Izbor za Pesem Evrovizije EMA 2025, na kateri je slavil Klemen s skladbo How Much Time Do We Have Left, je v soboto, 1. februarja 2025, navdušil gledalce in zabeležil izjemno gledanost tudi med mlajšo publiko. EMA 2025 je bila v soboto, 1. februarja, najbolje gledana vsebina v svojem časovnem pasu na vseh slovenskih televizijah.
V povprečju si je prenos ogledalo 10,7 odstotka ali 206.500 gledalcev, kar predstavlja 24-odstotni delež takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je prenos dosegel ob 20.20, ko je TV SLO 1 spremljalo 13,9 odstotka oziroma 267.900 gledalcev. Vsaj minuto Eme 2025 si je ogledalo kar 514.000 različnih posameznikov, starejših od štirih let (Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost v živo in z zamikom).
Tudi mlajša publika je Emo 2025 spremljala v velikem številu, saj je bilo v skupini 15–34 let skoraj sedemkrat več gledalcev, kot jih sicer spremlja TV Slovenija 1 v tem terminu v januarju 2025.
Predstavitve posameznih skladb in EMA 2025 so dobro gledanosti beležili tudi na rtvslo.si in platformi RTV 365, kjer so skupaj ustvarili že 329.000 ogledov.
Posnetki vseh dvanajstih skladb na You Tube kanalu EmaEvrovizija v prvem dnevu beležijo že 200.000 ogledov, med njimi ima največ ogledov prav zmagovalna skladba Klemna How Much Time Do We Have Left, ki bo kmalu dosegla 100.000 klikov.
Tisti, ki so Emo 2025 morda zamudili, pa si jo lahko še vedno ogledajo na RTV 365, kjer so na enem mestu zbrane vse vsebine, povezane z letošnjim izborom.