Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
David Pivk, direktor tržnega komuniciranja pri podjetju Nike
"Kot otrok sem si želel postati gasilec, ker sem bil velik oboževalec risanke Gasilec Samo in niti nisem imel drugih idej."
David Pivk skrbi, da je ena najbolj prepoznavnih znamk na svetu še bolj prepoznavna. Direktor tržnega komuniciranja pri podjetju Nike je razkril, kako izbirajo športnike za svoje kampanje, kako je prišel do te zanimive službe in na katerem igralnem mestu bi igral, če bi bil nogometaš.
"Michael Jordan je brez dvoma ogromno naredil za našo znamko, je eden izmed tistih, ki je vedno želel več, iskal načine, da bi bil boljši človek in športnik, hkrati pa ni imel zadržkov, da bi vse to pokazal."
"Verjamem, da se sprememba vedno začne pri sebi. Če samega sebe dovolj dobro poznaš, lahko spremeniš vse, vprašanje je le, kaj si želiš spremeniti."
884 epizod
Kdo so ljudje, ki zaznamujejo družbo? Kakšen je človek za funkcijo, ki daje pečat sedanjosti? Kako premika meje prihodnosti? Oddaja Nedeljski gost na Valu 202. Funkciji nadene človeško podobo.
David Pivk, direktor tržnega komuniciranja pri podjetju Nike
"Kot otrok sem si želel postati gasilec, ker sem bil velik oboževalec risanke Gasilec Samo in niti nisem imel drugih idej."
David Pivk skrbi, da je ena najbolj prepoznavnih znamk na svetu še bolj prepoznavna. Direktor tržnega komuniciranja pri podjetju Nike je razkril, kako izbirajo športnike za svoje kampanje, kako je prišel do te zanimive službe in na katerem igralnem mestu bi igral, če bi bil nogometaš.
"Michael Jordan je brez dvoma ogromno naredil za našo znamko, je eden izmed tistih, ki je vedno želel več, iskal načine, da bi bil boljši človek in športnik, hkrati pa ni imel zadržkov, da bi vse to pokazal."
"Verjamem, da se sprememba vedno začne pri sebi. Če samega sebe dovolj dobro poznaš, lahko spremeniš vse, vprašanje je le, kaj si želiš spremeniti."
Neveljaven email naslov