Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Stevardesa prve generacije Gordana Tomljenovič Zajc in kapitan inštruktor Albin Pibernik govorita o začetkih Adrie.
Albin Pibernik se je na Adrii zaposlil 1. septembra 1962. Pred tem je bil vojaški pilot: “Dve službi sem imel. Prva je bila armija, druga pa Adria.” Ko so na Zavodu za pokojninsko in invalidsko zavarovanje izračunali, koliko let delovne dobe ima, so se verjetno prijeli za glavo. 50 let delovne dobe pri 51 letih. Tako kot vsi nekdanji Adrijci, je tudi Albin Pibernik pozorno spremljal, kaj se je dogajalo z njegovo ljubo Adrio Airways. Njegov komentar: “Jezen sem!”
Gordana Tomljenovič Zajc je bila stevardesa prve generacija, leteti je začela leta 1962, bila je brucka, stara 19 let. “Takrat se je dalo kombinirati s študijem, ker je bila Adria čartersko podjetje in je bila večina letov med majem in septembrom, ko ni bilo predavanj. Nobenega letnika nisem zamudila, normalno sem doštudirala.” 2. aprila 1962 je Adria z Dunaja z dvema letaloma peljali na tekmo nogometne navdušence, to je bil njen prvi let, ki je bil nepozaben, pravi Gordana Tomljenovič Zajc, ki je bila stevardesa na Adrii do leta 1967.
Tatjana Pirc predstavlja zgodbo o Adrii s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala tri mesece.
Iz dnevnika letenja Adrie Avioprometa iz januarja 1964 je razvidno, da sta bila člana posadke tudi pilot Albin Pibernik in stevardesa Gordana Tomljenovič Zajc.
Tatjana Pirc predstavlja zgodbo o Adrii s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala tri mesece.
val202.si/adria4ever
25 epizod
Triindvajsetega septembra 2019 je posadka Adrie Airways na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj v evropski zračni prostor ponesla poseben pozivni znak: Adria4ever. Nekaj dni pozneje se je s stečajem končala 58-letna zgodovina slovenskega letalskega prevoznika, ki nam je dal krila. V posebnem podkastu se spominjamo vzponov in padcev Adrie Airways, pilotov, stevardes in številnih drugih (so)potnikov Slovenije nad oblaki. Objavljamo pričevanja, dejstva in mejnike, ki jih je v večmesečnem raziskovalnem delu zbrala Tatjana Pirc.
Stevardesa prve generacije Gordana Tomljenovič Zajc in kapitan inštruktor Albin Pibernik govorita o začetkih Adrie.
Albin Pibernik se je na Adrii zaposlil 1. septembra 1962. Pred tem je bil vojaški pilot: “Dve službi sem imel. Prva je bila armija, druga pa Adria.” Ko so na Zavodu za pokojninsko in invalidsko zavarovanje izračunali, koliko let delovne dobe ima, so se verjetno prijeli za glavo. 50 let delovne dobe pri 51 letih. Tako kot vsi nekdanji Adrijci, je tudi Albin Pibernik pozorno spremljal, kaj se je dogajalo z njegovo ljubo Adrio Airways. Njegov komentar: “Jezen sem!”
Gordana Tomljenovič Zajc je bila stevardesa prve generacija, leteti je začela leta 1962, bila je brucka, stara 19 let. “Takrat se je dalo kombinirati s študijem, ker je bila Adria čartersko podjetje in je bila večina letov med majem in septembrom, ko ni bilo predavanj. Nobenega letnika nisem zamudila, normalno sem doštudirala.” 2. aprila 1962 je Adria z Dunaja z dvema letaloma peljali na tekmo nogometne navdušence, to je bil njen prvi let, ki je bil nepozaben, pravi Gordana Tomljenovič Zajc, ki je bila stevardesa na Adrii do leta 1967.
Tatjana Pirc predstavlja zgodbo o Adrii s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala tri mesece.
Iz dnevnika letenja Adrie Avioprometa iz januarja 1964 je razvidno, da sta bila člana posadke tudi pilot Albin Pibernik in stevardesa Gordana Tomljenovič Zajc.
Tatjana Pirc predstavlja zgodbo o Adrii s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala tri mesece.
val202.si/adria4ever
Neveljaven email naslov