Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Grozljiva in krvava tragedija polna strastnih izlivov - tudi v videoprenosu.
Libreto, ki sta ga napisala Luigi Illica in Giuseppe Giacosa po drami francoskega pisatelja Victoriena Sardouja, je izvrstno izpeljan in zelo učinkovit. Sardou je celo izjavil, da je boljši kot njegova igra. Puccini se je s francoskim dramatikom večkrat sestal, da bi se pogovoril o libretu. Ker je skladatelj v svojih operah pripisoval velik pomen oblikovanju občutka za prostor, je bil ob Sardoujevem neupoštevanju geografskih dejstev zgrožen. Puccini sam si je zelo prizadeval za natančen prikaz rimskega okolja. Vsako izmed treh Toscinih dejanj nas popelje na rimsko zgodovinsko prizorišče; ta med sabo niso oddaljena več kot 15 minut hoje. V prvem dejanju se znajdemo v baziliki Sant'Andrea della Valle, v drugem v palači Farnese in v tretjem v Angelskem gradu.
To Puccinijevo opero, repertoarno stalnico, uprizarjajo skoraj vsak dan po vsem svetu. Zgodba je privlačna, ljubezenska drama srce parajoča, glasba mikavna, postavitev dogajanja pa dopušča številne reinterpretacije. Puccinijevo Tosco so tukaj v Mariboru premierno uprizorili prejšnji petek, 17. maja. To je bila že trinajsta postavitev tega skladateljevega priljubljenega dela na odru mariborske opere. Pod režijo se je podpisal Pier Francesco Maestrini, scenografijo je ustvaril Matic Kašnik, kostume je oblikoval Luca dall'Alpi. Kolektiv Apophenia (Jean Paul Carradori in Francesco Baita) pa je oblikoval svetlobo in video.
Pojejo: Rebeka Lokar (Floria Tosca), Mihail Šešaberidze (Mario Cavaradossi), Luka Brajnik (Scarpia), Dušan Topolovec (Spoletta), Sebastijan Čelofiga (Cerkovnik), Mihael Roškar (Ječar), Tomaž Planinc (Sciarrone), Valentin Pivovarov (Angelotti) in Terezija Potočnik-Škofič (Pastir). Zbor in orkester mariborske opere vodi Gianluca Martinenghi.
29 epizod
Neposredni prenosi ali posnetki iz evropskih opernih hiš in Metropolitanske opere - v eni najbolj priljubljenih radijskih oddaj.
Grozljiva in krvava tragedija polna strastnih izlivov - tudi v videoprenosu.
Libreto, ki sta ga napisala Luigi Illica in Giuseppe Giacosa po drami francoskega pisatelja Victoriena Sardouja, je izvrstno izpeljan in zelo učinkovit. Sardou je celo izjavil, da je boljši kot njegova igra. Puccini se je s francoskim dramatikom večkrat sestal, da bi se pogovoril o libretu. Ker je skladatelj v svojih operah pripisoval velik pomen oblikovanju občutka za prostor, je bil ob Sardoujevem neupoštevanju geografskih dejstev zgrožen. Puccini sam si je zelo prizadeval za natančen prikaz rimskega okolja. Vsako izmed treh Toscinih dejanj nas popelje na rimsko zgodovinsko prizorišče; ta med sabo niso oddaljena več kot 15 minut hoje. V prvem dejanju se znajdemo v baziliki Sant'Andrea della Valle, v drugem v palači Farnese in v tretjem v Angelskem gradu.
To Puccinijevo opero, repertoarno stalnico, uprizarjajo skoraj vsak dan po vsem svetu. Zgodba je privlačna, ljubezenska drama srce parajoča, glasba mikavna, postavitev dogajanja pa dopušča številne reinterpretacije. Puccinijevo Tosco so tukaj v Mariboru premierno uprizorili prejšnji petek, 17. maja. To je bila že trinajsta postavitev tega skladateljevega priljubljenega dela na odru mariborske opere. Pod režijo se je podpisal Pier Francesco Maestrini, scenografijo je ustvaril Matic Kašnik, kostume je oblikoval Luca dall'Alpi. Kolektiv Apophenia (Jean Paul Carradori in Francesco Baita) pa je oblikoval svetlobo in video.
Pojejo: Rebeka Lokar (Floria Tosca), Mihail Šešaberidze (Mario Cavaradossi), Luka Brajnik (Scarpia), Dušan Topolovec (Spoletta), Sebastijan Čelofiga (Cerkovnik), Mihael Roškar (Ječar), Tomaž Planinc (Sciarrone), Valentin Pivovarov (Angelotti) in Terezija Potočnik-Škofič (Pastir). Zbor in orkester mariborske opere vodi Gianluca Martinenghi.
Romantična karnevalska intriga, v kateri se številni zapleti razvozlajo šele na koncu.
Epizodna opera, ki sledi dramaturgiji istoimenske Beckettove drame – prvič na naših valovih.
Opera o mladi vestalki Juliji, ki se izneveri svojemu svečeniškemu poslanstvu – prvič na naših valovih.
Libreto temelji na treh pripovedkah nemškega pesnika in skladatelja E. T. A. Hoffmanna.
Predstava ob odprtju letošnjih Slavnostnih iger v Bayreuthu.
Opera o silni ljubezni in strasti, v kateri "lastovka" ne najde ljubezenskega gnezda.
Radijski in videoprenos operete o slavni igralki Katji Silvani s Srečnega vrha.
Radijski in videoprenos pravljične opere, ki poveličuje vero in ljubezen.
Radijski in videoprenos lirične drame, prepojene z ljubezensko slo.
Radijski in videoprenos opere o treh generacijah španskih vladarjev: kralja Karla V., njegovega sina Filipa II. in Filipovega sina Don Carlosa.
Amilcare Ponchielli, sicer Verdijev sodobnik, je napisal dvanajst oper, vendar nobena izmed njih ni dosegla takega uspeha kot Gioconda.
Opera o dvornem norcu in zaščitniškem očetu Rigolettu, ki vodi v tragičen konec: njegova hčerka Gilda se žrtvuje za svojega ljubega, razuzdanega vojvodo.
Opera o ljubki in ognjeviti Carmen, ki zapelje preprostega vojaka in ga zavrže zaradi privlačnejšega ljubimca.
Radijski in video prenos ene najbolj priljubljenih oper.
Aida je redek primer tako imenovane reprezentančne opere, ki kljub velikim scenskim efektom ne izključuje nežnosti in intimnosti.
Med slovenskim občinstvom je ta opera zelo priljubljena, o čemer priča tudi pogostost njenih uprizoritev.
Opero so do zdaj v Sloveniji uprizorili le enkrat, in sicer v Ljubljani davnega leta 1878.
O opereti Netopir lahko rečemo, da se je popolnoma poistovetila z Dunajem. Ne samo da se dogaja na Dunaju, na katerem se je skladatelj rodil in odraščal, tudi glasbeno odseva dušo tega mesta.
Neveljaven email naslov