Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Potrošnik je po obdobju epidemije bolj preudaren, nakupuje načrtno, takrat, ko za to nastopi potreba, primerja in analizira. Kaj pa praznična nakupovalna mrzlica? V kolikšni meri nas ta premami? Sogovornika: Simona Mandl (Europark Maribor) in Andrej Ropret (Citypark Ljubljana).
247 epizod
Edina jutranja rubrika, v kateri se lahko znajde vse. In v kateri povemo (skoraj) vse.
Potrošnik je po obdobju epidemije bolj preudaren, nakupuje načrtno, takrat, ko za to nastopi potreba, primerja in analizira. Kaj pa praznična nakupovalna mrzlica? V kolikšni meri nas ta premami? Sogovornika: Simona Mandl (Europark Maribor) in Andrej Ropret (Citypark Ljubljana).
Neveljaven email naslov