Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways, in stevardesa Adriana Šelj.
V letalstvu se lahko vsako minuto zgodi kaj nepričakovanega, pojasnjuje Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways.
”Naše pravilo je bilo proaktivno komuniciranje, kar pomeni, da smo prvi povedali, kaj se je zgodilo. Zelo sem se trudila, da je bilo res tako.”
Ljerka Zupančič je za Adrio Airways pripravila priročnik za postopke v krizi , o tem je predavala tudi pilotom, ki v primerih incidentov komunicirajo s potniki.
”Medije je največkrat zanimalo poslovanje Adrie, varnost letenja, vzdrževanje letal, piloti, stevardese …”
”Ker sem bila najprej petnajst let stevardesa, sem dobro poznala Adrio in vse tiste, ki sem jih potem potrebovala, ko sem delala v službi za odnose z javnostmi,” pripoveduje Ljerka Zupančič.
Skrbela je tudi za revijo Adria Inflight Magazine, ki so jo potniki prebirali na letalih. Ta revija je bila priljubljena, slovela je po kakovosti, leta 2000 so zanjo dobili prestižno mednarodno nagrado. Revijo so pošiljali na številne naslove, tudi hotelom, zdraviliščem, zbirateljem.
Ljerka Zupančič se je spomnila oglasa za Adrio Airways iz leta 1997, v katerem so odigrali odlomek, ki je spominjal na film Casablanca. Nastopila sta dvojnika Bogarta in Bergmanove. On ji je povedal, da se z letali, ki jih ima Adria, vozijo predsedniki. Pred odhodom ji je dejal: ”Adijo, punči,” kar je takrat postala skorajda ponarodela fraza.
”Na oglas je bilo veliko odzivov, pozitivnih in negativnih, bila sem zelo zadovoljna. Pomembno je bilo, da se je o tem veliko govorilo.”
Kako je Ljerka Zupančič spremljala propadanje Adrie?
”Že od leta 2006 nisem več v Adrii, kjer sem delala skoraj 30 let. Večino svoje kariere sem bila tam. Če imaš enkrat kerozin v krvi, ga imaš za vedno. Res je tako. Zelo sem bila razočarana in jezna. To so čustva, ki so se pojavljala pri meni, ko sem videla, v katero smer gre Adria. Ne žalost, ampak jeza, ker nekdo ni naredil, kar bi moral narediti.”
Stevardesa Adriana Šelj je bila v Adrii 31 let, nekaj časa je delala tudi v službi za komuniciranje. Pomagala je pripravljati zanimivo razstavo, ki je nastala ob 50-letnici Adrie. Leta 2011 je bila na ogled v Muzeju novejše zgodovine, ki so mu malo pred tem predali približno 400 kosov uniform Adrie Airways, med njimi so bile tudi prve uniforme Adrie iz leta 1961. Razstavili so uniforme, simulator letenja, letalsko kuhinjo, sedeže, tudi nos letala, ki so ga v Adrii ravno v tistem času razrezovali, prvo knjigo vzdrževanja letal in še veliko drugih spominkov, ki so pripovedovali zgodbo o 50-letni zgodovini Adrie.
Adriana Šelj je tista stevardesa, ki v vsaki epizodi podkasta Adria4ever bere objavo, v kateri pravi:
”Spoštovani potniki, hvala za pozornost, kapitan in člani posadke Adrie Airways in Vala 202 vam želimo prijeten let.”
Tatjana Pirc s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala več mesecev, predstavlja zgodbo o tem, kako je Adria vzletela, letela in trdo pristala … val202.si/adria4ever
25 epizod
Triindvajsetega septembra 2019 je posadka Adrie Airways na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj v evropski zračni prostor ponesla poseben pozivni znak: Adria4ever. Nekaj dni pozneje se je s stečajem končala 58-letna zgodovina slovenskega letalskega prevoznika, ki nam je dal krila. V posebnem podkastu se spominjamo vzponov in padcev Adrie Airways, pilotov, stevardes in številnih drugih (so)potnikov Slovenije nad oblaki. Objavljamo pričevanja, dejstva in mejnike, ki jih je v večmesečnem raziskovalnem delu zbrala Tatjana Pirc.
Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways, in stevardesa Adriana Šelj.
V letalstvu se lahko vsako minuto zgodi kaj nepričakovanega, pojasnjuje Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways.
”Naše pravilo je bilo proaktivno komuniciranje, kar pomeni, da smo prvi povedali, kaj se je zgodilo. Zelo sem se trudila, da je bilo res tako.”
Ljerka Zupančič je za Adrio Airways pripravila priročnik za postopke v krizi , o tem je predavala tudi pilotom, ki v primerih incidentov komunicirajo s potniki.
”Medije je največkrat zanimalo poslovanje Adrie, varnost letenja, vzdrževanje letal, piloti, stevardese …”
”Ker sem bila najprej petnajst let stevardesa, sem dobro poznala Adrio in vse tiste, ki sem jih potem potrebovala, ko sem delala v službi za odnose z javnostmi,” pripoveduje Ljerka Zupančič.
Skrbela je tudi za revijo Adria Inflight Magazine, ki so jo potniki prebirali na letalih. Ta revija je bila priljubljena, slovela je po kakovosti, leta 2000 so zanjo dobili prestižno mednarodno nagrado. Revijo so pošiljali na številne naslove, tudi hotelom, zdraviliščem, zbirateljem.
Ljerka Zupančič se je spomnila oglasa za Adrio Airways iz leta 1997, v katerem so odigrali odlomek, ki je spominjal na film Casablanca. Nastopila sta dvojnika Bogarta in Bergmanove. On ji je povedal, da se z letali, ki jih ima Adria, vozijo predsedniki. Pred odhodom ji je dejal: ”Adijo, punči,” kar je takrat postala skorajda ponarodela fraza.
