Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Helena Metličar kot iz rokava stresa podatke in zanimivosti o Adrii Airways.
Z gospo Metličar smo preleteli dogajanja v Adrii po letu 1975:
”Adria je imela takrat 25 posadk, 50 pilotov ter 75 stevardes in stevardov.”
Gospa Metličar našteva pomembne dogodke, odločitve, nepozabne lete, spomni se tudi bosih sudanskih potnikov s sulicami, ki niso znali sedeti na letalskih sedežih. Omeni, da so leta 1996 na Adriinih letalih prepovedali kajenje. Opisuje delo stevardes in stevardov, kako so se izobraževali, napredovali, kaj vse je bilo treba narediti za uveljavitev tega poklica. Pridobitve, za katere je zelo zaslužna tudi Helena Metličar, so bile: licence, norme, počitki, dnevnice, rekreacijski dopust, beneficirana delovna doba, sistemizacija … Do podrobnosti so imeli izpiljeno ocenjevanje stevardes. Helena Metličar našteva, kaj vse so ocenjevali:
”Urejenost, točnost, vestnost, odnos do potnikov in sodelavcev, spretnost, prijaznost …”
Zaradi predpisov o varnosti pri delu so morale stevardese nekaj let nositi ortopedske čevlje. Številnim stevardesam niso bili najbolj všeč, čeprav so varovali njihove noge. Helena Metličar pripoveduje, da so bile angleške potnice nad njimi navdušene:
”V Dubrovniku so zato odprli posebno trgovino, da so Angležinjam prodajali ortopedske čevlje Borosana.”
Adriine stevardese so slovele po urejenosti. Kolegica iz konkurenčnega letalskega podjetja je gospe Metličar zaupala:
”Helena, mi smo vas občudovali. Bile ste urejene, oblečene v svilene bluze, obleke iz kamgarna, za vami je dišalo. Ena je bila lepša od druge.”
Stevardesa inštruktorica Helena Metličar, ki je bila osem let na Adrii Airways tudi vodja stevardes in stevardov, se je upokojila leta 2007:
”Zelo sem ponosna, da sem bila stevardesa v Adrii Airways, da sem delček slovenskega letalstva. Naše delo je bilo vrhunsko in profesionalno, ostalo bo v našem spominu in v spominu naših potnikov.”
Tatjana Pirc s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala več mesecev, predstavlja zgodbo o tem, kako je Adria vzletela, letela in trdo pristala … val202.si/adria4ever
25 epizod
Triindvajsetega septembra 2019 je posadka Adrie Airways na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj v evropski zračni prostor ponesla poseben pozivni znak: Adria4ever. Nekaj dni pozneje se je s stečajem končala 58-letna zgodovina slovenskega letalskega prevoznika, ki nam je dal krila. V posebnem podkastu se spominjamo vzponov in padcev Adrie Airways, pilotov, stevardes in številnih drugih (so)potnikov Slovenije nad oblaki. Objavljamo pričevanja, dejstva in mejnike, ki jih je v večmesečnem raziskovalnem delu zbrala Tatjana Pirc.
Helena Metličar kot iz rokava stresa podatke in zanimivosti o Adrii Airways.
Z gospo Metličar smo preleteli dogajanja v Adrii po letu 1975:
”Adria je imela takrat 25 posadk, 50 pilotov ter 75 stevardes in stevardov.”
Gospa Metličar našteva pomembne dogodke, odločitve, nepozabne lete, spomni se tudi bosih sudanskih potnikov s sulicami, ki niso znali sedeti na letalskih sedežih. Omeni, da so leta 1996 na Adriinih letalih prepovedali kajenje. Opisuje delo stevardes in stevardov, kako so se izobraževali, napredovali, kaj vse je bilo treba narediti za uveljavitev tega poklica. Pridobitve, za katere je zelo zaslužna tudi Helena Metličar, so bile: licence, norme, počitki, dnevnice, rekreacijski dopust, beneficirana delovna doba, sistemizacija … Do podrobnosti so imeli izpiljeno ocenjevanje stevardes. Helena Metličar našteva, kaj vse so ocenjevali:
”Urejenost, točnost, vestnost, odnos do potnikov in sodelavcev, spretnost, prijaznost …”
Zaradi predpisov o varnosti pri delu so morale stevardese nekaj let nositi ortopedske čevlje. Številnim stevardesam niso bili najbolj všeč, čeprav so varovali njihove noge. Helena Metličar pripoveduje, da so bile angleške potnice nad njimi navdušene:
”V Dubrovniku so zato odprli posebno trgovino, da so Angležinjam prodajali ortopedske čevlje Borosana.”
Adriine stevardese so slovele po urejenosti. Kolegica iz konkurenčnega letalskega podjetja je gospe Metličar zaupala:
”Helena, mi smo vas občudovali. Bile ste urejene, oblečene v svilene bluze, obleke iz kamgarna, za vami je dišalo. Ena je bila lepša od druge.”
Stevardesa inštruktorica Helena Metličar, ki je bila osem let na Adrii Airways tudi vodja stevardes in stevardov, se je upokojila leta 2007:
”Zelo sem ponosna, da sem bila stevardesa v Adrii Airways, da sem delček slovenskega letalstva. Naše delo je bilo vrhunsko in profesionalno, ostalo bo v našem spominu in v spominu naših potnikov.”
Tatjana Pirc s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala več mesecev, predstavlja zgodbo o tem, kako je Adria vzletela, letela in trdo pristala … val202.si/adria4ever
Neveljaven email naslov