Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
5 epizod
5 epizod
Koncertni posnetki stare glasbe, podkrepljenimi z zgodovinskim ozadjem.
Nedavni šesti in sklepni koncert letošnje 14. sezone cikla HARMONIA CONCERTANS – Stara glasba na Novem trgu je imel naslov Vriskajte Bogu vse dežele. Na njem je poleg Bachove priljubljene kantate s tem besedilom zazvenel njegov Koncert za čembalo v g-molu, sonata za godala Christopha Graupnerja in velikonočna kantata s trobento in violino Georga Philippa Telemanna. Solistka ansambla musica cubicularis je bila petindvajsetletna hercegovska sopranistka Nikolina Hrkać. V zasedbi sta sodelovala tudi italijanski violinist Federico Guglielmo in Miha Petek na baročni trobenti.
Na petem in predzadnjem koncertu letošnje 14. sezone cikla HARMONIA CONCERTANS – Stara glasba na Novem trgu je nastopil slavni italijanski pianist Edoardo Torbianelli, ki se že tri desetletja posveča predvsem zgodovinskim klavirjem in proučuje izvirno izvajalsko prakso romantične glasbe. Poučuje na visokih šolah v Baslu, Bernu in Parizu, posnel je vrsto zgoščenk za znane založbe, a razmeroma malo nastopa, zato so njegovi koncerti toliko dragocenejši. Enajstega oktobra je v Atriju ZRC v Ljubljani izvajal glasbo Chopina, Schumanna, Brahmsa in Griega na izvirnem klavirju Blüthner, ki je nastal leta 1856 – v letu Schumannove smrti.
O prijateljstvu Maxa Regerja in Henrija Marteauja pričajo mnoge skladbe, pisma in skupni nastopi. Med drugim ju je družila ljubezen do Mozartove in Brahmsove glasbe in zapustila sta barvita kvinteta s klarinetom.
Deveti koncert letošnjega 42. Festivala Radovljica 2024 je prvič v sodobnem času predstavil frančiškanski koral iz Kopra 17. in 18. stoletja. V frančiškanskih konventih sv. Ane v Kopru in sv. Bernardina v Piranu je takrat nastalo več rokopisov s spevi mašnega ordinarija. Kako je zvenelo koralno petje, ki se je izmenjevalo z orgelsko improvizacijo in so ga po zapisih koprskega škofa Naldinija hodile poslušat množice vernikov?
Neveljaven email naslov