Umetniški dvojec Veš slikar svoj dolg (V. S. S. D.), v katerem sta desetletje delovala Janez Jordan in Alen Ožbolt, se je upiral konvencijam in mislil, da lahko spremeni svet. Gibala sta se med alternativno in institucionalno sceno.
Umetniški tandem je deloval v anonimnosti in se predstavljal v prvi osebi ednine. Gibala sta se med alternativno in institucionalno sceno. Na umetniško sceno je tandem vstopil na sredini osemdesetih let s svojimi značilnimi totalnimi ambienti, prostorskimi slikami, s katerimi je šokiral, fasciniral in navdušil občinstvo.
Veš slikar svoj dolg je izhajal iz grafitarske kulture, ki je bila takrat prepovedana in pristal v galeriji Škuc kot enemu osrednjih prostorov ustvarjalne svobode v takratni Jugoslaviji.
Avtorica oddaje, Saša Šavel Burkart, bo predstavila, kaj je bilo vodilo Veš slikar svoj dolg in kako so bili videti prvi totalni ambienti ter zakaj sta ustvarjala ogromne slike iz peska?
In kako je smrt V.S.S.D. vplivala na estetiko Alena Ožbolta?
Ožbolt v svojih delih kritično opozarja na probleme sodobnega sveta, med drugim ga zanima, kaj je kiparstvo v dobi interneta in kaj sploh lahko še roka naredi v umetnostnem sistemu, ki je pod nenehnim pritiskom produkcije novega. Pa je še vedno prepričan, da lahko spremeni svet?
Oddaja je nastala pod režijsko taktirko Amirja Muratović.