”Na oglas je bilo veliko odzivov, pozitivnih in negativnih, bila sem zelo zadovoljna. Pomembno je bilo, da se je o tem veliko govorilo.”
Kako je Ljerka Zupančič spremljala propadanje Adrie?
”Že od leta 2006 nisem več v Adrii, kjer sem delala skoraj 30 let. Večino svoje kariere sem bila tam. Če imaš enkrat kerozin v krvi, ga imaš za vedno. Res je tako. Zelo sem bila razočarana in jezna. To so čustva, ki so se pojavljala pri meni, ko sem videla, v katero smer gre Adria. Ne žalost, ampak jeza, ker nekdo ni naredil, kar bi moral narediti.”
Stevardesa Adriana Šelj je bila v Adrii 31 let, nekaj časa je delala tudi v službi za komuniciranje. Pomagala je pripravljati zanimivo razstavo, ki je nastala ob 50-letnici Adrie. Leta 2011 je bila na ogled v Muzeju novejše zgodovine, ki so mu malo pred tem predali približno 400 kosov uniform Adrie Airways, med njimi so bile tudi prve uniforme Adrie iz leta 1961. Razstavili so uniforme, simulator letenja, letalsko kuhinjo, sedeže, tudi nos letala, ki so ga v Adrii ravno v tistem času razrezovali, prvo knjigo vzdrževanja letal in še veliko drugih spominkov, ki so pripovedovali zgodbo o 50-letni zgodovini Adrie.
Adriana Šelj je tista stevardesa, ki v vsaki epizodi podkasta Adria4ever bere objavo, v kateri pravi:
”Spoštovani potniki, hvala za pozornost, kapitan in člani posadke Adrie Airways in Vala 202 vam želimo prijeten let.”
Tatjana Pirc s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala več mesecev, predstavlja zgodbo o tem, kako je Adria vzletela, letela in trdo pristala … val202.si/adria4ever
Primož Jovanović, ki mu prijatelji pravijo Kiko, je bil kapitan pri Adrii Airways. V letu 2019 se je javno zelo izpostavil, ko je začel skupaj s še nekaterimi sodelavci opozarjati na hude težave Adrie. Iskali so somišljenike in podpornike, trkali na vrata vplivnežev, saj so bili prepričani, da je Adrio še mogoče rešiti. "Poskusili smo vse," pravi Primož, ki je na koncu ugotovil, da jih odločevalci sploh niso jemali resno. Zato je izbral novo pot, odšel k letalskemu prevozniku LOT (poljski nacionalni prevoznik), uspešno opravil prešolanje na večje letalo (s CRJ na Boing 787 Dreamliner), zdaj pa, kot mi vsi, komaj čaka, da se življenje spet normalizira. Covid 19 je namreč letalstvo spravil na kolena. Primož Jovanović pa ob tem dodaja, da se njega, večnega borca in optimista, ne da spraviti na kolena.
Včasih je treba prijeti bika za roge in ugrizniti tudi v kakšno kislo jabolko, pravita zakonca Levičar, ki sta bila stevardesa in pilot pri Adrii Airways.
Pilotka Alja Berčič Ivanuš je bila edina kapitanka v Adrii Airways.
Francozi, Nizozemci, Finci, Švedi, Španci, Italijani so se počutili kot del Adrijine družine “558 nas je, vsak s svojim obrazom, imenom in zgodbo,” so konec septembra 2019 v pismu javnosti napisali zaposleni v Adrii Airways. Petsto oseminpetdeset jih je bilo, med njimi vsako leto tudi več tujcev, predvsem pilotov.
Koronavirus je naša življenja postavil na glavo, zaradi pandemije se je ustavil tudi letalski promet.
Dejan Slodej in Andrej Petelin sta iskala napake v sistemu. V letalstvu mora biti vse po predpisih, zato nenehno potekajo preverjanja.
Slovenija brez nacionalnega prevoznika postaja zaprta vasica, pravi Anton Barbo.
Bolje, da se je končalo, kot se je, pravi Zdenko Bašan, ki je v Adrii Airways vodil oddelek podpore letenja.
Katja Mravlje in Dušanka Prelc Premate o delu posadk Adrie Airways.
Anamarija Kovač in Nadja Gantar o letalskem prevozniku, ki postavlja mostove.
Zakonca Ješe sta na najlepši možni način združila komercialo in tehniko Adrie.
Letalska tehnika Adrie je bila visoko cenjena tudi v mednarodnih krogih.
Najprej je bil pomočnik glavnega direktorja Kocijančiča (od decembra 1985 do decembra 1986), potem komercialni direktor, od 1993 do 2001 pa je bil Peter Grašek generalni direktor Adrie Airways.
Janez Kocijančič je bil pred kratkim gost podkasta Adria4Ever. Kar enajst let je vodil letalsko družbo Inex Adria Aviopromet, s katero je bila tesno povezana tudi Adria Airways.
Adrii se je pridružila leta 1978. Prijavila se je na razpis za stevardese in stevarde, kar kmalu se je lahko tudi zaposlila, saj se je Adria v tistem času razvijala, posodabljala floto in širila svojo dejavnost, zato so potrebovali tudi več kabinskega osebja, je povedala Barbara Žnidar, ki jo poznamo tudi iz modnega sveta.
Helena Metličar kot iz rokava stresa podatke in zanimivosti o Adrii Airways.
Nataša Šramel, upokojena stevardesa inštruktorica, pripoveduje o tem, kako je živela z Adrio in za Adrio.
Neveljaven email naslov