem ko je na kitajskih družbenih omrežjih deležna hvale, so jo tuji kritiki skritizirali kot "ceneno" in brez stika z realnostjo.
Glasbeni spot "Join Us in Winter" ("Pridružite se nam pozimi") je bil objavljen ta teden na kitajskem družbenem omrežju Weibo, nato pa so ga delili še drugi državni mediji, kot je Global Times.
V spotu igrajo 24-letni kitajski igralec in pevec Zeng Šunši, novinarka agencije Šinhua Lu Binči in domoljubna rapovska skupina CDRev, znana po svojih pesmih, ki napadajo domnevne sovražnike kitajske vlade.
Poskočna balada poziva poslušalce, naj se udeležijo iger, ob tem pa tekmovalce hrabri, da "ne glede na to, ali zmagajo ali izgubijo, vsi navijamo zanje".
Pesem je bila deležna ogromnega navdušenja na Weiboju, še posebej pri Zengovih oboževalcih, ki ima na Weiboju več kot 20 milijonov sledilcev.
A na Twitterju, ki je na Kitajskem prepovedan, so številni označili besedilo za "grozljivo ceneno", ob tem pa izpostavili, da je naslov pesmi zavajajoč, saj ima Kitajska stroge omejitve potovanj, kot je obvezna karantena za večino obiskovalcev v državo, poleg tega pa vstopnic za olimpijske igre lokalno ne prodajajo.
Olimpijske igre bodo tudi sicer potekale v mehurčku, ki strogo loči športnike in drugo osebje od javnosti.
Olimpijske igre v Pekingu se bodo začele 4. februarja, sklenile pa 20. februarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje