Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Po uspehu Groupona se je skupinsko nakupovanje lani pojavilo tudi v Sloveniji. Danes pa je spletne strani, ki ponujajo skupinske popuste, težko prešteti.
V večini primerov spletna stran objavi ponudbo – na primer masažo za polovično ceno.
Postavljen je, denimo, 24-urni rok, v katerem se mora zanjo prijaviti določeno število potrošnikov.
Popust, nove stranke, dobiček
Če se jih prijavi dovolj, ponudba uspe. Potrošniki tako dobijo ugodnejšo storitev. Masažni salon se je oglaševal, če bodo stranke z znižano ponudbo zadovoljne, bodo ljudje masažo koristili tudi v prihodnje – za redno ceno, pravi teorija.
Spletna stran, ki posreduje tovrstne popuste, pa tudi nekaj zasluži. Ana Eterović (@anuscha), direktorica Bigdeal.si – prve spletne strani za skupinske (poceni) nakupe pri nas – pojasnjuje: “Če vi meni rečete, jaz imam redno ceno 10 evrov, pa jo znižam na pet evrov, koliko je vaša provizija? Ta provizija je lahko dve, en ali pa pol evra.” Odvisno od izračuna spletnega podjetja o potencialni prodaji, dolgoročnosti sodelovanja itn.
Nove stranke ali lovci na popuste?
Potrošnik s skupinskim popustom dobi ugodnejšo storitev. To so največkrat različna izobraževanja, turistični paketi, sprostitveni programi, kosila ipd.
Glavna prednost za ponudnike pa je, pravi Eterovićeva, izpostavljenost na takšnem portalu. Dodaja, da je večja in več vredna kot pri klasičnem oglaševanju. Poleg tega pa so rezultati merljivi.
Na vprašanje, ali ne gre pri ponujanju skupinskih popustov predvsem za pridobivanje lovcev na popuste in ne potencialnih rednih strank, odgovarja, da svojim poslovnim partnerjem ne skrivajo, da določeni “popustkarji” obstajajo.
“Ampak še vedno je velika večina takšnih ljudi, ki preprosto nimajo časa vsakič izbirati drugega maserja, na primer. In če boš ti res kakovostno opravil to storitev, boš lahko obdržal to stranko.”
Izkušnje in nasveti
Naši poslušalci so o skupinskem nakupovanju pisali na Facebook strani. Izkušnje so v veliki večini pozitivne. Nekateri pa opozarjajo, da so jih ponekod obravnavali kot drugorazredne goste. Medtem ko nekatere izvirne cene pred popustom niso resnične, so prenapihnjene.
Na zvezi potrošnikov dobronamerno opozarjajo, da so na nekaterih tovrstnih straneh določene informacije včasih navedene ločeno od osnovne ponudbe – denimo o morebitnih dodatnih plačilih, o tem, kaj storitev obsega in do kdaj popust velja.
Njihov nasvet: kupujte, kar res potrebujete, ne kupujte kuponov na zalogo, ker so časovno omejeni, bodite pozorni na fotografije, ker so včasih zgolj simbolne.
468 epizod
Odbita do bita se loteva sodobnih tehnologij in jih kritično umešča v prostor in čas. Pogovarjata se Maruša Kerec in Anže Tomić.
Po uspehu Groupona se je skupinsko nakupovanje lani pojavilo tudi v Sloveniji. Danes pa je spletne strani, ki ponujajo skupinske popuste, težko prešteti.
V večini primerov spletna stran objavi ponudbo – na primer masažo za polovično ceno.
Postavljen je, denimo, 24-urni rok, v katerem se mora zanjo prijaviti določeno število potrošnikov.
Popust, nove stranke, dobiček
Če se jih prijavi dovolj, ponudba uspe. Potrošniki tako dobijo ugodnejšo storitev. Masažni salon se je oglaševal, če bodo stranke z znižano ponudbo zadovoljne, bodo ljudje masažo koristili tudi v prihodnje – za redno ceno, pravi teorija.
Spletna stran, ki posreduje tovrstne popuste, pa tudi nekaj zasluži. Ana Eterović (@anuscha), direktorica Bigdeal.si – prve spletne strani za skupinske (poceni) nakupe pri nas – pojasnjuje: “Če vi meni rečete, jaz imam redno ceno 10 evrov, pa jo znižam na pet evrov, koliko je vaša provizija? Ta provizija je lahko dve, en ali pa pol evra.” Odvisno od izračuna spletnega podjetja o potencialni prodaji, dolgoročnosti sodelovanja itn.
Nove stranke ali lovci na popuste?
Potrošnik s skupinskim popustom dobi ugodnejšo storitev. To so največkrat različna izobraževanja, turistični paketi, sprostitveni programi, kosila ipd.
Glavna prednost za ponudnike pa je, pravi Eterovićeva, izpostavljenost na takšnem portalu. Dodaja, da je večja in več vredna kot pri klasičnem oglaševanju. Poleg tega pa so rezultati merljivi.
Na vprašanje, ali ne gre pri ponujanju skupinskih popustov predvsem za pridobivanje lovcev na popuste in ne potencialnih rednih strank, odgovarja, da svojim poslovnim partnerjem ne skrivajo, da določeni “popustkarji” obstajajo.
“Ampak še vedno je velika večina takšnih ljudi, ki preprosto nimajo časa vsakič izbirati drugega maserja, na primer. In če boš ti res kakovostno opravil to storitev, boš lahko obdržal to stranko.”
Izkušnje in nasveti
Naši poslušalci so o skupinskem nakupovanju pisali na Facebook strani. Izkušnje so v veliki večini pozitivne. Nekateri pa opozarjajo, da so jih ponekod obravnavali kot drugorazredne goste. Medtem ko nekatere izvirne cene pred popustom niso resnične, so prenapihnjene.
Na zvezi potrošnikov dobronamerno opozarjajo, da so na nekaterih tovrstnih straneh določene informacije včasih navedene ločeno od osnovne ponudbe – denimo o morebitnih dodatnih plačilih, o tem, kaj storitev obsega in do kdaj popust velja.
Njihov nasvet: kupujte, kar res potrebujete, ne kupujte kuponov na zalogo, ker so časovno omejeni, bodite pozorni na fotografije, ker so včasih zgolj simbolne.
Slike, videe in besedila že prepričljivo generira umetna inteligenca. Kako in komu še zaupati? Katera orodja umetne inteligence vendarle prinašajo lažji študij ali delo v pisarni? Natanko eno leto po prvih omembah ChatGPT-ja se predvsem sprašujemo o možnostih uporabe in zlorabe. So ruske tehnologije nevarne? So telefoni na preklop modni trend ali korak v novo smer?
Digitalizacija, avtomatizacija in robotizacija. Procesi, ki so vsakdan tudi v svetu delovnih procesov. Sta zato strah in dvom upravičena? Bodo roboti ljudem res prevzeli delovna mesta?
Podjetniški podkast, ki odpira prostor iskrenim in raznolikim pogovorom. Zgodbe ovinkov in zavor treh avtomobilskih sanjačev. Sodobne tehnologije kritično umeščene v naš prostor in čas. Lovim ravnotežje, Atmosferci in Odbita do bita. Skupna točka treh uspešnih podkastov: zvesti poslušalci. Kako in zakaj jim uspeva? Kdo je zgradil najboljšo skupnost? Epizoda je bila posneta pred publiko na Avdifestivalu 2023 (9. oktobra v Cukrarni v Ljubljani)
Twitter je postal X. Podjetje Meta odgovarja z alternativo, aplikacijo Threads, ki v Evropski uniji (še) ni dovoljena. Facebook in Instagram se poigravata z mislijo o plačljivih naročninah za uporabnike … V kakšni formi so korporativna omrežja v letu 2023?
Pametni dom po definiciji sestavljajo naprave, ki so povezljive in jih lahko upravljamo na daljavo. Kamere, pametni zvonci, kosilnice in hladilniki. Zdi se, da je pamet vgrajena že v vsako napravo, ki pa ni nujno uporabna ali varna za uporabo. Kako povezati naprave, na kaj paziti in kateremu proizvajalcu zaupati?
Na predstavitvah novih telefonov in drugih pametnih naprav to jesen so v ospredju skrb za okolje in težnje po ogljični nevtralnosti. Zelena je nujna, ampak tehnološka podjetja imajo še vedno veliko črnih pik. Je lahko izdelava pametne ure res ogljično popolnoma nevtralna? Je nevarni kobalt res material, ki se reciklira? Je poenoten USB C-polnilnik boljša, zelena rešitev?
Uveljavitev in uporaba pametnega videonadzora sta se še pred kratkim zdeli rezervirani samo za Kitajsko, ki si varstvo osebnih podatkov in človekove pravice razlaga drugače kot Evropska unija. Zdaj videonadzor, ki deluje ob pomoči umetne inteligence, (začasno?) uvaja tudi Francija. Zagovorniki pravijo, da je nujen zaradi varnosti tako množičnih prireditev, kot so olimpijske igre, nasprotniki pa so ostri, saj nekaj, kar krši človekove pravice, ne sodi v središče Evrope.
Odbita do bita v osmo sezono podkasta o sodobnih tehnologijah vstopa z intervjujem z ministrico za digitalno preobrazbo Republike Slovenije. Digitalizacijo Slovenije že vsaj desetletje obljublja vsaka vlada, se pa prebivalci Slovenije še ne moremo strinjati, da živimo v digitalni državi ali družbi. Zakaj kljub številnim primerom dobrih praks nimamo enotnih informacijskih sistemov za uporabo javnih storitev, po kom se zgledovati, zakaj plastične kartice premagajo pametni telefon in kako kljub vsesplošnemu dvomu in strahu pred spremembami dvigniti digitalno pismenost?
Besedo v zadnji epizodi sedme sezone imajo odbiti poslušalci.
Za Odbito do bita Isobel Cockerell razmišlja o pomenu novinarstva v času vseprisotnih spletnih mnenj in o spletnih družbenih medijih, ki odlično uspevajo kljub težavam in škandalom, ki jim ni videti konca.
Cosplay je lahko le prostočasna dejavnost, subkultura, umetnost ali del resne in dobičkonosne industrije. Ljubitelji cosplaya se družijo na tekmovanjih in konvencijah, oblečeni v like iz sveta znanstvenofantastičnih serij, filmov in videoiger.
Nasilje na spletu je postalo med odraslimi in tudi mladimi nekaj običajnega, nepomembnega, razumljeno je kot šala. Nasilje na spletu pa ima lahko tudi posledice v resničnem življenju.
Zabavna industrija ima več milijonov uporabnikov po vsem svetu, velike količine denarja, a tudi številne težave. Kako stavka scenaristov v Združenih državah Amerike vpliva na televizijske serije in šove, ki jih tako radi gledamo?
Kaj umetna inteligenca prinaša v sicer tradicionalno umetnost, ki velja za kreativno in unikatno?
Aplikacije za vreme so med najbolj priljubljenimi na naših telefonih. Uporabljamo privzete in naložene, tudi plačljive. Nekatere veljajo za boljše, druge za slabše. Zakaj? In kako prepoznati aplikacijo, ki bo natančno napovedala vreme?
Slovenci v igričarski pismenosti ne izstopamo v primerjavi z drugimi državami. Razumevanje in zanimanje se povečujeta, so pa javne in medijske debate pogosto povezane le z negativnimi učinki igranja iger, zasvojenostjo in predsodki. V Odbiti do bita zato tokrat igre, ki lahko imajo pozitivne učinke. Igre, ki pomagajo premagovati krizo, strah, misel na samomor ali alkoholizem.
Kako (ne)uporaben je najbolj zloglasen robot na svetu? Zaradi ChatGPT-ja strokovnjaki celo predlagajo ustavitev razvoja umetne inteligence, Italija pa se je kot prva zahodna država odločila za prepoved uporabe ChatGPT-ja.
Tik Tok je izjemno priljubljen tudi med mladimi v Sloveniji, čeprav z vsebinami, algoritmi in zbiranjem podatkov ne prispeva k temu, da bi bil drugačen ali boljši od drugih velikih igralcev na trgu.
Miniserija raziskuje Tik Tok, ki je hkrati najbolj priljubljeno in osovraženo družabno omrežje na svetu. Dezinformacije so v zadnjih letih velika in pomembna tema. Nekaj, kar je včasih sodilo za šank, se danes v obsežnejših oblikah pojavlja v spletnih objavah in komentarjih. Je Tik Tok zaradi ohlapne regulacije in algoritma, ki daje pomembnost tudi uporabnikom z manj sledilci, privlačnejši za dezinformacije?
Neveljaven email naslov