To je kar sedem milijonov več, kot je bilo francoskih gledalcev pred televizijskimi sprejemniki lani.
Najvišja gledanost letošnje dirke v Sloveniji je bila dosežena v soboto, ko je potekal sam finiš vožnje na čas ter boj med Tadejem Pogačarjem in Primožem Rogličem. Ob 18.10 je dirko na TV SLO 2 spremljalo 17,5 odstotka ali 332.400 gledalcev oziroma več kot 60 odstotkov gledalcev pred televizijskimi zasloni.
Najbolj gledana etapa je bila zadnja. V povprečju si jo je ogledalo kar 11,5 odstotka ali 218.900 gledalcev, kar je 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije. (Vir: AGB Nielsen Media Research)
Dirka po Franciji je bila rekordna tudi na spletnem portalu MMC-ja. V živo so na rtvslo.si gledalci ustvarili več kot 900.000 ogledov letošnje dirke. Portal Dirke po Franciji je obiskalo več kot 350.000 različnih uporabnikov, klikov na kolesarske novice pa je bilo več kot 5,1 milijona. V arhivu je bilo skoraj 300.000 ogledov posameznih videoposnetkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje