Sreča, iskanje sreče, srečen človek - so diktati sodobne družbe, ki nas velikokrat delajo - nesrečne. Združeni narodi so 20. marec razglasili celo za svetovni dan sreče. Toda, kako srečo sploh izmeriti, kako jo nagovarjajo oglaševalci oziroma kako iskanje sreče izkoriščajo raznorazne agencije in oglasi.

Janez Rakušček je svoji karieri prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad. Foto: Facebook profil Miše Molk
Janez Rakušček je svoji karieri prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad. Foto: Facebook profil Miše Molk

O tem, kdo nam danes prodaja srečo in kdo smo njeni potrošniki, včasih tudi ujetniki v pogovoru z Janezom Rakuščkom - izvršnim kreativnim direktorjem agencije Luna/TBWA po poklicu, sicer pa AGFRFTjevcem, natančneje dramaturgom po izobrazbi.

Z Mišo: Janez Rakušček, napovednik