Benedetta Barzini je ikona modnega sveta šestdesetih let prejšnjega stoletja – manekenka in fotomodel, ki je navdihovala Andyja Warhola, Salvadorja Dalija, fotografa Irvinga Penna in Richarda Avedona. V sedemdesetih letih minulega stoletja se je odločno borila za emancipacijo in pravice žensk. Še vedno predava o zgodovini in antropologiji mode in oblačil.
A pri 75 letih se je naveličala površnosti sveta, ki ceni le videz. Na poti simbolnega zapuščanja tega sveta – odločna Benedetta se namreč želi za vedno umakniti – jo s kamero spremlja njen prav tako vztrajni sin Beniamino Barrese z vedno pripravljenimi vprašanji.
Film se poglobi v osebno in poklicno preteklost te mogočne ženske. Po zaslugi sinove ljubeče vztrajnosti preiskuje njeno in se na koncu odpre v raziskovanje tako obsežnih in brezčasnih tem, kot so lepota ženskosti, staranje in ustvarjanje podob. Hkrati se ukvarja z globokim osebnim razmišljanjem o odnosu med materjo in sinom ter med umetnikom in njegovim subjektom.
Kar se je v njegovi mladosti začelo kot lovljenje posnetkov igrivih trenutkov, je preraslo v nekakšno obsesijo. Snemanje tega filma je postalo način spoprijemanja z njegovim notranjim strahom, da bo za vedno izgubil tisto, kar bo zagotovo izginilo. Navkljub njenim jasno izraženim željam jo je snemal dan in noč.
Skrit za kamero je priča njenega potovanja. Ker jo je fotografiral že od otroštva, kljub njenim ugovorom, želi zdaj o njej posneti film, da bi jo čim dlje obdržal ob sebi – ali pa vsaj toliko časa, kolikor je prižgana kamera.
A Benedetta Barzini želi "izginiti". Želi izginiti in oditi iz svojega življenja, preprosto, z dematerializacijo. Snemanje filma se je tako spremenilo v bitko med materjo in sinom, trmast boj, da bi ujeli poslednjo podobo Benedette – podobo njene osvoboditve.