Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
15.11.2024 13 min

Hibiskus daje občutek zmage, vanilija spodbudi nakup

Ste prepričani, da v slaščičarni res diši sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se preko nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing je bil Starbucks leta 1971. 50 let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih centrih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.


Petek brez pravila

237 epizod


Edina jutranja rubrika, v kateri se lahko znajde vse. In v kateri povemo (skoraj) vse.

15.11.2024 13 min

Hibiskus daje občutek zmage, vanilija spodbudi nakup

Ste prepričani, da v slaščičarni res diši sveže pečeno pecivo in čokolada ali pa je to le vonj parfuma, ki se preko nevidnih sistemov širi po prostoru? Prvo podjetje, ki je za povečanje prodaje uporabljajo aroma marketing je bil Starbucks leta 1971. 50 let pozneje po meri narejene dišave vohamo tudi v slovenskih hotelih, wellnesih in trgovskih centrih, včasih še fotografije kosilnice dišijo po sveže pokošeni travi. Sogovornika: Tanja Škof in Uroš Kozlina, ustanoviteljica in direktor podjetja Lumal, ki se že več kot 20 let ukvarja z aroma marketingom.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov