Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V tokratni Avtomobilnosti smo poiskali načine, kako se nam lahko ob novem načinu obračunavanja elektrike naš račun ne poviša. Predstavimo napravo, ki naš odjem prilagaja trenutnim cenam elektrike. Z Mercedesovimi inženirji smo se pogovorili o novi generaciji priključnih hibridov. Omogočajo namreč sto kilometrov dosega in hitro polnjenje, lahko celo brez plačilnih kartic ali aplikacij. Pika na i pa je popolnoma ne-električna. Vozili smo namreč V8 bencinskega orjaka iz Amerike - legendarnega forda mustanga!
Tokratna Avtomobilnost je temačna, posneta ponoči. Glavna tema je namreč vidljivost. Po modni pisti so se torej sprehodili modeli v oblačilih oblikovalcev Naravoslovno tehniške fakultete, posebnost njihovih kreacij pa je dejstvo, da so tako kul kot tudi vidna že od daleč. Na odprtju novega prodajnega salona kitajske družbe Dongfeng v Sloveniji smo kitajskega menedžerja vprašali, kako realne so možnosti za odprtje nove avtomobilske tovarne v Sloveniji. Planet Auto pa je hkrati dobil licenco za popravilo baterij proizvajalca CATL. Kaj to pomeni v praksi za slovenske voznike? Pika na i je pogovor z Audijevim inženirjem, ki je zaslužen, da je novi S5 eden najbolj ubogljivih avtomobilov ta hip.
Tokratna Avtomobilnost se v veliki meri odvija na dirkališčih. Prvi prispevek se odvija na slovitem francoskem dirkačišču Le Mans, kjer smo se udeležili dirke tovornjakov, ki pospešujejo enako hitro kot porsche 911. A poleg atraktivnih dvobojev na stezi, nesreč in velike množice smo se pogovarjali tudi o ekologiji. Namreč, gre za obnovo gum teh dirkalnikov, ki jih nato namenijo za uporabo na cestnih tovornjakih. Nadaljevali smo na dirkališču Lausitzring na severu Nemčije, kjer nam je Volkswagnov tovarniški testni voznik primerjal vožnjo na robu zmogljivosti s spredaj gnanim golfom GTI in štirikolesno gnanim golfom R. Protiutež športnima zgodbama je preizkus honde CR-V, ki se je izkazala še posebej na luknjastih cestah. Zato smo jo zapeljali v servisno delavnico, strokovnjak pa nam je razložil, da je skrivnost voznih lastnostih v novih blažilnikih.
V tokratni Avtomobilnosti smo poklepetali s starejšimi vozniki na temo asistenčnih sistemov, še posebej o tistih elektronskih pripomočkih, ki lahko omejijo vpliv starostnih telesnih omejitev. Primerjali smo dva enaka električna volva; prvi je imel zgolj en elektromotor, drugi pa dva in štirikolesni pogon. Ugotovili smo, kje se čutijo razlike pri vožnji in dosegu. Poseben izziv pa smo našli pri prečni vožnji po tako veliki strmini, po kateri je celo hoditi nemogoče. Vozili smo namreč po Terramarju, slovitem ovalnem španskem dirkališču, z avtomobilom cupra terramar!
"Katrca", slovenski ponos, se je vrnila v modernejši, bolj SUV-ovski podobi in na električni pogon. Pogovarjali smo se z njenimi oblikovalci. V oddaji razkrivamo tudi, da novega renaulta 4 ne bodo izdelovali v Novem mestu, ker bo Revozovo proizvodnjo zasedel novi twingo. V 271. Avtomobilnosti bomo omenili še eno znamko vozil, ki obuja nekdanjo ponudbo. Na trg gospodarskih vozil se z velikim kombijem vrača Toyota. Vrnitev k tistemu, kar smo zelo radi vozili pred leti, pa predstavlja tudi novi Ford Tourneo Courier. Gre za majhen, a obenem prostoren večnamenski avto.
V tokratni oddaji se bomo posvetili kitajskim avtomobilskim družbam. Zanimalo nas je, kaj Kitajci menijo o dajatvah, s katerimi namerava Evropa zavirati kitajski prodor ter kaj nas lahko kitajski inženirji naučijo oziroma katero kitajsko tehniko lahko pričakujemo v evropskih avtomobilih? Ugotavljali bomo, kaj kitajski avtomobilski prodor pomeni za Slovenijo in kako lahko Slovenci pridobimo s kitajskim prodorom v Evropo. Pika na i oddaje pa sta dva izredna evropska avtomobila, ob katerih zardijo tudi Kitajci. Težko pričakovana Renaultova petka in električni Audi, ki se v ovinkih nagiba kot motocikel.
Tokratna Avtomobilnost je v znamenju gospodarskih vozil, natančneje, govorimo o razogljičenju transporta - z elektriko in z vodikovimi tehnologijami. Potrebujemo torej oba nova energenta. Glede tega so bili složni tako na predstavitvi Mercedesovega električnega tovornjaka v Hannovru kot tudi v Parizu, kjer je Toyota predstavila vso svojo paleto vozil na (vodikove) gorivne celice. A kot smo slišali, na vidiku so problemi, ki presegajo razvoj tehnologij novih vozil. Politika namreč ni opravila in tudi ne opravlja svoje vloge pri razvijanju infrastrukture, ki bi omogočila, da se bodo nove čiste tehnologije sploh lahko uveljavile.
Prvo jesensko Avtomobilnost bo tudi letos zaznamoval evropski teden mobilnosti. Odpravili smo se v center Kopra, kjer smo našli vzorčen in vzoren primer sobivanja številnih različnih prevoznih sredstev. Pešci, kolesarji, vozniki skirojev, skuteristi, motoristi, avtomobili, avtobusi in tovornjaki, vsi se družijo na isti počasni obalni cesti. Primerjali smo torej koprsko prakso z izsledki naših preteklih preventivnih akcij, ki smo jih skupaj z Zavarovalnico Triglav izvedli pod imenom Križišče mikromobilnosti. Nadaljujemo z dvema zgodbama, povezanima s kampiranjem v Volkswagnovih kombijih. Na slovenski Obali smo testirali novo generacijo slovite californie, z električnim ID.buzzom pa smo se odpravili do Hannovra in spali kar v zadku avta. Pika na i je pogovor z glavnim razvojnikom Audija o komunikaciji na cesti s pomočjo žarometov.
V predpočitniški Avtomobilnosti smo se pozanimali, kolikšne in kakšne vrste škod povzročajo avtodomarji, še posebej avtodomarji začetniki. Seveda z namenom ozaveščanja...in, upamo, da bi se jim zognili. Zapeljali smo kombi, ki pogosto služi kot osnova za avtodom, a Renaultov master je po novem na voljo z dizelskim ali električnim pogonom. Pa bi kot električni kombi zmogel služiti kot avtodom? Dva pogona pa bo imel tudi novi citroën C3, a tukaj je elektrika bistveno bolj smiselna; e-C3 bo namreč eden najcenejših električnih avtov. Poglejte, kaj ponuja ta poceni električni paket!
Tokrat smo šli na izlet skupaj z gledalci. Preizkušali smo električno toyoto BZ4X; pot je bila ovinkasta, makadamska, na določenih odsekih smo se celo prepustili asistenčnim sistemom. Odpravili smo se tudi na sever Anglije, v mesto Sunderland, kjer ima Nissan eno najbolj produktivnih tovarn na svetu. Dovoljeno nam je bilo snemati vse delovne procese in kotičke v tovarni, sestavili smo celo baterijo hibridnega qashqaia. In preizkusili smo hondo ZR-V, ki bi se pravzaprav morala imenovati civic SUV. Ta trditev pa hkrati že namiguje, o čem je v tem delu oddaje največ časa tekla beseda.
Po slovenskih cestah se kar se da varno vozi dobrih sto tisoč voznikov. Njihovo vožnjo namreč nadzira računalniška igrica, ki vožnjo na koncu oceni. Kje pa ti vozniki množično delajo prekrške? So to cestni odseki, kjer obstaja neka cestna nelogičnost? Pogledali in pokomentirali smo tri takšne odseke. Vozili smo renaulta rafale, ki s svojo obliko spominja na predvojno letalo, z rojakom Robertom Lešnikom, glavnim oblikovalcem pri Mercedesu, pa smo poklepetali o prihajajočih modelih s precej drugačnim oblikovalskim jezikom.
V tokratni oddaji se že spogledujemo s poletnimi počitnicami. Poročamo, kako je potovati v Nemčijo z električnim peugeotom e-3008; to naj bi bil eden bolj avtocestnih električnih avtov. Prav tako električno - Nissanovo ariyo - smo zapeljali na krajši izlet na Obalo. Med drugim nas je tam navdušila tudi s samodejnim parkiranjem. Z Berlina pa poročamo o Volkswagnovem kombiju, ki je čez vikend tudi avtodom. Seveda govorimo o legendarni californiji. Pri Volkswagnu trdijo, da je z novo generacijo california postala 3-sobni počitniški apartma.
Neveljaven email naslov