Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Nika Kristina Butina je soustanoviteljica podjetja Epidemic, ki povezuje blagovne znamke z nano vplivneži. Podjetje je po dobrem letu poslovanja že prisotno na trinajstih evropskih trgih, v ZDA, Kanadi in Avstraliji, ekipa ima vec kot 20 sodelavcev. Kako obvladujejo hitro rast, kaj za širitev poslovanja pomeni 400.000 evrov investicije in kako ohranjajo zagnanost?
Soustanoviteljica podjetja Epidemic o tem, kako obvladujejo hitro rast, kaj za širitev poslovanja pomeni 400.000 evrov investicije in kako ohranjajo zagnanost
V novi seriji oddaj Up predstavljamo tiste, ki si upajo in ki so iz start upov razvili uspešno podjetje. Strokovni sodelavec in sovoditelj oddaje je Mic Melanšek, soustanovitelj in kreativni direktor Hooray Studios. Skupaj z Anjo Hlača Ferjančič gostita zanimive mlade upe, ki so iz zagonskih podjetji ustvarili uspešnice.
Druga gostja je Nika Kristina Butina, soustanoviteljica podjetja Epidemic, ki povezuje blagovne znamke z nano vplivneži. Podjetje je po dobrem letu poslovanja že prisotno na trinajstih evropskih trgih, v ZDA, Kanadi in Avstraliji, ekipa pa ima več kot 20 sodelavcev.
Kdaj je pri rasti trenutek, da predajaš delo? Kaj predajaš in kako spiš mirno ponoči, ko veš, da nekdo drug prevzema tvoje stvari?
"Težko, ampak s srcem. Po eni strani zato, ker ne želiš nekoga drugega zasuti z delom, druga zadeva, ki pa je tudi zelo realna, pa je ta, da se ti zdi, da boš ti zagotovo dobro naredil. Najprej si moraš priznati, da je tukaj ego, potem pa pokazati drugi osebi, da ji zaupaš in ji predaš odgovornost."
628 epizod
Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.
Nika Kristina Butina je soustanoviteljica podjetja Epidemic, ki povezuje blagovne znamke z nano vplivneži. Podjetje je po dobrem letu poslovanja že prisotno na trinajstih evropskih trgih, v ZDA, Kanadi in Avstraliji, ekipa ima vec kot 20 sodelavcev. Kako obvladujejo hitro rast, kaj za širitev poslovanja pomeni 400.000 evrov investicije in kako ohranjajo zagnanost?
Soustanoviteljica podjetja Epidemic o tem, kako obvladujejo hitro rast, kaj za širitev poslovanja pomeni 400.000 evrov investicije in kako ohranjajo zagnanost
V novi seriji oddaj Up predstavljamo tiste, ki si upajo in ki so iz start upov razvili uspešno podjetje. Strokovni sodelavec in sovoditelj oddaje je Mic Melanšek, soustanovitelj in kreativni direktor Hooray Studios. Skupaj z Anjo Hlača Ferjančič gostita zanimive mlade upe, ki so iz zagonskih podjetji ustvarili uspešnice.
Druga gostja je Nika Kristina Butina, soustanoviteljica podjetja Epidemic, ki povezuje blagovne znamke z nano vplivneži. Podjetje je po dobrem letu poslovanja že prisotno na trinajstih evropskih trgih, v ZDA, Kanadi in Avstraliji, ekipa pa ima več kot 20 sodelavcev.
Kdaj je pri rasti trenutek, da predajaš delo? Kaj predajaš in kako spiš mirno ponoči, ko veš, da nekdo drug prevzema tvoje stvari?
"Težko, ampak s srcem. Po eni strani zato, ker ne želiš nekoga drugega zasuti z delom, druga zadeva, ki pa je tudi zelo realna, pa je ta, da se ti zdi, da boš ti zagotovo dobro naredil. Najprej si moraš priznati, da je tukaj ego, potem pa pokazati drugi osebi, da ji zaupaš in ji predaš odgovornost."
Neveljaven email naslov