Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Dojenček najlažje zaspi v dizlu

18.12.2021

Tokrat smo se dotaknili teme,ki zadeva prenekatere starše, ki imajo dojenčke oziroma majhne otroke. Mnogi namreč uporabljajo posebno metodo uspavanja teh malčkov, namreč, vozijo jih z avtom naokrog, da zaspijo. Andrej Brglez je bil zraven pri zanimivem poizkusu takega uspavanja, nekajmesečno manekenko Oto so vozili s avtomobili z različnimi pogoni in poskušali ugotoviti, kateri jo najbolj uspava. No, akcija ni najbolje uspela, vendar pa smo prepričani, da električni pogon tu ni v prednosti in da je dizel najbolj uspavalen.

Mnogi uporabljajo preizkušeno metodo uspavanja malčkov, namreč, vozijo jih z avtom naokrog, da zaspijo

O elektriki zadnje čase res govorimo veliko, ne nazadnje smo oziroma ste izbrali tudi pet finalistov, ki se bodo potegovali za naslov Slovenski avto leta 2022 in med temi sta dva popolnoma električna, eden je lahko tudi električen, pri dveh pa elektrika vsaj malo sodeluje. No, danes pa o temi, ki se dotika prenekaterih staršev, ki imajo dojenčke ozirom majhne otroke. Mnogi namreč uporabljajo posebno metodo uspavanja teh malčkov, namreč, vozijo jih z avtom naokrog, da zaspijo. Andrej Brglez je bil zraven pri zanimivem poizkusu takega uspavanja, nekajmesečno manekenko Oto so vozili s avtomobili z različnimi pogoni in poskušali ugotoviti, kateri jo najbolj uspava. No, akcija ni najbolje uspela, vendar pa smo prepričani, da električni pogon tu ni v prednosti in da je dizel najbolj uspavalen.

Še se spomnimo obdobja izpred petih let, ko se je pojavilo Škodino cestno terensko vozilo kodiaq in povzročilo precej navdušenja med kupci pri nas. Nanj je bilo treba čakati več mesecev in številni so čakali; zmagovito kombinacijo so sestavljali trendovski videz, dobre vozne lastnosti, prostornost v notranjosti in dokaj ugodna cena. Zdaj so kodiaqa malce osvežili, a ne preveč: nova je maska hladilnika, spremenjeni so odbijača, tudi žarometa, zadnje luči so v LED-tehniki. V notranjosti so spremembe komaj opazne, posodobili so recimo multimedijski sistem.

Testni kodiaq je bil opremljen z zmogljivejšim dvolitrskim dizlom s 147 kilovati, ki je na voljo v kombinaciji z DSG-menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Če smo prej omenjali ugodno ceno izpred petih let, pa zdaj ugotavljamo, da se je ta vseeno nekoliko dvignila – malo zaradi koncernskih dobrot, ki jih prinaša tudi kodiaq, malo pa zato, ker se zadnje čase avtomobili na splošno dražijo. Že res, da vstopni model z opremo active in 1,5-litrskim TSI-motorjem stane dobrih 25 tisočakov, a testni z vsem naštetim in opremljenostjo sportline skoči na 41, z nekaj dodatki (recimo kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, ogrevani sedeži, odklepanje in zagon vozila brez ključa, vlečna kljuka, ki jo izvlečemo ob pomoči elektrike, prilagodljivo uravnavanje podvozja in še nekaj malenkosti) pa cena naraste na skoraj 50 tisočakov. Kakor koli, prepričani smo, da bo tudi v prihodnje še kar precej takih, ki bodo na kodiaqa počakali nekaj mesecev, če bo treba …

Zdaj pa sedimo še v najnovejšega Hondinega križanca, ki so ga poimenovali crosstar. Avtomobil ima veliko skupnega z modelom jazz, torej je okreten in praktičen − zadaj recimo zaradi možnosti preklopa zadnjih sedežev, katerih sedalni del je možno privzdigniti, zelo enostaven pa je tudi dostop do zadnje klopi, ker se vrata odpro zelo na široko. Avtomobil je na splošno izjemno prostoren – s pogledom od zunaj tega ne bi pričakovali.

Posebej moramo pohvaliti lahkotno vožnjo in seveda izjemno učinkovit hibridni pogonski sklop. 1,5-litrski bencinski motor poganja generator, ki polni litij-ionski akumulator, ta pa prek električnega motorja poganja prednji kolesi. Avtomobil nima klasičnega menjalnika, temveč eCVT-prenos prek električnega motorja. Ta je v primerjavi s Hondinim CVT-menjalnikom veliko bolj odziven, pri odločnem pritiskanju na plin pa je še vedno precej glasen. Pri vožnji zunaj avtocest je – tudi zaradi dobre rekuperacije energije, možno v električnem načinu prevoziti tudi več kot polovico kilometrov, tako se da doseči povprečno porabo tudi pod pet litrov.

Na koncu dodajmo še, da je Hondin crosstar tudi dobro založen z množico vozniških pomočnikov in še kar malo pričakovan podatek, da ta Hondin tehnološki biser seveda ni poceni, stane skoraj 26 tisočakov.

V tem tednu smo doživeli prihod novega suzukijevega modela S-cross. Na pogled deluje nekako bolj robustno, zrelo, sicer pa ostaja enako velik kot njegov predhodnik SX4 S-cross. Tudi v notranjosti je nekaj sprememb, predvsem pa je pridobil nekaj asistenčnih funkcij, ki so večinoma že v osnovni opremi. Poganja ga 1.4 litrski bencinski štirivaljnik z blago hibridno močjo. Sistem zmore 95 kilovatov moči. Pogon je dvo ali štirikolesni, menjalniki šeststopenjski ročni ali samodejni. Začetna cena je približno 20 tisočakov in pol. Zdaj je v Sloveniji 50 vozil, kdaj in koliko jih dobo še dobili v prodajne salone, pa ne ve sam bog, pa tudi ciganka ne – saj veste, zakaj.

Žirija izbora AUTOBEST, v kateri so specializirani novinarji iz 32 evropskih držav, je izbrala Dacio Spring za najboljši in najbolj dosegljiv avtomobil v letošnjem izboru. Obenem je ta žirija prvikrat v svoji 21-letni zgodovini za zmagovalca izglasovala povsem električno gnano vozilo. V začetku januarja glasujemo tudi pri nas – za Slovenski avto leta 2022.


Avtomobilsko prometne minute

869 epizod


Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.

Dojenček najlažje zaspi v dizlu

18.12.2021

Tokrat smo se dotaknili teme,ki zadeva prenekatere starše, ki imajo dojenčke oziroma majhne otroke. Mnogi namreč uporabljajo posebno metodo uspavanja teh malčkov, namreč, vozijo jih z avtom naokrog, da zaspijo. Andrej Brglez je bil zraven pri zanimivem poizkusu takega uspavanja, nekajmesečno manekenko Oto so vozili s avtomobili z različnimi pogoni in poskušali ugotoviti, kateri jo najbolj uspava. No, akcija ni najbolje uspela, vendar pa smo prepričani, da električni pogon tu ni v prednosti in da je dizel najbolj uspavalen.

Mnogi uporabljajo preizkušeno metodo uspavanja malčkov, namreč, vozijo jih z avtom naokrog, da zaspijo

O elektriki zadnje čase res govorimo veliko, ne nazadnje smo oziroma ste izbrali tudi pet finalistov, ki se bodo potegovali za naslov Slovenski avto leta 2022 in med temi sta dva popolnoma električna, eden je lahko tudi električen, pri dveh pa elektrika vsaj malo sodeluje. No, danes pa o temi, ki se dotika prenekaterih staršev, ki imajo dojenčke ozirom majhne otroke. Mnogi namreč uporabljajo posebno metodo uspavanja teh malčkov, namreč, vozijo jih z avtom naokrog, da zaspijo. Andrej Brglez je bil zraven pri zanimivem poizkusu takega uspavanja, nekajmesečno manekenko Oto so vozili s avtomobili z različnimi pogoni in poskušali ugotoviti, kateri jo najbolj uspava. No, akcija ni najbolje uspela, vendar pa smo prepričani, da električni pogon tu ni v prednosti in da je dizel najbolj uspavalen.

Še se spomnimo obdobja izpred petih let, ko se je pojavilo Škodino cestno terensko vozilo kodiaq in povzročilo precej navdušenja med kupci pri nas. Nanj je bilo treba čakati več mesecev in številni so čakali; zmagovito kombinacijo so sestavljali trendovski videz, dobre vozne lastnosti, prostornost v notranjosti in dokaj ugodna cena. Zdaj so kodiaqa malce osvežili, a ne preveč: nova je maska hladilnika, spremenjeni so odbijača, tudi žarometa, zadnje luči so v LED-tehniki. V notranjosti so spremembe komaj opazne, posodobili so recimo multimedijski sistem.

Testni kodiaq je bil opremljen z zmogljivejšim dvolitrskim dizlom s 147 kilovati, ki je na voljo v kombinaciji z DSG-menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Če smo prej omenjali ugodno ceno izpred petih let, pa zdaj ugotavljamo, da se je ta vseeno nekoliko dvignila – malo zaradi koncernskih dobrot, ki jih prinaša tudi kodiaq, malo pa zato, ker se zadnje čase avtomobili na splošno dražijo. Že res, da vstopni model z opremo active in 1,5-litrskim TSI-motorjem stane dobrih 25 tisočakov, a testni z vsem naštetim in opremljenostjo sportline skoči na 41, z nekaj dodatki (recimo kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, ogrevani sedeži, odklepanje in zagon vozila brez ključa, vlečna kljuka, ki jo izvlečemo ob pomoči elektrike, prilagodljivo uravnavanje podvozja in še nekaj malenkosti) pa cena naraste na skoraj 50 tisočakov. Kakor koli, prepričani smo, da bo tudi v prihodnje še kar precej takih, ki bodo na kodiaqa počakali nekaj mesecev, če bo treba …

Zdaj pa sedimo še v najnovejšega Hondinega križanca, ki so ga poimenovali crosstar. Avtomobil ima veliko skupnega z modelom jazz, torej je okreten in praktičen − zadaj recimo zaradi možnosti preklopa zadnjih sedežev, katerih sedalni del je možno privzdigniti, zelo enostaven pa je tudi dostop do zadnje klopi, ker se vrata odpro zelo na široko. Avtomobil je na splošno izjemno prostoren – s pogledom od zunaj tega ne bi pričakovali.

Posebej moramo pohvaliti lahkotno vožnjo in seveda izjemno učinkovit hibridni pogonski sklop. 1,5-litrski bencinski motor poganja generator, ki polni litij-ionski akumulator, ta pa prek električnega motorja poganja prednji kolesi. Avtomobil nima klasičnega menjalnika, temveč eCVT-prenos prek električnega motorja. Ta je v primerjavi s Hondinim CVT-menjalnikom veliko bolj odziven, pri odločnem pritiskanju na plin pa je še vedno precej glasen. Pri vožnji zunaj avtocest je – tudi zaradi dobre rekuperacije energije, možno v električnem načinu prevoziti tudi več kot polovico kilometrov, tako se da doseči povprečno porabo tudi pod pet litrov.

Na koncu dodajmo še, da je Hondin crosstar tudi dobro založen z množico vozniških pomočnikov in še kar malo pričakovan podatek, da ta Hondin tehnološki biser seveda ni poceni, stane skoraj 26 tisočakov.

V tem tednu smo doživeli prihod novega suzukijevega modela S-cross. Na pogled deluje nekako bolj robustno, zrelo, sicer pa ostaja enako velik kot njegov predhodnik SX4 S-cross. Tudi v notranjosti je nekaj sprememb, predvsem pa je pridobil nekaj asistenčnih funkcij, ki so večinoma že v osnovni opremi. Poganja ga 1.4 litrski bencinski štirivaljnik z blago hibridno močjo. Sistem zmore 95 kilovatov moči. Pogon je dvo ali štirikolesni, menjalniki šeststopenjski ročni ali samodejni. Začetna cena je približno 20 tisočakov in pol. Zdaj je v Sloveniji 50 vozil, kdaj in koliko jih dobo še dobili v prodajne salone, pa ne ve sam bog, pa tudi ciganka ne – saj veste, zakaj.

Žirija izbora AUTOBEST, v kateri so specializirani novinarji iz 32 evropskih držav, je izbrala Dacio Spring za najboljši in najbolj dosegljiv avtomobil v letošnjem izboru. Obenem je ta žirija prvikrat v svoji 21-letni zgodovini za zmagovalca izglasovala povsem električno gnano vozilo. V začetku januarja glasujemo tudi pri nas – za Slovenski avto leta 2022.


15.11.2024

Število umrlih na slovenskih cestah se je v zadnjih petih letih zmanjšalo za 20 %

Število umrlih v prometnih nesrečah se je v zadnjih letih bistveno zmanjšalo, a je še vedno grozljivo. Leta 2000 je recimo v Evropi izgubilo življenje več kot 50 tisoč ljudi, lani 20.418. Pri nas smo z 39 žrtvami na milijon prebivalcev precej pod evropskim povprečjem, ki znaša 46 žrtev. Za več kot 90 odstotkov nesreč je kriv človek – vemo torej, kje se da narediti še največ. Komentar Andreja Brgleza. Zapeljemo Jeep avenger z bencinskim motorjem, pa Renaultovega prostorneža kangoo in žlahtni Lexus LBX ter zabeležimo prihod novega modela Cupre terramar.


26.10.2024

Kakšna je razlika med kakovostno in slabo pnevmatiko?

Tokrat bomo "servirali" nekaj poudarkov iz zadnjega testa zimskih pnevmatik, pri katerem je sodelovala tudi naša AMZS. Čeprav so pnevmatike vedno kvalitetnejše, pa se na trgu še vedno pojavljajo tudi take, ki ne zadostijo varnostnim normativom. Med 28 testiranimi so bile štiri take, ki jih AMZS ne priporoča za uporabo. Razlika je vidna na mokri podlagi, kjer se dobra pnevmatika že zaustavi, nekvalitetna pa se na isti točki še vedno pelje s hitrostjo skoraj 30 km/h. Zapeljali bomo dva Forda iz skupine dostavnikov: transit je pravi dostavnik, tourneo custom pa lahko pelje osem potnikov in tudi precej prtljage.


28.09.2024

Kitajska pospešeno v električno prihodnost

Kar zadeva avtomobilsko industrijo, ta z velikimi koraki v zadnjih letih lovi električno prihodnost. Je pa res, da se je prodaja električnih vozil v zadnjih mesecih malce ustavila. Verjamemo pa, da imajo predvsem Kitajci na tem področju še kakšnega aduta v rokavu in bodo v električno prihodnost še odločno pospeševali. Za Kitajsko se zdi, da nas bo osvojila z avtomobili, ki so vedno bolj konkurenčni.


20.06.2024

120 let FIA

Svetovna avtomobilistična organizacija FIA je v teh dneh zaznamovala 120 let od nastanka. Danes združuje 243 članic iz 147 držav, ki skušajo v njenem okviru poenotiti različne nacionalne avtomobilske organizacije in spodbujati tako avtomobilske športe kot tudi mobilnost kot tako. FIA deluje na dveh ločenih, a enakopravnih stebrih. Eden je Svetovni svet za avtomotošport, drugi pa Svetovni svet za mobilnost.


13.06.2024

Je velik športni terenec res bolj varen?

Tudi pri nas ni malo tistih, ki se dobro počutijo predvsem v velikih, visokih in zmogljivih avtomobilih, čeprav jih na evropskih tleh še zdaleč ni toliko kot recimo v Združenih državah. Ne glede na to, ali je želja po takšnih avtomobilih odraz realnih potreb ali dobro usmerjenega marketinškega ustvarjanja želja po njih, imajo tovrstni avtomobili nekaj posebnosti, žal tudi smrtno nevarnih. Poskusi so namreč pokazali, da voznik s svojega mesta ne more videti otrok, ki so pred sprednjo masko – v enem od poskusov so jih pred avto posedli kar sedemnajst, ne da bi bili v voznikovem vidnem polju. Tudi višina in mesto, na katero je v avtomobilu nameščen motor, močno povečata verjetnost za hude poškodbe pešcev, slabša preglednost izza volana pa povečuje število poškodovanih kolesarjev in motoristov.


06.06.2024

Evropa in mobilnost - veliko vprašanj, malo odgovorov

Evropske volitve so blizu, zato ob tem morda pogosteje razmišljamo, kako blizu nam je pravzaprav dogajanje v organih, ki vodijo Evropo. S čim se ukvarjajo, kakšen vpliv imajo naši predstavniki, poslanci, kakšen glas imajo? Andrej Brglez, ki je tudi član Sveta FIA za mobilnost in turizem, enega od najpomembnejših teles mednarodne avtomobilistične zveze FIA, pravi, da so v Evropi, kar zadeva mobilnost, nujno potrebne spremembe. Vprašanj je po njegovih besedah ogromno, odgovorov pa malo.


29.05.2024

Taktni vozni red

Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.


23.05.2024

Številni podcenjujejo zaviranje pri električnih skirojih

Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.


16.05.2024

Kitajski avtomobilizem

O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?


09.05.2024

Kitajska s ciljem: postati prvi proizvajalec avtomobilov na svetu

Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.


25.04.2024

Mnogo motoristov pred nesrečo sploh ne zavira

Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.


18.04.2024

Elektrifikacija vozil je tu, toda kaj bomo z odpadnimi baterijami?

Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.


11.04.2024

Kitajska je vse večja konkurenca evropski avtomobilski industriji

Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.


04.04.2024

Gumarska industrija si mane roke zaradi elektrifikacije vozil

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?


04.04.2024

Električni avtomobili prinašajo renesanso v gumarsko industrijo

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.


28.03.2024

Avtomobilski oglasi tudi čez mejo dobrega okusa

Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.


14.03.2024

SharePlanica: Dostop v Planico tudi za osebe z invalidnostjo

Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.


07.03.2024

Vsi smo na isti poti

Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.


29.02.2024

Evropski avto leta

Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.


22.02.2024

Večje je lepše, a tudi bolj uporabno?

Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.


Stran 1 od 44
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov