Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
17.02.2015 8 min

Christian Baudis

“Če želite obstati v prodajnem svetu, morate biti digitalni,” pravi Christian Baudis, digitalni ekspert in podjetnik ter nekdanji direktor Googla Nemčija. Če ste analogni prodajalci, je zdaj še zadnji čas za digitalizacijo. In da tukaj ne gre za špekulacije, dokazuje lanska prodaja pametnih telefonov. Prodanih je bilo 1,5 milijarde, kar je več kot je bilo prodanih osebnih računalnikov v zadnjih 37 letih. Če vas ta podatek ne spodbudi k spremembi razmišljanja, pa vas bodo k temu morda spodbudile Poslovne krivulje.

"Digitalizacija je na začetku, zato bomo v prihodnjih letih občutili številne spremembe v družbi in podjetjih. To bo seveda vplivalo na število delovnih mest, saj jih bo veliko izginilo. Vse pa je odvisno od vaše prilagoditve povsem novemu življenju in družbi."

Digitaliziramo skoraj vse, kar je mogoče digitalizirati. Fotografiramo Zemljo, snemamo ulice, uporabljamo brezpilotna letala za nadzor območij, ne pišemo več pisem, skeniramo knjige. Naš gost oddaje Christian Baudis pa pravi, da bo digitalizacija v prihodnje pomembna predvsem na področju prodaje. Za tiste, ki so zaspali na lovorikah analogne prodaje, se bo ta model sesul – če se že ni.

“Pred desetimi leti so vsi hodili v Radio Shack, saj je bil največji ameriški prodajalec elektronske opreme. A niso se posodobili. Le kdo ne uporablja spleta, ko primerja izdelke različnih trgovin! Oni ga za svojo prodajo niso uporabljali. Lahko vam podam primer: ko ne kupujem na spletu in se dejansko odpravim v trgovino z – denimo – elektronskimi napravami, vidim ljudi, kako fotografirajo izdelke in njihove cene, da jih lahko potem primerjajo s cenami na Amazonu ali v drugih spletnih trgovinah. To je smešno, glavni vodja prodajalne bi moral prepoznati slabe prakse, saj njegov produkt ne more konkurirati s tistim na spletu, vsaj ne, kar se cen tiče. To je svet, v katerem živimo. Radio Shack se ni moderniziral, zato je bankrotiral.”

Če ste uspešno podjetje in želite obstati na trgu, je zdaj zadnji čas, da se lotite digitalizacije svoje ponudbe. Predvsem je pomembno, da najprej spoznate svoje stranke. Prodajalci imate veliko prednost, če zbirate podatke o kupcih prek spleta.

 “Vzemimo primer zavarovalniške družbe! Ta lahko z zbiranjem mojih podatkov zelo individualizira ponudbo prav zame. Ta bo najverjetneje precej bolj poceni kot ponudbe iz običajne prodaje. Vse se vrti okrog tega, kako uporabimo podatke, da lahko oblikujemo optimalno ponudbo za vsakega posameznika.”

Tukaj se lahko vprašamo, ali si želimo, da kako podjetje ve vse o nas. Predvsem nas lahko skrbi varnost naših podatkov. Christian Baudis pa kot dober primer in zgled navaja Amazon, ki je s posameznikom povezan v realnem času in podatke varno shranjuje. Amazon na podlagi vaših že prej izbranih izdelkov natančno ve, kaj vam mora ponuditi. “To je del izboljšave – vsakič ko nakupujem, dodam še več podatkov – to je ključno za Amazon, da razume moje želje. Čez leto dni mi bo najverjetneje ponudil podoben izdelek, saj že pozna moje želje. Ne smemo pa pozabiti individualizacije – spletna stran ti priporoča nakup. Amazon mi ne predlaga nakupa nečesa, kar so drugi kupili, ampak nekaj, kar jaz potrebujem, saj sklepa po mojih prejšnjih nakupih, kaj mi je všeč. To je odlična prodajna praksa in menim, da bi moralo vsako podjetje delovati v tej smeri.”

Christian Baudis

Christian Baudis se je že kot vodja Googla Nemčija naučil številnih strategij. Direktno tam sicer ni prodajal, se je pa veliko ukvarjal z izobraževanjem prodajalcev v dobre tržnike.

“To je bila nekakšna digitalna razlaga o tem, kako delujejo algoritmi oziroma kako deluje Googlov AdWords, da lahko stranka razume, da je oglaševanje na Googlu veliko bolj učinkovito od oglaševanja v nekaterih klasičnih medijev. Moja naloga je bila izobraziti trg o digitalnih priložnostih, ki se ponujajo v prodaji.”

 Po njegovih besedah so številna uspešna podjetja, ki so bila na trgu minulih 50, 100 let, izginila prav zaradi nepodučenosti na tem področju. Cikel inovacij je tako hiter, da morate biti digitalni danes, saj bo čez pet let razmišljanje o tem že prepozno. Vendar ne moremo mimo dejstva, da nam lahko – če bodo namesto nas večino dela opravljali računalniki – grozi tehnološka brezposelnost. “Digitalizacija je na začetku, zato bomo v prihodnjih letih občutili številne spremembe v družbi in podjetjih. To bo seveda vplivalo na število delovnih mest, saj jih bo veliko izginilo. Vse pa je odvisno od našega prilagajanja in kako smo odprti kot posamezniki, da se prilagodimo povsem novemu življenju in družbi. Čim bolj se prilagodite, tem manj je možnosti, da boste izgubili službo.”

 Treba se bo prilagoditi in razmišljati drugače – če ste to že storili, ste se morda vprašali, kako prodreti  na trg, denimo na večji trg v tujini?

 “Če želite priti na trge v ZDA ali Aziji, morate biti odlični v digitalizaciji, saj so ti trgi zelo močni v digitalnem svetu. Če se na te trge podate z analognim produktom in niste Coca-Cola, vam ne bo uspelo. Vaša primerjalna prednost pri širjenju v tujino bo, kako lahko svoj izdelek in svoje storitve postavite na druge trge.”

 Za zagonska podjetja pa vidi prednost predvsem v trgu čez lužo. “Če bi bil zagonsko podjetje z odlično idejo, bi najprej veliko razmišljal o tehnologiji. Kot tako podjetje bi najprej poskusil na trgu ZDA, ker je to res ogromen trg. To je narod, ki zelo rad tvega, in tudi če vam v prvo ne uspe, vam ponudijo še eno možnost. Drugače je v Evropi, kjer ljudje ne marajo poraza. S svojim zagonskim podjetjem bi se zagotovo odpravil v ZDA.”

Pod njegovo taktirko je sicer nastalo nekaj uspešnih zagonskih podjetij. Med njimi sta Tremor Video Europe & El Cartel Media, pred kratkim pa je ustanovil podjetje na področju zelenih tehnologij Vivablu.org.

“Dva izziva bosta ključna za prihodnje generacije. Eden je, kot smo že povedali, digitalizacija, ki spreminja naše obnašanje. Drugi pa je dejstvo, da nam bo zelo kmalu zmanjkalo naravnih virov. Naše podjetje se ukvarja predvsem s podporo zagonskim podjetjem na področju zelenih tehnologij. Digitalizacija je priložnost, da postanejo izdelki zelenih tehnologij zelo učinkoviti.” 

Christian Baudis, nekdanji vodja Googla Nemčija, digitalni strokovnjak in podjetnik, še sklene, da so lahko zelene tehnologije odlične za izhod iz krize. V Sloveniji in po vsej Evropi potrebujemo trajnostno revolucijo, kajti ključ do uspeha ni več v nišnih industrijah, ampak v ozelenitvi celotnega gospodarstva.


Poslovne krivulje

628 epizod


Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.

17.02.2015 8 min

Christian Baudis

“Če želite obstati v prodajnem svetu, morate biti digitalni,” pravi Christian Baudis, digitalni ekspert in podjetnik ter nekdanji direktor Googla Nemčija. Če ste analogni prodajalci, je zdaj še zadnji čas za digitalizacijo. In da tukaj ne gre za špekulacije, dokazuje lanska prodaja pametnih telefonov. Prodanih je bilo 1,5 milijarde, kar je več kot je bilo prodanih osebnih računalnikov v zadnjih 37 letih. Če vas ta podatek ne spodbudi k spremembi razmišljanja, pa vas bodo k temu morda spodbudile Poslovne krivulje.

"Digitalizacija je na začetku, zato bomo v prihodnjih letih občutili številne spremembe v družbi in podjetjih. To bo seveda vplivalo na število delovnih mest, saj jih bo veliko izginilo. Vse pa je odvisno od vaše prilagoditve povsem novemu življenju in družbi."

Digitaliziramo skoraj vse, kar je mogoče digitalizirati. Fotografiramo Zemljo, snemamo ulice, uporabljamo brezpilotna letala za nadzor območij, ne pišemo več pisem, skeniramo knjige. Naš gost oddaje Christian Baudis pa pravi, da bo digitalizacija v prihodnje pomembna predvsem na področju prodaje. Za tiste, ki so zaspali na lovorikah analogne prodaje, se bo ta model sesul – če se že ni.

“Pred desetimi leti so vsi hodili v Radio Shack, saj je bil največji ameriški prodajalec elektronske opreme. A niso se posodobili. Le kdo ne uporablja spleta, ko primerja izdelke različnih trgovin! Oni ga za svojo prodajo niso uporabljali. Lahko vam podam primer: ko ne kupujem na spletu in se dejansko odpravim v trgovino z – denimo – elektronskimi napravami, vidim ljudi, kako fotografirajo izdelke in njihove cene, da jih lahko potem primerjajo s cenami na Amazonu ali v drugih spletnih trgovinah. To je smešno, glavni vodja prodajalne bi moral prepoznati slabe prakse, saj njegov produkt ne more konkurirati s tistim na spletu, vsaj ne, kar se cen tiče. To je svet, v katerem živimo. Radio Shack se ni moderniziral, zato je bankrotiral.”

Če ste uspešno podjetje in želite obstati na trgu, je zdaj zadnji čas, da se lotite digitalizacije svoje ponudbe. Predvsem je pomembno, da najprej spoznate svoje stranke. Prodajalci imate veliko prednost, če zbirate podatke o kupcih prek spleta.

 “Vzemimo primer zavarovalniške družbe! Ta lahko z zbiranjem mojih podatkov zelo individualizira ponudbo prav zame. Ta bo najverjetneje precej bolj poceni kot ponudbe iz običajne prodaje. Vse se vrti okrog tega, kako uporabimo podatke, da lahko oblikujemo optimalno ponudbo za vsakega posameznika.”

Tukaj se lahko vprašamo, ali si želimo, da kako podjetje ve vse o nas. Predvsem nas lahko skrbi varnost naših podatkov. Christian Baudis pa kot dober primer in zgled navaja Amazon, ki je s posameznikom povezan v realnem času in podatke varno shranjuje. Amazon na podlagi vaših že prej izbranih izdelkov natančno ve, kaj vam mora ponuditi. “To je del izboljšave – vsakič ko nakupujem, dodam še več podatkov – to je ključno za Amazon, da razume moje želje. Čez leto dni mi bo najverjetneje ponudil podoben izdelek, saj že pozna moje želje. Ne smemo pa pozabiti individualizacije – spletna stran ti priporoča nakup. Amazon mi ne predlaga nakupa nečesa, kar so drugi kupili, ampak nekaj, kar jaz potrebujem, saj sklepa po mojih prejšnjih nakupih, kaj mi je všeč. To je odlična prodajna praksa in menim, da bi moralo vsako podjetje delovati v tej smeri.”

Christian Baudis

Christian Baudis se je že kot vodja Googla Nemčija naučil številnih strategij. Direktno tam sicer ni prodajal, se je pa veliko ukvarjal z izobraževanjem prodajalcev v dobre tržnike.

“To je bila nekakšna digitalna razlaga o tem, kako delujejo algoritmi oziroma kako deluje Googlov AdWords, da lahko stranka razume, da je oglaševanje na Googlu veliko bolj učinkovito od oglaševanja v nekaterih klasičnih medijev. Moja naloga je bila izobraziti trg o digitalnih priložnostih, ki se ponujajo v prodaji.”

 Po njegovih besedah so številna uspešna podjetja, ki so bila na trgu minulih 50, 100 let, izginila prav zaradi nepodučenosti na tem področju. Cikel inovacij je tako hiter, da morate biti digitalni danes, saj bo čez pet let razmišljanje o tem že prepozno. Vendar ne moremo mimo dejstva, da nam lahko – če bodo namesto nas večino dela opravljali računalniki – grozi tehnološka brezposelnost. “Digitalizacija je na začetku, zato bomo v prihodnjih letih občutili številne spremembe v družbi in podjetjih. To bo seveda vplivalo na število delovnih mest, saj jih bo veliko izginilo. Vse pa je odvisno od našega prilagajanja in kako smo odprti kot posamezniki, da se prilagodimo povsem novemu življenju in družbi. Čim bolj se prilagodite, tem manj je možnosti, da boste izgubili službo.”

 Treba se bo prilagoditi in razmišljati drugače – če ste to že storili, ste se morda vprašali, kako prodreti  na trg, denimo na večji trg v tujini?

 “Če želite priti na trge v ZDA ali Aziji, morate biti odlični v digitalizaciji, saj so ti trgi zelo močni v digitalnem svetu. Če se na te trge podate z analognim produktom in niste Coca-Cola, vam ne bo uspelo. Vaša primerjalna prednost pri širjenju v tujino bo, kako lahko svoj izdelek in svoje storitve postavite na druge trge.”

 Za zagonska podjetja pa vidi prednost predvsem v trgu čez lužo. “Če bi bil zagonsko podjetje z odlično idejo, bi najprej veliko razmišljal o tehnologiji. Kot tako podjetje bi najprej poskusil na trgu ZDA, ker je to res ogromen trg. To je narod, ki zelo rad tvega, in tudi če vam v prvo ne uspe, vam ponudijo še eno možnost. Drugače je v Evropi, kjer ljudje ne marajo poraza. S svojim zagonskim podjetjem bi se zagotovo odpravil v ZDA.”

Pod njegovo taktirko je sicer nastalo nekaj uspešnih zagonskih podjetij. Med njimi sta Tremor Video Europe & El Cartel Media, pred kratkim pa je ustanovil podjetje na področju zelenih tehnologij Vivablu.org.

“Dva izziva bosta ključna za prihodnje generacije. Eden je, kot smo že povedali, digitalizacija, ki spreminja naše obnašanje. Drugi pa je dejstvo, da nam bo zelo kmalu zmanjkalo naravnih virov. Naše podjetje se ukvarja predvsem s podporo zagonskim podjetjem na področju zelenih tehnologij. Digitalizacija je priložnost, da postanejo izdelki zelenih tehnologij zelo učinkoviti.” 

Christian Baudis, nekdanji vodja Googla Nemčija, digitalni strokovnjak in podjetnik, še sklene, da so lahko zelene tehnologije odlične za izhod iz krize. V Sloveniji in po vsej Evropi potrebujemo trajnostno revolucijo, kajti ključ do uspeha ni več v nišnih industrijah, ampak v ozelenitvi celotnega gospodarstva.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov