Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Slovenska podjetja postajajo vse pomembnejša v vesoljski industriji, kar osem naših podjetij z različnih področij se ukvarja z vesoljskim programom. Med njimi je mariborsko podjetje SkyLabs, ki je z izstrelitvijo nanosatelita TRISAT v začetku septembra postalo prvo slovensko podjetje z lastno tehnologijo na satelitu v vesolju. Mednarodno prepoznavnost je podjetju prinesla inovacija PicoSkyFT – majhen robusten programski procesor, okoli katerega je podjetje razvilo vitalne elektronske podsisteme, ki jih potrebuje vsak satelit. Že nekaj let sodelujejo z evropsko vesoljsko agencijo ESA ter z drugimi podjetji iz Evrope, Azije in Amerike, njihov prvi kupec je bila ameriška vesoljska agencija Nasa. Videli bomo tudi, kako daleč je uresničitev programa postavitve prvih bivališč na planetu Mars, ki ga za Naso pripravlja podjetje Duol.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. V podjetju Better verjamejo, da boljši podatki pomenijo boljše zdravljenje. Izkušnje v zdravstveni informatiki so začeli nabirati pred 30 leti na Onkološkem inštitutu in Pediatrični kliniki v Ljubljani. Danes s 85 rednimi in 25 zunanjimi sodelavci ustvarijo 80 odstotkov prihodkov v tujini. Letos načrtujejo 10 milijonov evrov prihodkov; največjo rast pričakujejo na trgu Velike Britanije, kjer so v začetku leta odprli tudi prvo hčerinsko podjetje. Trenutno so prisotni v 15 državah, na njihovi platformi je shranjenih že več kot 22 milijonov zdravstvenih zapisov pacientov. Ugledne nemške, angleške in italijanske bolnišnice njihovo platformo med drugim uporabljajo tudi za spremljanje podatkov o Covidu-19, ki jih na koncu obdeluje Svetovna zdravstvena organizacija.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Družina Gospić se z ribogojstvom ukvarja že 40 let. Brata Ninoslav in Danijel, ki sta odrasla ob družinski ribogojnici v Svetem Florijanu pri Rogaški Slatini, sta sprva postransko dejavnost razvila v donosen posel. Njuno podjetje G2o s šestimi zaposlenimi letos načrtuje nekaj več kot milijon evrov prihodkov. Na dveh lokacijah gojijo 12 vrst sladkovodnih rib - potočno postrv in potočno zlatovščico, šarenko, krapa, pa tudi ščuko in smuča; letos bodo za predelavo in poribljavanje vzredili približno 60 ton rib. Pod lastno blagovno znamko narociribe.si prvi med ribogojci sladkovodnih rib omogočajo spletno prodajo in dostavo svežih rib po vsej Sloveniji, v kratkem pa bodo začeli tudi s trženjem pripravljenih jedi, kot so dimljene ribe, ribji namaz in kaviar. Zaradi pomanjkanja naravnih vodnih virov so razvili lastno tehnologijo za vzrejo rib, ki temelji na najsodobnejših rešitvah intenzivne akvakulture in je vse bolj priznana tudi v tujini; doslej so v 7 državah projektirali več kot 40 recirkulacijskih in drugih sodobnih sistemov za vzrejo rib.
Glasbeni atelje Tartini je prva zasebna glasbena šola v Sloveniji s tridesetletno tradicijo. So specialisti za predšolske programe, godala in klavir. Vsako leto njihovo šolo obiskuje od 160 do 180 mladih, ki prejemajo številne nagrade na domačih in tujih tekmovanjih. Osnovno vodilo njihovega delovanja je ljubezen do glasbe. A brez podjetnosti, drznosti, vztrajnosti in nenehnega izobraževanja tako zakoncev Repše, ki sta leta 1990 pogumno ustanovila prvo zasebno glasbeno šolo kot zakoncev Perko, ki sta to šolo zdaj prevzela v svoje roke, ne bi šlo. Vsi štirje so akademsko izobraženi glasbeniki in zanimivo bo slišati, kako se uspešno prepletata ljubezen do glasbe in podjetništvo dveh generacij.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Družinsko podjetje KGS Krajnc iz Lenarta v Slovenskih goricah združuje več dejavnosti. Največ prihodkov, skoraj 9 milijonov evrov, ustvarijo v kmetijstvu. Obdelujejo okoli 870 hektarov površin in na leto zredijo 4000 prašičev ter 1400 glav živine. Sodelujejo z 200 okoliškimi kmeti, ki jim omogočajo sušenje, skladiščenje in predelavo žit in koruze pa tudi storitve, opravljene s kmetijsko mehanizacijo. Podjetje, ki zaposluje 23 rednih in 12 zunanjih sodelavcev, je v zadnjih petih letih za naložbe namenilo več kot 12 milijonov evrov, močno so okrepili tudi raziskovalno-razvojno dejavnost. Edini v Sloveniji in eni redkih v Evropi so pred časom začeli izdelovati narezano in odprašeno slamo, ki jo večinoma pod lastno blagovno znamko izvozijo v Avstrijo, Nemčijo, Italijo in Švico.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Zgodbe, ki jih predstavlja Edita Cetinski, navdihujejo in spodbujajo k uresničevanju sanj. Renato Pahor in Aleš Puklavec sta leta 2004 poslovno priložnost našla v prodaji varilnih in rezalnih naprav tujih proizvajalcev, nekaj let kasneje pa jima je z vlaganji v znanje in tehnologijo uspelo uresničiti željo po lastnem razvoju, trženju in montaži avtomatov in robotov za elektroobločno in lasersko varjenje in rezanje. Danes zaposlujeta 38 ljudi, med njimi je kar tri četrtine inženirjev. V podjetju so lani ustvarili dobrih 7 milijonov evrov prihodkov in skoraj 70 tisoč evrov dodane vrednosti na zaposlenega; za izobraževanje zaposlenih, raziskave in razvoj letno namenijo desetino prihodkov. Največ naročil za razvoj avtomatov in robotov prejemajo od domačih podjetij, večinoma izvoznikov, projekte pa izvajajo tudi v Avstriji, na Madžarskem, Hrvaškem, v Srbiji in Bolgariji.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Robert Strniša je eden prvih in tudi eden največjih pridelovalcev aronije, v svoji lasti in v najemu ima 38 hektarov zemljišč, poleg Slovenije še v Italiji, Bolgariji in na Poljskem. Podjetnik, ki je pred zgodbo z aronijo deloval v lesarstvu, poleg prodaje sadik pod lastno blagovno znamko Aronija Slovenija ponuja 20 izdelkov, največ prihodkov prinaša 100% BIO sok aronije brez konzervansov. V Sloveniji sodeluje z večjimi trgovci, izvaža pa v 6 držav, med drugim tudi v Singapur in na Kitajsko.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Matej Rajk in Tomaž Erjavec, soustanovitelja mladega podjetja UVC Solutions, sta izkušena podjetnika s področja farmacije. Do prave ideje sta prišla pred štirimi leti, ko sta ugotovila, da v Evropi ni proizvajalca, ki bi uspešno konkuriral ameriškim aparatom za dezinfekcijo bolnišničnih prostorov s pomočjo ultravijolične svetlobe. Z lastnim znanjem, trdim delom in prodornostjo jim je uspelo ustvariti produkt, s katerim uspešno konkurirajo največjim proizvajalcem. Izvažajo v 23 evropskih držav, samo v zadnjem letu dni so tudi zato, ker njihova rešitev omogoča učinkovito zaščito pred novim koronavirusom, svoje prihodke podeseterili.
Prava ideja je podjetniška oddaja, namenjena vsem, ki jih zanimajo kreativnost, inovacije, strast do dela, vztrajnost in pogum. Idej je nešteto, prava pa je tista, ki se uresniči na trgu in tako dobi svojo vrednost. Na spodbuden in atraktiven način že od leta 2008 predstavljamo zgodbe o uspehu z najrazličnejših področij. V oddaji gostimo podjetnike, ki so lastniki svojih podjetij in so s pravo idejo, poštenim in trdim delom, vztrajnostjo in drznostjo uspeli na domačem in mednarodnem trgu in tako lahko iz lastnih izkušenj podajo vrsto napotkov, naukov in spodbud. Gostimo pa tudi tiste, ki s svojim inovativnim in ustvarjalnim delom šele začenjajo uresničevati svoje sanje in veliko obetajo. Gledalci oddaje tako dobijo vtis, kakšno je vzdušje v kreativnih in inovativnih podjetjih in kako se podjetniki znajdejo v različnih gospodarskih razmerah, ki se stalno spreminjajo.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Zgodbe, ki jih predstavlja Edita Cetinski, navdihujejo in spodbujajo k uresničevanju sanj. Oddaja prikazuje ozadje uspeha podjetnikove poti. Nastopajo lastniki in lastnice podjetij, ki so z lastno idejo, inovativnostjo, kreativnostjo, pogumom in vztrajnostjo uspeli na trgu. Ob tem so odgovorni do sebe, svojih zaposlenih, poslovnih partnerjev, okolja in širše družbe. Oddaja Prava ideja! začenja 13.sezono oddaj 8.9.2020 Na kmetiji Zadrgal iz Komende, ki je tržno usmerjena v proizvodnjo mleka in prodajo jedilnega krompirja, živijo 4 generacije. Vsa družina že od leta 2014, ko sta gospodar kmetije Matija Zadrgal in Peter Svetina ustanovila zavod Grunt, živi in dela v sožitju s težje zaposljivimi iz Komende in okolice. Zavod deluje na kmetiji in trenutno zaposluje 8 ljudi, od tega 5 invalidov. Inovativen poslovni model, kjer kmetija proda pridelke Gruntu, ta pa jih predela in proda z dodano vrednostjo, je zgodba o uspehu za obe strani – Zadrgalovi imajo delavce, težje zaposljivi invalidi pa redno zaposlitev. Kmetiji največ prihodkov prinese prodaja surovega mleka, glavni vir prihodkov Grunta, lani so ustvarili 173 000 evrov, pa je prodaja domačih dobrot – jogurtov, skute, sira, masla, piškotov in testenin.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Zgodbe, ki jih predstavlja Edita Cetinski, navdihujejo in spodbujajo k uresničevanju sanj. Nekdanja vzgojiteljica Alenka Jež je pred 30 leti uresničila svojo veliko željo in s peko kruha in slaščic na domačiji v Lokavcu odprla prvo zasebno pekarno v Vipavski dolini. Vsa ta leta je Pekarna Ježek, ki ima danes 11 zaposlenih in 15 odstotno rast prometa, obdržala butični način proizvodnje s poudarkom na ročno izdelanih slaščicah iz naravnih sestavin iz okolice. Prodaja v manjših trgovskih verigah, zadrugah, dveh lastnih prodajalnah in na tržnicah jim omogoča vsakodnevni stik s kupci po vsej Primorski, izdelke pa izvažajo tudi v italijanski pokrajini Trst in Benečijo. Lanska podjetnica leta Alenka Jež vseskozi skrbi tudi za vzgojo novih pekarskih in slaščičarskih mojstrov.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks. Zgodbe, ki jih predstavlja Edita Cetinski, navdihujejo in spodbujajo k uresničevanju sanj. Ekipa strokovnjakov za doživljajski marketing v podjetju Ekstrem se ukvarja z organizacijo velikih športnih dogodkov; ustvarja zgodbe, ki jih obiskovalci tudi izkusijo in ne zgolj spremljajo ali opazujejo. Njihove uspešnice so z različnih športnih področij od odbojke in košarke na vodi, teka na vrh letalnice, plezanja na balvanih do kolesarjenja, hokeja in ne nazadnje ulične košarke, ki je predvsem po njihovi zaslugi danes priznan olimpijski šport. Kot pravijo v ekipi, ki je lani ustvarila blizu milijon evrov prihodkov, je Slovenija odlična platforma za tovrstne adrenalinske in družabno-rekreativne dogodke; povpraševanje že prihaja tudi iz tujine, nazadnje iz Savdske Arabije.
Prava ideja! prikazuje primere dobrih praks.Saša Božič je predana skrbi za zdravje na delovnih mestih in mentoriranju avtentičnih vodij, za kar jo je Svetovni zdravstveni in wellness kongres uvrstil med sto najvplivnejših na področju skrbi za zdravje. Kot licencirana coachinja je pomagala številnim podjetjem in posameznikom doseči želene rezultate v življenju in v karieri. Po osebni prelomnici, ko je pri štiridesetih na vrhuncu korporativne kariere pustila dobro plačano službo, se je povsem posvetila svojemu poslanstvu, začela pisati tudi knjige, nedavno pa je v Slovenijo prvič pripeljala Ženski gospodarski forum - WEF, ki se ga je udeležilo prek 300 udeleženk in udeležencev z vseh koncev sveta. Namen foruma je širiti spoznanje, da nas lahko povezovanje, sodelovanje in medsebojna podpora peljejo veliko dlje in naredijo mnogo srečnejše.
Mizarstvo Hrovat s 17 zaposlenimi ima več kot 50-letno tradicijo; leta 1964 ga je ustanovil Franc Hrovat, podjetje pa je v tistem času izdelovalo leseno vrtno pohištvo. Njegovo delo uspešno družno nadaljujeta druga in tretja generacija, ki gre v korak s smernicami sodobne arhitekture. V podjetju, ki je danes specializirano za leseno zunanjo opremo, na prvo mesto ne postavljajo materialnih dobrin in s tem povezane tehnologije; prednost dajejo družbeni odgovornosti in predvsem naložbam v znanje. Najbolj ponosni so na vrtne hišice Cubie, ki so plod njihovega razvoja, prodajo pa širijo tudi v tujino, predvsem v Avstrijo in Nemčijo.
Podjetje Sveča d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo sveč, sta leta 1990 ustanovila Stanko in Ivanka Peter, družinsko tradicijo nadaljuje njun sin Igor. Z delavnostjo, modernizacijo in inovativnostjo so postali konkurenčno podjetje v panogi s 23 zaposlenimi, 6 tisoč kvadratnimi metri proizvodnih površin in skoraj 3,5 milijona evrov prometa. Svoje izdelke tudi izvažajo, predvsem v Avstrijo, priložnost za še večji izvoz pa vidijo v novem izdelku – EKO nagrobni sveči, ki po 3 mesecih industrijske predelave postane organski kompost, CO2 in voda.
Frizerstvo Piskar je družinsko podjetje s 60 letno tradicijo. Klaudija Piskar, direktorica in lastnica, je podjetje nasledila po očetu, ki so ga vedno zanimale novosti v zvezi z zdravjem las in lasišča; kot eden prvih frizerjev v Sloveniji je pred 18 leti v svoj salon vpeljal novo storitev Literam. Klaudija Piskar, po izobrazbi farmacevtka, ki nadaljuje očetovo tradicijo in prisega na znanje ter ves čas vlaga v izobraževanje, je v storitvi novega načina negovanja las prepoznala svojo poslovno priložnost in od švicarskega inovatorja Eddya Van Dycka odkupila inovativno tehnologijo, ki jo zdaj stalno izboljšuje in uspešno širi tako v Sloveniji kot tudi v tujini.
Odprta kuhna, ki sta jo leta 2013 zakuhala Alma in Lior Kochavy, je danes skoraj nepogrešljiv petkov kulinarični in družabni dogodek v prestolnici, privlačnost dogodka pa so prepoznali tudi v Celju, Kopru, Novi Gorici, na Ptuju in letos prvič tudi v Novem mestu. V sedmih letih je v kuhinji na prostem slovenske in mednarodne dobrote predstavilo več kot 200 različnih ponudnikov. Ekipa 2 redno zaposlenih in 30-ih zunanjih sodelavcev že več let organizira tudi Pivo & Burger Fest, največji tovrstni festival v širši regiji, v začetku junija pa so prvič organizirali Brino, ljubljanski festival džina. V podjetju, ki je med drugim prejemnik mednarodne nagrade Jakob za odličnost in inovativnost v turizmu, so ponosni na sodelovanje s Slovensko filantropijo, ki vso neporabljeno hrano po koncu vsakega dogodka zbere in preda družinam v stiski.
Hooray Studios je podjetje s približno 150 sodelavci, ki se ukvarja s kreativnim razvojem in prodajo personaliziranih knjig za otroke in starše. Ustanovljeno leta 2013 je od začetnih 0 evrov dobička v prvih 4 letih do letos zraslo na 2 milijona dobička. Do leta 2022 se želijo razširiti na vsa večja angleško in špansko govoreča območja in tam postati market leader na področju personaliziranih otroških knjig. Njihovih je 8 tiskarn na ključnih trgih, za vse delovne procese imajo oddelke znotraj podjetja. Da je to res podjetje, kjer se želijo imeti fino, kot pravijo, kaže tudi zelo fleksibilen delovni čas, po principu: prideš ko prideš, greš, ko greš. Vsak ima poleg dopusta še 10 dni dela na daljavo, v pisarni je vzdušje sproščeno, posluša se glasba, igra ročni nogomet, hodi se v copatih, ravnokar gradijo še svojo telovadnico. Njihov nasvet je: Ne delajte podjetja zato, da ga boste prodali!
Kako je svojo poslovno priložnost na trgu z emisijskimi kuponi pravi čas zaznal Boštjan Bandelj, ustanovitelj in lastnik podjetja Belektron? Samo lani je njegova družba ustvarila 735 milijonov evrov prihodkov z le petimi zaposlenimi! EU je namreč zaradi zmanjševanja izpustov toplogrednih plinov v industriji in letalstvu uvedla Evropsko trgovalno shemo z emisijami in družba Belektron s sedežem v Ljubljani je tako začela s trgovanjem z emisijskimi kuponi. V le nekaj letih se je razvila v enega največjih trgovcev na veleprodajnem segmentu trga in je po prometu postala največje neodvisno globalno trgovsko podjetje na tem področju - njihove lanske trgovane količine so se približale milijardi ton emisijskih kuponov.
Podjetnica leta Ksenija Povše in njen partner Tomaž Sorčan sta pred 20 leti poslovno priložnost našla v prodaji motornih sani, ponudbo pa kmalu obogatila z vodnimi skuterji, tri- in štirikolesniki ter drugimi adrenalinskimi vozili in plovili. Njuno podjetje Ski&Sea, ki so mu zaradi prodaje prestižnih izdelkov v času krize mnogi napovedovali propad, zadnja leta dosega strmo rast. Letos načrtujejo 12,7 milijona evrov prihodkov, milijon več kot lani. 80 odstotkov prometa podjetje s 23 zaposlenimi ustvari v državah nekdanje Jugoslavije, največ na Hrvaškem in v Srbiji, kjer imajo tudi lastna prodajna salona.
Neveljaven email naslov