Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways, in stevardesa Adriana Šelj.
V letalstvu se lahko vsako minuto zgodi kaj nepričakovanega, pojasnjuje Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways.
”Naše pravilo je bilo proaktivno komuniciranje, kar pomeni, da smo prvi povedali, kaj se je zgodilo. Zelo sem se trudila, da je bilo res tako.”
Ljerka Zupančič je za Adrio Airways pripravila priročnik za postopke v krizi , o tem je predavala tudi pilotom, ki v primerih incidentov komunicirajo s potniki.
”Medije je največkrat zanimalo poslovanje Adrie, varnost letenja, vzdrževanje letal, piloti, stevardese …”
”Ker sem bila najprej petnajst let stevardesa, sem dobro poznala Adrio in vse tiste, ki sem jih potem potrebovala, ko sem delala v službi za odnose z javnostmi,” pripoveduje Ljerka Zupančič.
Skrbela je tudi za revijo Adria Inflight Magazine, ki so jo potniki prebirali na letalih. Ta revija je bila priljubljena, slovela je po kakovosti, leta 2000 so zanjo dobili prestižno mednarodno nagrado. Revijo so pošiljali na številne naslove, tudi hotelom, zdraviliščem, zbirateljem.
Ljerka Zupančič se je spomnila oglasa za Adrio Airways iz leta 1997, v katerem so odigrali odlomek, ki je spominjal na film Casablanca. Nastopila sta dvojnika Bogarta in Bergmanove. On ji je povedal, da se z letali, ki jih ima Adria, vozijo predsedniki. Pred odhodom ji je dejal: ”Adijo, punči,” kar je takrat postala skorajda ponarodela fraza.
”Na oglas je bilo veliko odzivov, pozitivnih in negativnih, bila sem zelo zadovoljna. Pomembno je bilo, da se je o tem veliko govorilo.”
Kako je Ljerka Zupančič spremljala propadanje Adrie?
”Že od leta 2006 nisem več v Adrii, kjer sem delala skoraj 30 let. Večino svoje kariere sem bila tam. Če imaš enkrat kerozin v krvi, ga imaš za vedno. Res je tako. Zelo sem bila razočarana in jezna. To so čustva, ki so se pojavljala pri meni, ko sem videla, v katero smer gre Adria. Ne žalost, ampak jeza, ker nekdo ni naredil, kar bi moral narediti.”
Stevardesa Adriana Šelj je bila v Adrii 31 let, nekaj časa je delala tudi v službi za komuniciranje. Pomagala je pripravljati zanimivo razstavo, ki je nastala ob 50-letnici Adrie. Leta 2011 je bila na ogled v Muzeju novejše zgodovine, ki so mu malo pred tem predali približno 400 kosov uniform Adrie Airways, med njimi so bile tudi prve uniforme Adrie iz leta 1961. Razstavili so uniforme, simulator letenja, letalsko kuhinjo, sedeže, tudi nos letala, ki so ga v Adrii ravno v tistem času razrezovali, prvo knjigo vzdrževanja letal in še veliko drugih spominkov, ki so pripovedovali zgodbo o 50-letni zgodovini Adrie.
Adriana Šelj je tista stevardesa, ki v vsaki epizodi podkasta Adria4ever bere objavo, v kateri pravi:
”Spoštovani potniki, hvala za pozornost, kapitan in člani posadke Adrie Airways in Vala 202 vam želimo prijeten let.”
Tatjana Pirc s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala več mesecev, predstavlja zgodbo o tem, kako je Adria vzletela, letela in trdo pristala … val202.si/adria4ever
25 epizod
Triindvajsetega septembra 2019 je posadka Adrie Airways na jutranjem letu Ljubljana–Bruselj v evropski zračni prostor ponesla poseben pozivni znak: Adria4ever. Nekaj dni pozneje se je s stečajem končala 58-letna zgodovina slovenskega letalskega prevoznika, ki nam je dal krila. V posebnem podkastu se spominjamo vzponov in padcev Adrie Airways, pilotov, stevardes in številnih drugih (so)potnikov Slovenije nad oblaki. Objavljamo pričevanja, dejstva in mejnike, ki jih je v večmesečnem raziskovalnem delu zbrala Tatjana Pirc.
Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways, in stevardesa Adriana Šelj.
V letalstvu se lahko vsako minuto zgodi kaj nepričakovanega, pojasnjuje Ljerka Zupančič, ki je 12 let vodila službo za odnose z javnostmi Adrie Airways.
”Naše pravilo je bilo proaktivno komuniciranje, kar pomeni, da smo prvi povedali, kaj se je zgodilo. Zelo sem se trudila, da je bilo res tako.”
Ljerka Zupančič je za Adrio Airways pripravila priročnik za postopke v krizi , o tem je predavala tudi pilotom, ki v primerih incidentov komunicirajo s potniki.
”Medije je največkrat zanimalo poslovanje Adrie, varnost letenja, vzdrževanje letal, piloti, stevardese …”
”Ker sem bila najprej petnajst let stevardesa, sem dobro poznala Adrio in vse tiste, ki sem jih potem potrebovala, ko sem delala v službi za odnose z javnostmi,” pripoveduje Ljerka Zupančič.
Skrbela je tudi za revijo Adria Inflight Magazine, ki so jo potniki prebirali na letalih. Ta revija je bila priljubljena, slovela je po kakovosti, leta 2000 so zanjo dobili prestižno mednarodno nagrado. Revijo so pošiljali na številne naslove, tudi hotelom, zdraviliščem, zbirateljem.
Ljerka Zupančič se je spomnila oglasa za Adrio Airways iz leta 1997, v katerem so odigrali odlomek, ki je spominjal na film Casablanca. Nastopila sta dvojnika Bogarta in Bergmanove. On ji je povedal, da se z letali, ki jih ima Adria, vozijo predsedniki. Pred odhodom ji je dejal: ”Adijo, punči,” kar je takrat postala skorajda ponarodela fraza.
”Na oglas je bilo veliko odzivov, pozitivnih in negativnih, bila sem zelo zadovoljna. Pomembno je bilo, da se je o tem veliko govorilo.”
Kako je Ljerka Zupančič spremljala propadanje Adrie?
”Že od leta 2006 nisem več v Adrii, kjer sem delala skoraj 30 let. Večino svoje kariere sem bila tam. Če imaš enkrat kerozin v krvi, ga imaš za vedno. Res je tako. Zelo sem bila razočarana in jezna. To so čustva, ki so se pojavljala pri meni, ko sem videla, v katero smer gre Adria. Ne žalost, ampak jeza, ker nekdo ni naredil, kar bi moral narediti.”
Stevardesa Adriana Šelj je bila v Adrii 31 let, nekaj časa je delala tudi v službi za komuniciranje. Pomagala je pripravljati zanimivo razstavo, ki je nastala ob 50-letnici Adrie. Leta 2011 je bila na ogled v Muzeju novejše zgodovine, ki so mu malo pred tem predali približno 400 kosov uniform Adrie Airways, med njimi so bile tudi prve uniforme Adrie iz leta 1961. Razstavili so uniforme, simulator letenja, letalsko kuhinjo, sedeže, tudi nos letala, ki so ga v Adrii ravno v tistem času razrezovali, prvo knjigo vzdrževanja letal in še veliko drugih spominkov, ki so pripovedovali zgodbo o 50-letni zgodovini Adrie.
Adriana Šelj je tista stevardesa, ki v vsaki epizodi podkasta Adria4ever bere objavo, v kateri pravi:
”Spoštovani potniki, hvala za pozornost, kapitan in člani posadke Adrie Airways in Vala 202 vam želimo prijeten let.”
Tatjana Pirc s sogovornicami in sogovorniki, s katerimi se je srečevala več mesecev, predstavlja zgodbo o tem, kako je Adria vzletela, letela in trdo pristala … val202.si/adria4ever
Neveljaven email naslov