Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Marko Jakše v svojem dolgoletnem opusu ostaja zvest slikarstvu, a njegove slike na beneškem bienalu žarijo kot ekrani
Na 59. beneškem bienalu se je v Arzenalu odprl slovenski paviljon z naslovom Brez gospodarja. Kot je znano, nas letos zastopa skrivnostni slikar Marko Jakše, ki se s svojimi fantastičnimi bitji in pokrajinami dobro vklaplja v letošnji koncept bienala.
Marko Jakše v svojem dolgoletnem opusu ostaja zvest slikarstvu, a ko vstopimo v slovenski paviljon, njegove velikoformatne slike zaradi natančne osvetlitve zažarijo kot bi šlo za ekrane. Transformativno moč slikarstva pa poudarjata še ambientalni zvok in tla prekrita z mivko.
Skoraj vsa dela slikarja, ki se v javnosti ne pojavlja, bi lahko povezali s temo domišljije in nadrealizma, ki ju je kuratorka bienala Cecila Alemani letos postavila v ospredje. Tako tudi predstavitev Jakšeta predstavlja nekakšen prerez njegovih del iz zadnjih dveh desetletij, je povedal kustos paviljona Robert Simonišek.
Slovenski paviljon v Arzenalu se danes odpira v sklopu predogleda Beneškega bienala, ki se za javnost odpira v soboto.
Marko Jakše v svojem dolgoletnem opusu ostaja zvest slikarstvu, a njegove slike na beneškem bienalu žarijo kot ekrani
Na 59. beneškem bienalu se je v Arzenalu odprl slovenski paviljon z naslovom Brez gospodarja. Kot je znano, nas letos zastopa skrivnostni slikar Marko Jakše, ki se s svojimi fantastičnimi bitji in pokrajinami dobro vklaplja v letošnji koncept bienala.
Marko Jakše v svojem dolgoletnem opusu ostaja zvest slikarstvu, a ko vstopimo v slovenski paviljon, njegove velikoformatne slike zaradi natančne osvetlitve zažarijo kot bi šlo za ekrane. Transformativno moč slikarstva pa poudarjata še ambientalni zvok in tla prekrita z mivko.
Skoraj vsa dela slikarja, ki se v javnosti ne pojavlja, bi lahko povezali s temo domišljije in nadrealizma, ki ju je kuratorka bienala Cecila Alemani letos postavila v ospredje. Tako tudi predstavitev Jakšeta predstavlja nekakšen prerez njegovih del iz zadnjih dveh desetletij, je povedal kustos paviljona Robert Simonišek.
Slovenski paviljon v Arzenalu se danes odpira v sklopu predogleda Beneškega bienala, ki se za javnost odpira v soboto.
Neveljaven email naslov