Od zdravstvene zavarovalnice pričakujejo, da bo zavarovancem priskočila na pomoč.
Po navedbah sindikata upokojencev pri Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije ni mogoče pričakovati, da bi imeli vsi možnost spremljati informacije in sporočila Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) na spletnih straneh in da so lahko vsi v stiku s svojimi zdravniki preko spletne pošte. Še zlasti to ni mogoče pričakovati od starejših, so poudarili.
Generalnega direktorja ZZZS-ja Marjana Sušlja sprašujejo, kdaj bo uresničil poslanstvo zavoda, da bodo zavarovanci oziroma bolniki zares v središču zdravstvenega sistema. Zanima pa jih tudi, kdaj bo zavod postal takšna zavarovalnica, ki bo v resnično pomoč zavarovancem pri uresničevanju njihovih pravic do pravočasne, kakovostne, dostopne in varne zdravstvene oskrbe.
Spomnili so, da so člani skupščine zavoda iz vrst sindikata upokojencev v preteklih letih večkrat zahtevali vzpostavitev kontaktne klicne točke pri enotah zavoda, ki bi bila v pomoč zavarovancem, a se to ni zgodilo. Po njihovem mnenju je nehumano, da se rešitve, ki bi bile v korist in v pomoč prebivalcem, še zlasti starejšim, ne sprejemajo. Od generalnega direktorja Sušlja pričakujejo, da bo takoj poskrbel za organiziranje teh točk.
Prav tako pričakujejo, da bo glede na izjemne delovne razmere zdravstvenih zavodov odziven na predloge, ki jih ti podajajo v zvezi s potrebnimi spremembami kadrovskih in drugih normativov zaradi spremenjenih delovnih razmer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje