Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Kakšna je politična kampanja na spletu? V tednu pred volitvami se obljubam in obrazom, ki ponujajo boljšo prihodnost ne morete izgoniti. Na spletnih družabnih omrežjih stranke, kandidati in volilvci letos razpravljajo s ključnikom #volitve2018. Odbita do bita s pomočjo orodja Crowdtangle analizira objave političnih strank na spletu. Matej Praprotnik, Anže Tomić in Maruša Kerec ugotavljajo, da izstopata (hiper)aktivnost in ekstremnost.
Maruša, Anže in Matej s spletnim orodjem Crowdtangle analizirajo objave političnih strank na družabnih omrežjih
Pred #volitve2018 na Facebooku najhitreje rastejo naslednje strani:
1. LMŠ +1112*
2. SDS +579
3. Marjan Šarec +485
4. Nova24TV +374
5. Janez Janša +309*Rast v 1 tednu.
— Matej Praprotnik (@praprotnix) May 28, 2018
468 epizod
Odbita do bita se loteva sodobnih tehnologij in jih kritično umešča v prostor in čas. Pogovarjata se Maruša Kerec in Anže Tomić.
Kakšna je politična kampanja na spletu? V tednu pred volitvami se obljubam in obrazom, ki ponujajo boljšo prihodnost ne morete izgoniti. Na spletnih družabnih omrežjih stranke, kandidati in volilvci letos razpravljajo s ključnikom #volitve2018. Odbita do bita s pomočjo orodja Crowdtangle analizira objave političnih strank na spletu. Matej Praprotnik, Anže Tomić in Maruša Kerec ugotavljajo, da izstopata (hiper)aktivnost in ekstremnost.
Maruša, Anže in Matej s spletnim orodjem Crowdtangle analizirajo objave političnih strank na družabnih omrežjih
Pred #volitve2018 na Facebooku najhitreje rastejo naslednje strani:
1. LMŠ +1112*
2. SDS +579
3. Marjan Šarec +485
4. Nova24TV +374
5. Janez Janša +309*Rast v 1 tednu.
— Matej Praprotnik (@praprotnix) May 28, 2018
Neveljaven email naslov