Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
24.07.2015 73 min

Alen Marić: “Ne skrivava ambicioznih želja po Singapurju”


Za vstop v podjetništvo obstajajo različni razlogi – lastne inovacije, spreminjanje hobija v posel, morda celo izguba službe. Slednji je bil glavni povod pri mladem podjetju WoodWay. Ustanovila sta ga zakonca Anja in Alen Marić, po tem, ko je ona izgubila službo.

»V bistvu sva bila prisiljena najti nekaj novega. Anja je bila malo razočarana, žalostna zaradi izgube službe in se je odločila, da noče več delati v nekem sistemu. Iskala sva nekaj svojega in dokaj hitro prišla na idejo lesenih ur, ki sva jo nato še razširila na Woodway trgovino z modnimi dodatki.«

Brez posojil pogumno po podjetniški poti
V dobrem letu in pol sta postavila spletno trgovino najboljših lesenih modnih dodatkov in odprla 6 prodajaln v Sloveniji, na Hrvaškem in na Danskem. Letos predvidevata, da bo podjetje imelo 500-700% rast. Vse to pa bosta dosegla brez najema posojil.

»To sva se odločila zaradi te izkušnje, ko je Anja ostala brez službe. Težko sva zbrala ustanovni kapital za d.o.o., zato sva se takrat odločila, da ko greva na svojo pot, nočeva nobenih kreditov. Da če se konča zgodba, da nimaš nobenih starih grehov, npr. da ti ni treba še tri leta odplačevati kreditov. Če te trg sprejme se lahko hitro širiš, če te ne sprejme, je bolje da se ne širiš.«

V tujino preko franšiznega sistema in primernega partnerja
Velik delež k rasti prispeva odprtje novih prodajaln v tujii, okrepila pa bosta tudi spletno prodajo v vseh evropskih državah. Svojih ambicioznih želja ne skrivata. Morda bosta že kmalu odprla franšizno prodajalno v Singapurju, Nemčiji in Londonu. A le če najdeta primernega partnerja.

»Že kar veliko potencialnih partnerjev naju je kontaktiralo, ampak se ne odločiva za vsakega. Želiva si partnerja, s katerim vidiva sodelovanje na dolgi rok, takega, s katerim bi se Woodway širil na tak način, kot sva ga začela midva. Zaenkrat najbolje kaže za Singapur in London, bomo videli, če nama bo uspelo še letos.«

Vitko poslovanje in zanimiv koncept zaposlovanja
Njuna posebnost je ta, da pri izbiri kadra vsakemu študentu prodajalcu dodata še kakšno funkcijo v podjetu, večino za tisti čas, ko v trgovinah ni strank. Zaenkrat ekipo sestavljajo samo študentje, nekatere od njih bosta letos tudi zaposlila. Priznata, da sta zahtevna, a upata, da tudi poštena pri plačilu.

»Imava študenta novinarja, ki skrbi tudi za odnose z javnostmi, za članke. Nekdo je močan na Facebooku in socialnih medijih in je poleg prodaje zadolžen še za to. Potem imamo oblikovalko, ki se, ko ni kupcev, ukvarja z oblikovanjem raznih plakatov, letakov. Gledava, da imajo vsi študentje še neko fukncijo, zato, da lahko bolje sodelujejo v podjetju, pa tudi za prihodnost, ko bodo morda zapustili trgovino in opravljali samo druge funkcije.«

Anja in Alen Marić sta junija prejela tudi naziv Mladi podjetnik leta, ki ga že več let podeljuje Zavod Mladi podjetnik.


Nočni obisk

5426 epizod


Po napornem dnevu se ponoči prileže sproščen pogovor z enim ali več gosti, ki jih voditelj nočnega programa povabi na Nočni obisk. Tako lahko prisluhnete aktualnim pogovorom s športniki, umetniki (pisatelj, slikarji, pesniki, glasbeniki, ...), popotniki, gospodarstveniki, znanstveniki in vsemi drugimi ljudmi, ki imajo kaj povedati. Naši gostje so ljudje različnih poklicev in starosti, ki so pripravljeni svoje bogate izkušnje in zanimive ideje deliti s poslušalci Prvega programa. Osebni in aktualni intervjuji, sproščeni pogovori, ki nas odpeljejo stran od dnevnih tegob in težav, nas zabavajo in nasmejijo ali pa nas spodbudijo k premišljevanju in pogledu vase. Vse to lahko ob začetku noči slišite v Nočnem obisku, ki ga ob četrtkih pripravljajo na Radiu Maribor, ob sobotah pa se z Radiom Koper preselimo še na Primorsko. V noči na torek pa lahko takoj po polnoči slišite ponovitev ene od izstopajočih oddaj minulega tedna, torkova noč je namreč v celoti namenjena reprizam. Elektronska pošta: Nocni.Program@rtvslo.si

24.07.2015 73 min

Alen Marić: “Ne skrivava ambicioznih želja po Singapurju”


Za vstop v podjetništvo obstajajo različni razlogi – lastne inovacije, spreminjanje hobija v posel, morda celo izguba službe. Slednji je bil glavni povod pri mladem podjetju WoodWay. Ustanovila sta ga zakonca Anja in Alen Marić, po tem, ko je ona izgubila službo.

»V bistvu sva bila prisiljena najti nekaj novega. Anja je bila malo razočarana, žalostna zaradi izgube službe in se je odločila, da noče več delati v nekem sistemu. Iskala sva nekaj svojega in dokaj hitro prišla na idejo lesenih ur, ki sva jo nato še razširila na Woodway trgovino z modnimi dodatki.«

Brez posojil pogumno po podjetniški poti
V dobrem letu in pol sta postavila spletno trgovino najboljših lesenih modnih dodatkov in odprla 6 prodajaln v Sloveniji, na Hrvaškem in na Danskem. Letos predvidevata, da bo podjetje imelo 500-700% rast. Vse to pa bosta dosegla brez najema posojil.

»To sva se odločila zaradi te izkušnje, ko je Anja ostala brez službe. Težko sva zbrala ustanovni kapital za d.o.o., zato sva se takrat odločila, da ko greva na svojo pot, nočeva nobenih kreditov. Da če se konča zgodba, da nimaš nobenih starih grehov, npr. da ti ni treba še tri leta odplačevati kreditov. Če te trg sprejme se lahko hitro širiš, če te ne sprejme, je bolje da se ne širiš.«

V tujino preko franšiznega sistema in primernega partnerja
Velik delež k rasti prispeva odprtje novih prodajaln v tujii, okrepila pa bosta tudi spletno prodajo v vseh evropskih državah. Svojih ambicioznih želja ne skrivata. Morda bosta že kmalu odprla franšizno prodajalno v Singapurju, Nemčiji in Londonu. A le če najdeta primernega partnerja.

»Že kar veliko potencialnih partnerjev naju je kontaktiralo, ampak se ne odločiva za vsakega. Želiva si partnerja, s katerim vidiva sodelovanje na dolgi rok, takega, s katerim bi se Woodway širil na tak način, kot sva ga začela midva. Zaenkrat najbolje kaže za Singapur in London, bomo videli, če nama bo uspelo še letos.«

Vitko poslovanje in zanimiv koncept zaposlovanja
Njuna posebnost je ta, da pri izbiri kadra vsakemu študentu prodajalcu dodata še kakšno funkcijo v podjetu, večino za tisti čas, ko v trgovinah ni strank. Zaenkrat ekipo sestavljajo samo študentje, nekatere od njih bosta letos tudi zaposlila. Priznata, da sta zahtevna, a upata, da tudi poštena pri plačilu.

»Imava študenta novinarja, ki skrbi tudi za odnose z javnostmi, za članke. Nekdo je močan na Facebooku in socialnih medijih in je poleg prodaje zadolžen še za to. Potem imamo oblikovalko, ki se, ko ni kupcev, ukvarja z oblikovanjem raznih plakatov, letakov. Gledava, da imajo vsi študentje še neko fukncijo, zato, da lahko bolje sodelujejo v podjetju, pa tudi za prihodnost, ko bodo morda zapustili trgovino in opravljali samo druge funkcije.«

Anja in Alen Marić sta junija prejela tudi naziv Mladi podjetnik leta, ki ga že več let podeljuje Zavod Mladi podjetnik.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov