Ker rast prebivalstva povečuje tudi potrebo po proizvodnji hrane, tehnološka zagonska podjetja ustvarjajo vrsto kmetijskih programov, storitev, tehnik kmetovanja in se usmerjajo v zbiranje podatkov in učinkovitosti. Korporacije, kot so Mitsui, Monsanto in Syngenta, so podprli številne AG-tehnološke zagone, ki izboljšujejo namakanje, škropljenje pridelkov, žetev in več.
CB Insight, podjetje, ki združuje in analizira velike količine podatkov ter uporabo strojnega učenja, algoritmov in vizualizacije podatkov, je na podlagi investicij stotih zasebnih podjetij in korporacij v kmetijstvu pripravil kategorije, ki imajo v tem trenutku največji potencial za investicije v kmetijsko tehnologijo. Največ se vlaga v programsko opremo za upravljanje kmetij, ki kmetom omogoča, da učinkoviteje upravljajo svoje vire, rastlinsko pridelavo, domače živali itd. Natančna kmetijska analiza predvidljivih podatkov vključuje tisti tehnološki razvoj, ki se osredotoča na uporabo velikih podatkov in napovedne analize za reševanje vprašanj o kmetijah in boljšimi odločitvami, povezanimi s kmetijstvom, da bi prihranili energijo, povečali učinkovitost, optimizirali uporabo herbicidov in pesticidov ter upravljali tveganja.
Tudi na trgu kmetijskih tehnoloških inovacij se vlaga v programsko in strojno opremo za nabiranje podatkov o živalih, kar je namenjeno boljšemu razumevanju živine, od vzrejnih vzorcev do genomike. Prav tako se vlaga v tehnologijo za zbiranje podatkov in analizo rastlin, pri čemer zberejo natančne podatke o njihovi sestavi in tudi analizirajo podatke za izboljšanje raziskovanja, razvoja in vzreje semen. Mednje spada razvoj pametnih senzorjev, ki zbirajo podatke in pomagajo kmetom pri spremljanju stanja vremena in kakovosti tal.
Veliko se vlaga v tehnološki razvoj sistemov pametnega namakanja, ki pomagajo spremljati in avtomatizirati uporabo vode za kmetije, ter v uporabo brezpilotnih letalnikov, ki poskrbijo za potrebe kmetijstva, pa tudi robotov ali inteligentnih kmetijskih strojev, ki učinkoviteje izvajajo različne kmetijske funkcije.
Hitro raste tudi tehnologija za zagotavljanje alternativnih načinov kmetovanja, ki omogočajo kmetovanje na lokacijah in okoljih, ki ne morejo podpirati tradicionalnega kmetijstva, kot sta recimo vertikalno gojenje in gojenje v rastlinjakih. Ne nazadnje vlagatelji vlagajo tudi v zagonska podjetja, ki neposredno povezujejo kmete z dobavitelji ali potrošniki brez drugih posrednikov. Številni odpirajo spletne trgovine, drugi pa uporabljajo tehnologijo za olajšanje fizičnih tržnic.