Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
09.07.2020 8 min

Znanje je najboljše zdravilo za sovraštvo

Konec junija so številne ameriške organizacije pozvale oglaševalce, naj za mesec dni prenehajo oglaševati na platformah v lasti podjetja Facebook. Z bojkotom oglaševanja želijo doseči, da Facebook uvede strožji nadzor nad širjenjem sovražnega govora in lažnih novic. Kako bo bojkot oglaševalcev vplival na prihodnost Facebooka? Lahko družabna omrežja sploh preživijo brez oglaševalcev in ali lahko oglaševalci preživijo brez njih?

V ZDA želijo organizacije in oglaševalci z bojkotom oglaševanja na Facebooku doseči strožji nadzor nad širjenjem sovražnega govora in lažnih novic. O prihodnosti družabnih omrežij razmišlja Jan Omahen

“Kaj bi vi naredili, če bi imeli 70 milijard dolarjev? Vemo, kaj je z njimi naredil Facebook.”

Tako se glasi začetek spletne kampanje Ustavimo sovraštvo za dobiček (Stop Hate for Profit), ki oglaševalce spodbuja k vsaj enomesečnemu bojkotu oglaševanja na platformah v lasti podjetja Facebook. Vzvod za začetek kampanje sta nestrinjanje s politiko Facebooka pri obravnavi lažnih novic in sovražnega govora ter pasivna drža proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se v ZDA borijo za rasno pravičnost. Očitajo jim tudi pasivno držo do spornih objav Donalda Trumpa. Bojkotu se je pridružilo že več kot 400 podjetij. Za zdaj gre za večja podjetja, med najodmevnejšimi so Ben&Jerry’s, Microsoft, Play Station, Coca-Cola, Levi’s, Starbucks, Viber in Reebok, še vedno pa pri oglaševanju vztrajajo manjša podjetja, ki so v celoti odvisna od takšnega digitalnega oglaševanja in v Facebookov proračun prispevajo velik delež denarja.

"Sama taktika umika z družabnih omrežij je zelo zanimiva. Obstaja še tretja možnost, ki so jo izbrale določene znamke, ki so bolj moderne in mogoče bolj razumejo družabna omrežja kot neke večje korporacije. Tretja možnost je ta, da so zavzeli pozicijo izobraževalca, začeli so delit znanje o problematiki, ki se ta hip v Ameriki poudarja. Vedno imaš dve možnosti, lahko se izklopiš, lahko pa izkoristiš svoj glas." – Jan Omahen, LunaTBWA

 


Val 202

2593 epizod

Val 202

2593 epizod


09.07.2020 8 min

Znanje je najboljše zdravilo za sovraštvo

Konec junija so številne ameriške organizacije pozvale oglaševalce, naj za mesec dni prenehajo oglaševati na platformah v lasti podjetja Facebook. Z bojkotom oglaševanja želijo doseči, da Facebook uvede strožji nadzor nad širjenjem sovražnega govora in lažnih novic. Kako bo bojkot oglaševalcev vplival na prihodnost Facebooka? Lahko družabna omrežja sploh preživijo brez oglaševalcev in ali lahko oglaševalci preživijo brez njih?

V ZDA želijo organizacije in oglaševalci z bojkotom oglaševanja na Facebooku doseči strožji nadzor nad širjenjem sovražnega govora in lažnih novic. O prihodnosti družabnih omrežij razmišlja Jan Omahen

“Kaj bi vi naredili, če bi imeli 70 milijard dolarjev? Vemo, kaj je z njimi naredil Facebook.”

Tako se glasi začetek spletne kampanje Ustavimo sovraštvo za dobiček (Stop Hate for Profit), ki oglaševalce spodbuja k vsaj enomesečnemu bojkotu oglaševanja na platformah v lasti podjetja Facebook. Vzvod za začetek kampanje sta nestrinjanje s politiko Facebooka pri obravnavi lažnih novic in sovražnega govora ter pasivna drža proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se v ZDA borijo za rasno pravičnost. Očitajo jim tudi pasivno držo do spornih objav Donalda Trumpa. Bojkotu se je pridružilo že več kot 400 podjetij. Za zdaj gre za večja podjetja, med najodmevnejšimi so Ben&Jerry’s, Microsoft, Play Station, Coca-Cola, Levi’s, Starbucks, Viber in Reebok, še vedno pa pri oglaševanju vztrajajo manjša podjetja, ki so v celoti odvisna od takšnega digitalnega oglaševanja in v Facebookov proračun prispevajo velik delež denarja.

"Sama taktika umika z družabnih omrežij je zelo zanimiva. Obstaja še tretja možnost, ki so jo izbrale določene znamke, ki so bolj moderne in mogoče bolj razumejo družabna omrežja kot neke večje korporacije. Tretja možnost je ta, da so zavzeli pozicijo izobraževalca, začeli so delit znanje o problematiki, ki se ta hip v Ameriki poudarja. Vedno imaš dve možnosti, lahko se izklopiš, lahko pa izkoristiš svoj glas." – Jan Omahen, LunaTBWA

 

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov