Žiga Kariž se je navduševal nad ulicami New Yorka in v seriji Teror=decor slikal teroriste Rdečih brigad.
Na beneškem bienalu pa je slike z vgrajenimi kamerami postavil v stanovanja in v galeriji so spremljali njihove posnetke pogledov teh slik.
Platna, na katera je lepil povečave pornografskih podob, so v Angliji skrivnostno izginila. V zadnjem obdobju se navdušuje nad nosovi, ki jih dodaja prav vsem delom – ali pa vsaj njihovim naslovom.
Janez Janša, nekoč gledališki režiser Emil Hrvatin, v svojih delih preizprašuje bližino med igralcem in gledalcem.
Loteva se rekonstrukcij eksperimentalnega gledališča in performansa, vendar tudi zgodovinskih dogodkov. Vir gledališkega dejanja je ima namreč lahko tudi vir tudi v sodnem spisu ali magnetogramu seje.
Življenje v nastajanju je naslov serije razstav, publikacij in performansov, pri v katerih ga zanima obravnava življenje v najbolj prvinski obliki.