Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
5 epizod
5 epizod
Koncertni posnetki stare glasbe, podkrepljenimi z zgodovinskim ozadjem.
Otvoritveni koncert letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je bil posvečen komorni glasbi, ki so jo igrali na dvoru Leopolda Viljema Avstrijskega v Bruslju 17. stoletja. Na sporedu so bile tudi italijanske sonate, ki so takrat izhajale v Antwerpnu.
Oddajo Banchetto musicale smo tokrat zasnovali na kraljevsko témo. Izbrali smo skladbe sedemnajstega in osemnajstega stoletja, ki že s svojimi naslovi kažejo, da so jih njihovi avtorji posvetili kralju ali kraljici.
V oddaji Banchetto musicale se bomo tokrat posvetili francoskemu baročnemu skladatelju in flavtistu Michelu de la Barru.
Avstrijski baročni mojster Johann Heinrich Schmelzer se je rodil blizu Melka, a je že kot najstnik deloval na Dunaju. Sprva je bil nekaj časa cinkist v glasbeni kapeli dunajske stolnice, zgodaj pa je začel igrati tudi violino v dvornem orkestru. Kmalu je zaslovel kot izreden virtuoz na tem glasbilu in neki sodobnik ga je opisal kot »enega najslavnejših in najboljših violinistov v vsej Evropi«. Med njegovimi učenci je bil verjetno tudi Heinrich Ignaz Franz Biber, ki je zaslovel kot eden največjih in najbolj ekstravagantnih violinskih virtuozov svojega časa. Skladatelja med drugim druži smisel za programsko glasbo in rabo ljudskih melodij.
Neveljaven email naslov