Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
4 epizod
4 epizod
Enourni aktualni pogovori s slovenskimi skladateljicami in skladatelji ter muzikologinjami in muzikologi – o življenju, delu in ustvarjanju, skupaj z glasbo.
Tokrat bo z nami Eduardo Raon, portugalski klasično izobražen harfist, skladatelj in oblikovalec zvoka, ki živi in dela v Ljubljani. Ustvarja sodobno in improvizirano glasbo in se pri tem igra s kalejdoskopom etno, noise, pop, retro, rok, ambient in elektronske glasbe. Ustvarja glasbo za gledališke predstave in performanse, intenzivno je dejaven na področju filmske glasbe, napisal in izvedel je vrsto glasbenih spremljav za filme, predvsem v Slovenski kinoteki.
V uri, ki jo vsak petek namenimo glasbi slovenskih skladateljev, se bo tokrat zvrstil izbor del Marijana Lipovška na posnetkih, nastalih v zadnjem desetletju. Slišali bomo Balado za violončelo in klavir, Tri pravljice za klarinet in klavir, Štiri sporočila za godalni kvartet in Sedem miniatur za godala.
V uri, ki jo vsak petek namenimo glasbi slovenskih skladateljev, bomo tokrat prisluhnili delom Dušana Bavdka in Igorja Štuheca, v katera sta skladatelja vpletla klasicistični duh.
Poslušamo skladateljev Godalni kvartet, ki je nastajal med letoma 1948 in 1949 ter spada med njegova zgodnejša dela. Matičič je študij kompozicije na Akademiji za glasbo v Ljubljani sicer končal leta 1950, pozneje se je izpopolnjeval v Parizu pri Nadii Boulanger ter sodeloval s tamkajšnjo raziskovalno skupino za konkretno glasbo pod vodstvom Pierra Schaefferja. Zlasti Matičičeva dela iz modernističnega obdobja ter skladateljeve eksperimentalne skladbe zasedajo danes osrednje mesto v njegovem opusu.
Neveljaven email naslov