Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Tihi tremoli godal, ki simfonije začenjajo kot iz ničesar ex nihilo, prvinske teme, kontemplativne oblike, ki se ogibajo konfliktu, nenavadna ponavljanja, prečudovite kode ... Te in druge skrajno posebne lastnosti glasbe Antona Brucknerja nas vodijo tudi v globlje premisleke, ki smo jih z gostom, dirigentom Raoulom Grüneisom razgrnili pred četrtkovo izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104.
Z dirigentom Raoulom Grüneisom razmišljamo o bistvenih lastnostih glasbe Antona Brucknerja pred izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104
Tihi tremoli godal, ki simfonije začenjajo kot iz ničesar ex nihilo, prvinske teme, kontemplativne oblike, ki se ogibajo konfliktu, nenavadna ponavljanja, prečudovite kode ... Te in druge skrajno posebne lastnosti glasbe Antona Brucknerja nas vodijo tudi v globlje premisleke, ki smo jih z gostom, dirigentom Raoulom Grüneisom razgrnili pred četrtkovo izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104.
Vabljeni, da se naročite na podkast Dan pred koncertom na telefonu ali RSS kanalu.
41 epizod
Pred vsakim koncertom Kromatike Simfoničnega orkestra RTV Slovenija se bomo poglabljali v izbrano mojstrovino s programa koncerta. V pokušino bomo ponudili nekaj odlomkov iz arhiva Simfonikov, pogledali v ozadje skladbe in se o tem pogovorili z gostujočimi glasbeniki. Gostitelja sta Primož Trdan in Lidija Hartman.
Tihi tremoli godal, ki simfonije začenjajo kot iz ničesar ex nihilo, prvinske teme, kontemplativne oblike, ki se ogibajo konfliktu, nenavadna ponavljanja, prečudovite kode ... Te in druge skrajno posebne lastnosti glasbe Antona Brucknerja nas vodijo tudi v globlje premisleke, ki smo jih z gostom, dirigentom Raoulom Grüneisom razgrnili pred četrtkovo izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104.
Z dirigentom Raoulom Grüneisom razmišljamo o bistvenih lastnostih glasbe Antona Brucknerja pred izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104
Tihi tremoli godal, ki simfonije začenjajo kot iz ničesar ex nihilo, prvinske teme, kontemplativne oblike, ki se ogibajo konfliktu, nenavadna ponavljanja, prečudovite kode ... Te in druge skrajno posebne lastnosti glasbe Antona Brucknerja nas vodijo tudi v globlje premisleke, ki smo jih z gostom, dirigentom Raoulom Grüneisom razgrnili pred četrtkovo izvedbo Simfonije št. 4 v Es-duru WAB 104.
Vabljeni, da se naročite na podkast Dan pred koncertom na telefonu ali RSS kanalu.
Neveljaven email naslov