Napovednik: Sadeži pozabe, grški film
Sredi pandemije skrivnostne bolezni, ki povzroča nenadno izgubo spomina, se Aris, moški srednjih let, po nasvetu zdravnikov vključi v poseben program okrevanja.
Ta je zasnovan tako, da pomaga pacientu zgraditi novo identiteto, in je sestavljen iz običajnih dejavnosti, kot so obisk kina, oblačenje za noč čarovnic in celo sklepanje prijateljstev. Vključuje opravljanje predlagane naloge, ki jo pacient prejme na kaseti, vsako novo izkušnjo pa mora kot nov spomin posneti s polaroidnim fotoaparatom.
Aris (Aris Servetalis) je tiha, skrivnostna duša z mehkimi očmi in otipljivim občutkom melanholije, ki zaradi izgube spomina živi življenje kot gledalec. To se začne spreminjati, ko sreča bolnico z amnezijo – žensko po imenu Anna (Sofia Georgovassili), ki je prav tako vključena v program. Anna se svojih nalog loteva z otroško ihto in je nezainteresirana za čustvene nianse v interakciji z ljudmi.
Čeprav se tudi Aris izogiba intimnemu odnosu s svojim umom in z drugimi ljudmi, v Anni prepozna nekoga, v katerega lahko izgine preko navideznega odnosa brez resnične globine.
Edina stvar, o kateri je Aris zagotovo prepričan, je njegova ljubezen do jabolk. Na nek način je to njegov najbolj intimen odnos. Jabolka so njegova glavna povezava s človekom, kakršen je bil.
Aris obstaja v nekakšni analogni prihodnosti brez družbenih medijev, površen v svojem vključevanju v družbeno življenje in ločen od skupnih izkušenj. Življenje zanj je skupek ritualov, od katerih vsak temelji na razumevanju, kaj pomeni biti pristen človek.
Sadeži pozabe (Apples) je film o tem, kaj pomeni biti živ in del širše družbene strukture sveta. Gre za načine, kako se odvrnemo od spominov, ki nam povzročajo najglobljo bolečino. Človeka ni mogoče »vzdrževati« samo s trenutnimi radostmi in nobena stopnja dokumentacije ne more nadomestiti pristnih občutkov teh začetnih trenutkov. Življenje je minljivo, a edini način, da najdemo več veselja, je, da sprejmemo intenzivnost bolečine in izgube. Če je večina izkušenj univerzalnih, potem obstoj temelji na podrobnostih.