Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V Sloveniji smo od prejšnjega tedna bogatejši za nov rezervacijski portal, ki se postavlja kot alternativa in konkurenca uveljavljenim platformam kot sta Booking in Airbnb, vendar se vsaj zaenkrat usmerja zgolj v domačo, slovensko ponudbo turističnih ponudnikov. Posebnost portala je, da lahko že pri ogledu ponudnika na spletu vidimo, ali ta sprejema turistične bone, letošnjo novost za reševanje slovenskega turizma po epidemiji.
Portal mojaslovenija.org kot domača alternativa platformi Booking, na katerem že pri ogledu ponudnika vidimo, ali ta sprejema turistične bone
Zgodba prvega slovenskega rezervacijskega portala mojaslovenija.org se je začela pisati pred dobrim mesecem. Portal, ki je novost v slovenskem spletnem in turističnem prostoru, je začel delovati pred enim tednom, povodov za nastanek pa je bilo več. Poleg turističnih bonov in težav pri potovanju v tujino je vzrok tudi poslovne narave: ohranitev delovnih mest in dobavnih verig pojasnjuje Sašo Krumpak, soustanovitelj platforme in direktor podjetja Happy Tours.
"Naš model je bližje Bookingu, vendar v primerjavi z njimi ponujamo tudi doživetja. Integralno želimo združiti nastanitve in doživetja. Ko bo gost izbiral nastanitev, bo videl, kakšne so možnosti doživetij, ki jih lahko tam počne ali obratno, bo glede na izbrana doživetja v bližini iskal še prenočišče." – Sašo Krumpak o razlikah med Bookingom in mojaslovenija.org
Portal bo glede na trende pridruževanja že ta konec tedna presegel sto različnih ponudnikov, saj se dnevno pridruži od pet do deset novih. Platforma je za zdaj na voljo v slovenskem jeziku in namenjena slovenskemu gostu, v kratkem pa načrtujejo tudi prevod v angleščino in druge tuje jezike.
Te dni lahko povsod prebiramo oglase, da je zdaj čas, da odkrivamo Slovenijo, tudi uradni slogan Slovenske turistične agencije je Zdaj je čas. Zakaj šele v časih, ko nas pri dopustovanju in potovanjih v tujino omejujejo zunanji dejavniki, začnemo ceniti domače?
"To je vprašanje za vsakogar izmed nas. Slovenija si zasluži biti odkrita. Ne samo najbolj znane turistične destinacije, ampak vsak kotiček te lepe dežele. Po eni strani so boni in razmere, v katerih smo letos, samo neki način, da spremeni našo zavest o tem. Mislim, da se bo ta zavest razvijala tudi v prihodnosti, da bomo po zgledu Avstrijcev in Švicarjev večji del dopusta preživljali doma."
V Sloveniji smo od prejšnjega tedna bogatejši za nov rezervacijski portal, ki se postavlja kot alternativa in konkurenca uveljavljenim platformam kot sta Booking in Airbnb, vendar se vsaj zaenkrat usmerja zgolj v domačo, slovensko ponudbo turističnih ponudnikov. Posebnost portala je, da lahko že pri ogledu ponudnika na spletu vidimo, ali ta sprejema turistične bone, letošnjo novost za reševanje slovenskega turizma po epidemiji.
Portal mojaslovenija.org kot domača alternativa platformi Booking, na katerem že pri ogledu ponudnika vidimo, ali ta sprejema turistične bone
Zgodba prvega slovenskega rezervacijskega portala mojaslovenija.org se je začela pisati pred dobrim mesecem. Portal, ki je novost v slovenskem spletnem in turističnem prostoru, je začel delovati pred enim tednom, povodov za nastanek pa je bilo več. Poleg turističnih bonov in težav pri potovanju v tujino je vzrok tudi poslovne narave: ohranitev delovnih mest in dobavnih verig pojasnjuje Sašo Krumpak, soustanovitelj platforme in direktor podjetja Happy Tours.
"Naš model je bližje Bookingu, vendar v primerjavi z njimi ponujamo tudi doživetja. Integralno želimo združiti nastanitve in doživetja. Ko bo gost izbiral nastanitev, bo videl, kakšne so možnosti doživetij, ki jih lahko tam počne ali obratno, bo glede na izbrana doživetja v bližini iskal še prenočišče." – Sašo Krumpak o razlikah med Bookingom in mojaslovenija.org
Portal bo glede na trende pridruževanja že ta konec tedna presegel sto različnih ponudnikov, saj se dnevno pridruži od pet do deset novih. Platforma je za zdaj na voljo v slovenskem jeziku in namenjena slovenskemu gostu, v kratkem pa načrtujejo tudi prevod v angleščino in druge tuje jezike.
Te dni lahko povsod prebiramo oglase, da je zdaj čas, da odkrivamo Slovenijo, tudi uradni slogan Slovenske turistične agencije je Zdaj je čas. Zakaj šele v časih, ko nas pri dopustovanju in potovanjih v tujino omejujejo zunanji dejavniki, začnemo ceniti domače?
"To je vprašanje za vsakogar izmed nas. Slovenija si zasluži biti odkrita. Ne samo najbolj znane turistične destinacije, ampak vsak kotiček te lepe dežele. Po eni strani so boni in razmere, v katerih smo letos, samo neki način, da spremeni našo zavest o tem. Mislim, da se bo ta zavest razvijala tudi v prihodnosti, da bomo po zgledu Avstrijcev in Švicarjev večji del dopusta preživljali doma."
Neveljaven email naslov