Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
22.02.2018 23 min

Kaj vse je narobe s Facebookom?

Facebook kjub spremembam in kritikam dnevno uporablja dve milijardi ljudi. Vodstvo po obtožbah skrbi za javno podobo največjega spletnega omrežja na svetu, zato uvajajo in testirajo spremembe, ki znova povdarjajo moč posameznika, ne medijev, organizacij in korporacij. A v veliko primerih se prav prek družine in prijateljev širijo dvomljive, lažne informacije. Facebook nas ideološko zapira v mehurčke! Gosta podkasta: Ethan Zuckerman, medijski strokovnjak z ugledne univerze MIT in Taja Topolovec, direktorica Pod črto. Gostitelja sta Maruša Kerec in Anže Tomić.

Facebook je testiral napovedane spremembe v šestih državah in očitno je bilo težav z lažnimi novicami še več

Facebook kjub spremembam in kritikam dnevno uporablja dve milijardi ljudi. Vodstvo po obtožbah skrbi za javno podobo največjega spletnega omrežja na svetu, zato uvajajo in testirajo spremembe, ki znova poudarjajo moč posameznika, ne medijev, organizacij in korporacij.

A v veliko primerih se prav prek družine in prijateljev širijo dvomljive, lažne informacije. Facebook nas ideološko zapira v mehurčke.

“Če bi jaz izbiral med objavami New York Timsa in med informacijami, ki jih delijo družina in prijatelji, bi stavil, da bo New York  Times bolje opravil svoje delo. Facebook je testiral napovedane spremembe v šestih državah in očitno je bilo težav z lažnimi novicami še več!” –  Ethan Zuckerman, medijski strokovnjak z univerze MIT

Črnogleda napoved za medije?

Facebook spreminja tudi nastavitve za medijske organizacije, lahko se zgodi, da boste v prihodnje videli tudi manj naših vsebin.

“Kaj je nekdo, ki se definira kot medij, pa je brez dostopa do svojega občinstva? Medij naj ne bi bil le nekdo, ki ustvarja vsebino, moral bi biti tudi sposoben distribuirati. Ne moreš biti popolnoma odvisen od politike drugega distributerja, kot je Facebook.” – Taja Topolovec, Pod črto

 


Odbita do bita

468 epizod


Odbita do bita se loteva sodobnih tehnologij in jih kritično umešča v prostor in čas. Pogovarjata se Maruša Kerec in Anže Tomić.

22.02.2018 23 min

Kaj vse je narobe s Facebookom?

Facebook kjub spremembam in kritikam dnevno uporablja dve milijardi ljudi. Vodstvo po obtožbah skrbi za javno podobo največjega spletnega omrežja na svetu, zato uvajajo in testirajo spremembe, ki znova povdarjajo moč posameznika, ne medijev, organizacij in korporacij. A v veliko primerih se prav prek družine in prijateljev širijo dvomljive, lažne informacije. Facebook nas ideološko zapira v mehurčke! Gosta podkasta: Ethan Zuckerman, medijski strokovnjak z ugledne univerze MIT in Taja Topolovec, direktorica Pod črto. Gostitelja sta Maruša Kerec in Anže Tomić.

Facebook je testiral napovedane spremembe v šestih državah in očitno je bilo težav z lažnimi novicami še več

Facebook kjub spremembam in kritikam dnevno uporablja dve milijardi ljudi. Vodstvo po obtožbah skrbi za javno podobo največjega spletnega omrežja na svetu, zato uvajajo in testirajo spremembe, ki znova poudarjajo moč posameznika, ne medijev, organizacij in korporacij.

A v veliko primerih se prav prek družine in prijateljev širijo dvomljive, lažne informacije. Facebook nas ideološko zapira v mehurčke.

“Če bi jaz izbiral med objavami New York Timsa in med informacijami, ki jih delijo družina in prijatelji, bi stavil, da bo New York  Times bolje opravil svoje delo. Facebook je testiral napovedane spremembe v šestih državah in očitno je bilo težav z lažnimi novicami še več!” –  Ethan Zuckerman, medijski strokovnjak z univerze MIT

Črnogleda napoved za medije?

Facebook spreminja tudi nastavitve za medijske organizacije, lahko se zgodi, da boste v prihodnje videli tudi manj naših vsebin.

“Kaj je nekdo, ki se definira kot medij, pa je brez dostopa do svojega občinstva? Medij naj ne bi bil le nekdo, ki ustvarja vsebino, moral bi biti tudi sposoben distribuirati. Ne moreš biti popolnoma odvisen od politike drugega distributerja, kot je Facebook.” – Taja Topolovec, Pod črto

 

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov