Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Albert Laurents, pisec libreta za muzikal Zgodba z Zahodne strani, ni mogel delati povsem po svoje. Pri pisanju zgodbe o dveh sovražnih si tolpah mladostnikov, ki naj bi bila svobodna interpretacija na temo Shakespearjevega Romea in Julije, je moral Laurents 'poslušati' koreografa Jeroma Robbinsa, ki mu gre velika zasluga za končni uspeh muzikala. On je bil namreč tisti, ki je zasnoval novi koncept muzikala. Muzikal je bil pred tem namreč predstava, v kateri so se eden za drugim vrstili igrani in pevski prizori ter plesne točke. Zdaj so se vse tri prvine povezale, igralci so prevzeli vse tri vloge, ples pa je postal prisoten v celotni predstavi, s tem pa skupaj z glasbo tudi nosilec sporočila.
Albert Laurents, pisec libreta za muzikal Zgodba z Zahodne strani, ni mogel delati povsem po svoje. Pri pisanju zgodbe o dveh sovražnih si tolpah mladostnikov, ki naj bi bila svobodna interpretacija na temo Shakespearjevega Romea in Julije, je moral Laurents 'poslušati' koreografa Jeroma Robbinsa, ki mu gre velika zasluga za končni uspeh muzikala. On je bil namreč tisti, ki je zasnoval novi koncept muzikala. Muzikal je bil pred tem namreč predstava, v kateri so se eden za drugim vrstili igrani in pevski prizori ter plesne točke. Zdaj so se vse tri prvine povezale, igralci so prevzeli vse tri vloge, ples pa je postal prisoten v celotni predstavi, s tem pa skupaj z glasbo tudi nosilec sporočila.
Neveljaven email naslov