Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Trgovci uporabljajo različne načine pospeševanja prodaje v prodajnih okoljih in pri tem mislijo na vsa naša čutila. Kot pove Borut Zoran, nekdanji prodajalec, danes podjetnik in svetovalec, v trgovinah glede na splošne trende in analize prilagajajo svetlobo, vonj, glasbo itd. Tjaša Tršar je zaposlena v trgovski verigi z obutvijo Mass in med drugim omenja, kako pomembne so lahko barve sten, polic in talnih oblog.
Trgovci analizirajo vedenje kupcev: prodajno pot, koliko časa stojijo pred policami, ali se sklonijo ...
Trgovci uporabljajo različne načine pospeševanja prodaje v prodajnih okoljih in pri tem mislijo na vsa naša čutila. Kot pove Borut Zoran, nekdanji prodajalec, danes podjetnik in svetovalec, v trgovinah glede na splošne smernice in analize prilagajajo svetlobo, vonj, glasbo itd.
"Najboljše pozicije artiklov na policah so na višini oči ali na dosegu roke in se po navadi tudi plačajo."
Tjaša Tršar je zaposlena v trgovski verigi z obutvijo Mass in med drugim omenja, kako pomembne so lahko barve sten, polic in talnih oblog.
"Pri nakupu obutve je pogled na tla neizogiben, zato morajo biti tla v prvi meri čista, njihova barva je naravna, umirjena. Pomembna je tudi izrazitost barv na samih izdelkih. V naših prodajalnah uporabljamo izključno LED-luči, ki delujejo toplo."
247 epizod
Edina jutranja rubrika, v kateri se lahko znajde vse. In v kateri povemo (skoraj) vse.
Trgovci uporabljajo različne načine pospeševanja prodaje v prodajnih okoljih in pri tem mislijo na vsa naša čutila. Kot pove Borut Zoran, nekdanji prodajalec, danes podjetnik in svetovalec, v trgovinah glede na splošne trende in analize prilagajajo svetlobo, vonj, glasbo itd. Tjaša Tršar je zaposlena v trgovski verigi z obutvijo Mass in med drugim omenja, kako pomembne so lahko barve sten, polic in talnih oblog.
Trgovci analizirajo vedenje kupcev: prodajno pot, koliko časa stojijo pred policami, ali se sklonijo ...
Trgovci uporabljajo različne načine pospeševanja prodaje v prodajnih okoljih in pri tem mislijo na vsa naša čutila. Kot pove Borut Zoran, nekdanji prodajalec, danes podjetnik in svetovalec, v trgovinah glede na splošne smernice in analize prilagajajo svetlobo, vonj, glasbo itd.
"Najboljše pozicije artiklov na policah so na višini oči ali na dosegu roke in se po navadi tudi plačajo."
Tjaša Tršar je zaposlena v trgovski verigi z obutvijo Mass in med drugim omenja, kako pomembne so lahko barve sten, polic in talnih oblog.
"Pri nakupu obutve je pogled na tla neizogiben, zato morajo biti tla v prvi meri čista, njihova barva je naravna, umirjena. Pomembna je tudi izrazitost barv na samih izdelkih. V naših prodajalnah uporabljamo izključno LED-luči, ki delujejo toplo."
Neveljaven email naslov